3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Конспект інноваційного уроку з фізичної культури для 9-го класу на тему " Волейбол"

Про матеріал

Мета : Підвищення зацікавленості учнів до уроків фізичної культури

Завдання уроку:

1. Удосконалення техніки передачі м'яча зверху обома руками.

2. Сприяти вихованню морально - вольових якостей, витримки, взаємодопомоги, дисциплінованості.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

066.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     Підготував:

                        Вчитель фізичного виховання

                          Криворізької загальноосвітньої

                          Школи-інтернат І-ІІ ступенів №4

                                  Манжаров Олександр Анатолійович

 

 

 

Кривий Ріг

 

План конспект №

 

Інноваційного уроку з фізичної культури

 для учнів 9 класу

 

Тема: Волейбол.                                                     Дата проведення:

 

Мета: Підвищення зацікавленості учнів до уроків фізичної культури.

 

Завдання уроку:

 

  1. Удосконалення техніки передачі м’яча зверху обома руками.
  2. Сприяти вихованню морально – вольових якостей, витримки, взаємодопомоги, дисциплінованості.

 

Інвентар: волейбольні м’ячі.

 

 

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І Підготовча частина (10 хв.)

1

2

 

3

 

4

 

 

6

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Шикування

Привітання.

 

Повідомлення задач уроку.

 

Техніка безпеки під час занять.

 

Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень (ЧСС)

Стройові вправи:

- повороти ліворуч;

 - праворуч;

 - кругом;

Учні рухаються за схемою №1

Ходьба та її різновиди:

  • на носках, руки на поясі;
  • на п’ятах, руки за головою;
  • у повному присядці, руки на колінах;
  • В. п. руки біля грудей, пальці переплетені

1-4 кругові оберти у зап’ястках;

  • В. п. теж саме

1-4 виконувати «хвилю» руками;

 

Біг та його різновиди:

  • Руки в гору, приставним кроком правим боком;
  • теж лівим боком;
  • з підскоками, торкаючись верхнього краю сітки;
  • спиною вперед;
  • з елементами блокування;
  • змійкою з зупинкою в півприсяді та імітування прийому м’яча з низу

Учні рухаються за схемою №2

30 с

30 с

 

1 хв.

 

30 с

 

 

    30 с

 

    40 с

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

Шеренга

Перевірити наявність та охайність спортивної форми.

Мобілізувати увагу учнів, налаштувати їх на майбутню роботу.

Не чіплятися за спортивне обладнання. Дотримуватись дистанції.

В стані спокою

Норма  ЧСС (70 - 72 уд/хв.)

 

Виконувати повороти на п’ятці та носках

                                        Сх. №1

 

 

 

Вправи виконуються

вздовж сітки

 

 

 

 

Вправи виконуються між різновидами ходьби вздовж сітки.

 

 

 

 

 

Руки зігнути в ліктьових суглобах;

 

 

Дотримуємось техніки безпеки;

 

 

Імітуємо блокування - 2 приставних кроки – імітація;

Імітуємо блокування,спиною назад до лінії нападу, імітуємо прийом м’яча з низу і теж саме далі.

Сх. №2

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Основна частина ( 30 хв.)

1

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

Перешикування

Учні виконують вправи стоячи за схемою № 3

Передача м’яча зверху в парах, після виконання передачі присідання;

 

 

 

 

 

 

Передача м’яча знизу

 

 

Прийом та передача м’яча зверху та знизу

 

Нападаючий удар об підлогу

Учні виконують пересування за схемою № 4

Передача м’яча з переміщенням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Передача м’яча через сітку з переміщенням.

 

 

 

 

 

 

 

Естафета «Виклик номерів».

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

4 хв.

 

3 хв.

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноги зігнуті;

Сх. № 3

 

 

 

 

 

 

 

Слідкую за правильністю прийому та передачі м’яча знизу.

 

Перша передача робиться над собою, друга партнерові.

 

Слідкую за силою удару.

 

 

Перші пари виконують передачу м’яча та пересуваються приставним кроком до сітки після чого розвертаються і біжать в кінець колони інші виконують теж саме.

Сх. № 4

 

 

 

 

 

 

Учні виконують передачу м’яча через сітку.

 

 

 

 

 

 

 

Учні розміщені в дві колони. Вчитель називає порядковий номер від 1 до 10, учні яким присвоєно цей номер біжать, оббігають м’яч і повертаються на своє місце. Через декілька викликів правила ускладнюються. Вчитель називає приклад розв’язком якого є порядковий номер учня.

 

ІІІ. Заключна частина ( 5 хв.)

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

4

5

Перешикування

Вправа на відновлення дихання

В. п.- о. с., руки на поясі

1- права рука до плеча;

2-ліва рука до плеча;

3-права рука в гору;

4-ліва рука в гору;

5-8 теж саме в зворотному напрямку;

9-10 оплески

Вимірювання ЧСС

 

Підведення підсумків уроку

Домашнє завдання

1 хв.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

1 хв.

1 хв.

Шеренга

 

 

Слідкую за правильністю виконання

 

 

 

 

 

 

 

Звертаю увагу на учнів з підвищеним рівнем ЧСС.

Визначити кращих

Згинання - розгинання тулуба: хл. – 30р., дів. – 20р.

 

doc
Додано
12 січня 2018
Переглядів
511
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку