Конспект інтегрованої комунікативної діяльності Тема : Складаємо меню

Про матеріал
Вчити дітей складати невеличкі розповіді про процес приготування страви. Вчити дітей правильно будувати речення з прийменниками, дотримуючись порядку слів у ньому; вчити утворювати відносні прикметники; вправляти у вживанні іменників та дієслів у різних відмінках однини. Вчити дітей складати речення зі сполучниками підрядності «для того щоб». Закріплювати знання дітей про посуд, продукти харчування, процес приготування страв.
Перегляд файлу

Інтегрована комунікативна діяльність

Тема: Складаємо меню

Мета:

Вчити дітей складати невеличкі розповіді про процес приготування страви.              

Вчити дітей правильно будувати речення з прийменниками, дотримуючись порядку слів у ньому;  вчити утворювати відносні прикметники; вправляти у вживанні іменників та дієслів у різних відмінках однини.

Вчити дітей складати речення зі сполучниками підрядності «для того щоб».

Закріплювати знання дітей про посуд, продукти харчування, процес приготування страв.

  Розвивати  мовлення, мислення, пам’ять, увагу, зорове сприйняття.

   Збагачувати словник дітей словами – назвами посуду, продуктів харчування.

 Виховувати активність, дружні взаємини з однолітками.

 Матеріали: матеріали до дидактичних ігор «Що зайве», «З чого який», «Посуд. Продукти харчування», «Готуємо бутерброд» , сюжетна картина «Готуємо обід з  мамою»; чашки, ложечки, варення.

 

Хід заняття

  1. Привітання в колі

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Кивають голівки

Та сяють усмішки.

  •          Пригадування правил кола.
  1. Гра-імітація «Ліпимо - варенички»

Малята тісто замісили

Потім його розкачали.

Тоді варенички ліпили

Начинку смачну накладали.

В окріп обежено опускали,

Вправно ложкою мішали.

  •          Чи любите ви варенички? Хто у вас вдома ліпить вареники?
  •          Яка ваша начинка улюблена?
  1. Д/в «З чим варенички» - вихователь показує дітям предметні картинки з зображенням можливої начинки для вареників та ставить дітям запитання.

Наприклад: вареники (з чим) з картоплею. Якщо вареники з картоплею, то вони які? (картопляні/ грибні/ капустяні вареники).

  1. Розгляд сюжетної картини «Готуємо обід з мамою».
  •          Що відбувається на картині?
  •          Як ви дізналися, що господиня готує обід? Що вам допомогло зрозуміти? Як би ви назвали цю картину?
  •          Що ще можна приготувати з овочів, що на столі?
  1. – Давайте ми з вами допоможемо скласти меню страв, які можна приготувати вдома. Навчимося складати меню. Як ви думаєте, що таке меню?
  •          Д/г «З чого який» (утворення відносних прикметників). Картинки з зображенням продуктів харчування, діти мають скласти речення.

Наприклад: сир + піца – готуємо сирну піцу.

  1. Фізхвилинка

Фізкультхвилинка «Пиріжок»

В колосочку в чистім полі

Пиріжок росте на волі,

та хить — хитається, (нахиляємо тулуб вправо-вліво)

З вітром любо грається. Отак-от!

Пиріжкові сонця досить,

Колосочки косять, косять. (хитаємо внизу руками вправо-вліво)

Де в коморі порожньо

Сипте, сипте борошно. (імітуємо, ніби висипаємо щось із рук)

 Отак-от

Мама місить тісто, тісто, (імітуємо замішування тіста)

 У макітрі тісно, тісно.

Тісто надимається —

То пиріг пишається. (піднімаємо руки вгору) Отак-от!

Ой, і весело малечі: Пиріжок виходить з печі!

Пригощайтесь, нюхайте, (нюхаємо, намагаючись почути приємний запах)

Та на пальці дмухайте. (дмухаємо на пальці)

 Ой, смачне!

  1. – Щоб приготувати страви потрібно мати необхідний посуд, набір продуктів.

Д/г «Посуд. Продукти харчування» - складання речень з прийменниками.

Наприклад: Наталка додала зелень до салату/до борщу/ супу.

  •          Коли вже підготували необхідний посуд, продукти, що ще важливо знати? (Рецепт страви).
  •          Д/г «Що зайве».

Демонструються картинки з зображенням певної страви та продуктів для її приготування.  Діти мають сказати яка страва готується, необхідні інгредієнти та знайти зайвий продукт.  Наприклад: Для приготування млинців необхідно взяти борошно, яйця, цукор, олію, молоко, а огірок зайвий.

  1. Д/г «Бутерброд» - роздавальні картинки з інгредієнтами для бутерброду.
  •          Ось ми вже і рецепти знаємо, і посуд знайшли. Але ж поки приготується обід, так довго чекати. Пропоную вам приготувати смачні бутерброди та розповісти своїм друзям з чим бутерброд.

Наприклад:  Для того щоб зробити бутерброд необхідно взяти хліб, масло, ковбасу, помідор. Спочатку на хліб намащуємо масло, потім кладемо шматочки ковбаси. Зверху на ковбасу кладемо сир. Готовий бутерброд кладемо на тарілку.

Діти обирають «інгредієнти» для свого бутерброду, викладають та розповідають, що за чим вони роблять.

  1. Закінчення
  •          Скажіть будь ласка, чому важливо вживати корисну їжу?
  •          Я вам пропоную приготувати смачний та корисний чай. Для цього нам потрібно взяти чашки, ложечки калину, смородину, лимон.

Вихователь пояснює дітям послідовність приготування чаю та запитує у дітей. – Якщо чай приготували з калини/малини/смородини, то який це чай? (калиновий чай, малиновий чай...)

Діти самостійно роблять собі чай на смакують.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 жовтня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку