Конспект інтегрованого уроку (українська мова+інформатика) на тему "Узагальнення знань з теми «Іменник». Повторення вивченого з теми «Текст». Робота з деформованим текстом"

Про матеріал

Пропоную конспект інтегрованого уроку на тему

"Узагальнення знань з теми «Іменник». Повторення вивченого з теми «Текст». Робота з деформованим текстом"

українська мова, інформатика
Зміст архіву
Перегляд файлу

Практична робота

   Диревастояли по колінавсніг. За ніч під кожним кущ зявилися кучугури.

   Вранці Сергійко у теплій шапка й кожушок поспішив у ліс. Із захопленням і любов дивився хлопець на лісову галявина.

Відформатуйте:

Розмір символів – 22

Третє речення червоним кольором.

Вставити малюнок (Вставка-малюнок)

 

Практична робота

   Диревастояли по колінавсніг. За ніч під кожним кущ зявилися кучугури.

   Вранці Сергійко у теплій шапка й кожушок поспішив у ліс. Із захопленням і любов дивився хлопець на лісову галявина.

Відформатуйте:

Розмір символів – 22

Третє речення червоним кольором.

Вставити малюнок (Вставка-малюнок)

Практична робота

   Диревастояли по колінавсніг. За ніч під кожним кущ зявилися кучугури.

   Вранці Сергійко у теплій шапка й кожушок поспішив у ліс. Із захопленням і любов дивився хлопець на лісову галявина.

Відформатуйте:

Розмір символів – 22

Третє речення червоним кольором.

Вставити малюнок (Вставка-малюнок)

 

Перегляд файлу

Картка самооцінювання

Критерії

Самооцінка

1

Я брав активну участь на уроці

 

2

Я давав повні відповіді на запитання

 

3

Я пригадав вивчене про іменник

 

4

Я вдосконалив свої вміння працювати з комп'ютером

 

5

Я міг би працювати краще

 

 

 

 

Картка самооцінювання

Критерії

Самооцінка

1

Я брав активну участь на уроці

 

2

Я давав повні відповіді на запитання

 

3

Я пригадав вивчене про іменник

 

4

Я вдосконалив свої вміння працювати з комп'ютером

 

5

Я міг би працювати краще

 

 

Перегляд файлу

 

Тема: Узагальнення знань з теми «Іменник». Повторення вивченого з теми «Текст». Робота з деформованим текстом.

Мета: Повторити, поглиблювати і закріплювати знання учнів з теми «Іменник». Вчити застосовувати вміння редагувати текст на практиці, формувати вміння розпізнавати іменники серед інших частин мови; збагачувати словниковий запас учнів.

Розширювати уявлення про середовище текстового редактора. Вчити учнів відкривати в середовищі редактора текстовий документ, що зберігається на носії, редагувати текст, переміщувати текстовий курсор по тексту з використанням миші та клавіатури. Закріплювати вміння завершувати роботу з текстовим редактором.

Розвивати мовлення, кмітливість, логічне мислення, спостережливість, уяву, вміння порівнювати, зіставляти; самостійність учнів.

Виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги під час роботи в групах; охайність, культуру письма; бажання вивчати і знати свою рідну мову, берегти природу і примножувати її багатства.

Обладнання: комп'ютери, проектор, таблиця «Іменник», картки з текстом, робочі зошити з української мови та інформатики, малюнки для диктанту.

Тип уроку: інтегрований (бінарний) урок – узагальнення і систематизації знань.

Хід уроку

1. Організація класу до уроку.

2. Привітання дітей (до гостей):

- Доброго ранку!

Щасливої днини!

Бажає вам

Наша класна родина!

3. Повідомлення теми і завдань уроку (на екрані)

Завдання уроку

Вивчене про іменник згадати

Даний текст відредагувати

За комп’ютером попрацювати

Малюнковий диктант написати

І про враження від уроку розказати

4. а) Вправа «Очікування від уроку» («Мікрофон»)

- Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

- Яким має бути цей урок? (Відповіді учнів)

б) А зараз перевіримо, чи співпадають наші очікування від цього уроку з вашими.

На екрані слова:

  • Цікавим
  • Змістовним
  • Творчим
  • Пізнавальним
  • Навчальним
  • Поглибити знання

    - Отримати позитивні емоції

в) висновок про очікування.

Також на нашому уроці ви маєте самі себе оцінити. А допоможе вам у цьому картка самооцінювання. Ви маєте себе оцінити за такими критеріями:

- Я брав активну участь на уроці

- Я давав повні відповіді на запитання

- Я пригадав вивчене про іменник

- Я вдосконалив свої вміння працювати з комп'ютером

- Я міг би працювати краще

5. Отож, починаймо.

Насамперед, розгорніть зошити з української мови і запишіть число. Зверніть увагу на правильну поставу.

6. Хвилинка каліграфії:

Кк ко ом п'ю ют те ер комп’ютер (п'ю, море, перо)

- Яке слово можна скласти?

- До якої частини мови воно належить?

- Давайте складемо речення з цим словом і запишемо. (У школі ми вчимося працювати за комп’ютером)

- В якому відмінку стоїть слово комп’ютер у реченні?

7. Узагальнення вивченого.

Пригадаємо вивчене за допомогою тестових завдань (усно):

1. Іменник – це…

а) частина слова;

б) частина складу;

в) частина мови;

2. Іменник вказує на:

а) ознаку предмета;

б) назву предмета;

в) дію предмета;

3. Іменник відповідає на питання:

а) який? яка? яке?

б) що робить? що робив?

в) хто? що? кого? кому?

4. У якому відмінку вживається звертання?

а) у знахідному;

б) у кличному;

в) в орудному.

5. Як змінюються іменники?

а) за родами і числами;

б) за числами і відмінками;

в) за числами, родами і відмінками.

6. Редагування тексту це

а)  внесення змін та доповнень у текст;

б)  внесення змін у зовнішній вигляд тексту;

в) збереження тексту на диску у вигляді текстового файла.

7. Клавіша Backspace використовується для видалення ...

а) символа, що знаходиться ліворуч від курсора;

б)  символа, що знаходиться праворуч від курсора;

в) повністю всього рядка.

8. Новий абзац можна створити за допомогою клавіші?

а) Delete;

б) Home;

в) Enter

8. Практична робота.

У вас на партах є листки рожевого кольору. Прочитайте текст. (Роздаю завдання практичної роботи)

Ви зрозуміли, про що текст? (Не зовсім.) Чому? (У тексті є помилки, що утруднюють розуміння.) Підкресліть слова з помилками хвилястою лінією.

— Що потрібно зробити далі? (Виправити помилки, або відредагувати текст.) Сьогодні будемо виправляти помилки в текстах або редагувати тексти.

9. Робота за комп’ютером (в групах).

а) Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером.

Гра «Так — ні»

Якщо ви згодні з правилом, то плескайте в долоні, якщо ні - тупайте ніжками.

В клас комп’ютерний спітнілі

ми вриваємось щосили. (тупають ніжками)

Витри старанно взуття,

не потрібне нам сміття! (плещуть у долоні)

За улюблений комп'ютер

падаєм, мов спілі фрукти, (тупають ніжками)

А щоб сісти нам за парти,

Дочекаємось команди! (плещуть у долоні)

Сяду від екрана так... сантиметрів п’ятдесят! (плещуть у долоні)

б) Інструктаж учителя щодо роботи з комп’ютерною програмою.

— Відкрийте текстовий документ «Зимовий ранок» на робочому столі у папці «4 клас» за допомого програми текстовий редактор. У тексті є помилки. Знайдіть їх. Пригадайте правила, які допоможуть вам виправити ці помилки. Відредагуйте текст. Збережіть відредагований текст. Закрийте текстовий редактор WordPad.

в) Практична робота.

10. Гімнастика для очей

Кажуть очі, що втомились,

в монітор вони дивились.

Я очам допоможу,

вліво-вправо поводжу.

Потім проведу по колу,

будуть очі вже здорові!

11. Перевірка практичної роботи:кожна група записує речення, яке аналізувала.

12. Робота в зошитах

Виконайте завдання №2 на ст.24.

13. Робота з підручником:

- виконання вправи 145:

а) кожна група аналізує одне речення;

б) у зошитах записують останній абзац (домашнє завдання)

14. Фізкультхвилинка («Лінивий диктант»)

Діти стоять. Вчитель читає іменники: якщо в однині – руки перед собою,

якщо в множині – руки вгору: пальці, автобус, урок, ручки, олівці, сніг, хмари, небо, сонечко.

Хай над нами завжди сяє сонечко!

15. Малюнковий диктант (на дошку вивішуються малюнки: лисиця, ромашка, білка, заєць, капуста, а  учні записують слова в орудному відмінку однини)

- Перевірка диктанту: учні по черзі читають слова, називають закінчення.

14. Підсумок уроку:

а) складання сенкану до слова урок.

1. Урок

2. Цікавий, пізнавальний

3. Інформує, розвиває, виховує

4. Важливий для навчання

5. Заняття

б) Прошу мікрофон узяти

І сміливо розказати,

Чи цікаво вам було

На уроці працювати?

Що дізнались ви нового?

На уроці цьому?

Що запам’ятали з нього

Перед тим, як йти додому?

15. Картка самооцінювання. (учні ставлять знаки + або – у кожній графі)

 

Критерії

Самооцінка

1

Я брав активну участь на уроці

 

2

Я давав повні відповіді на запитання

 

3

Я пригадав вивчене про іменник

 

4

Я вдосконалив свої вміння працювати з комп'ютером

 

5

Я міг би працювати краще

 

 

16. Домашнє завдання:

Укр..мова – с.78, впр. 149

 

1

 

zip
Додано
15 лютого 2018
Переглядів
910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку