Конспект інтегрованого уроку "Які квіти розквітають першими".

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку 25 тижня «Весняна мозаїка» інтегрованого курсу «Я досліджую світ» складена на основі Державного стандарту початкової загальної освіти Нової української школи. Призначена для вчителів та здобувачів освіти 1-х класів Нової української школи.
Перегляд файлу

Які квіти розквітають першими?

  1. Ранкова зустріч «Посмішка по колу».

Я всміхаюсь сонечку –

Здрастуй золоте!

Я всміхаюсь квіточці –

Хай вона росте!

Я всміхаюсь дощику –

Лийся ,мов з відра.

Друзям усміхаюся –

Зичу їм добра! [4]

Учні «передають» посмішку одне одному. Побажання вчителя на позитивний настрій на роботу. Вчитель пропонує дітям сказати один одному щось приємне,використовуючи міміку та жести.

  1. Обмін інформацією. Синоптик дня.

Сьогодні______

Число___, місяць_________, день тижня.

Що нас чекає______________.

  1. Метод «Прес».
  • Які зміни відбуваються в неживій природі навесні?
  • Чи впливають ці зміни на живу природу?

( Учні міркують за схемою: «Я вважаю…», «Тому що…», «Наприклад…», «Отже…».)

  1. Гра «Знайди помилку».

 

• Навесні дні стають коротшими, а ночі довшими.
• Сніги розпускаються.
• Сонечко тане.
• З’являються перші весняні бурульки.
• На деревах набухають квіти.
• Птахи прокидаються від зимового сну.
                                                                                                               15

• Звірі повертаються з теплих країв.

  1. Інтерактивна вправа «Гронування».
  1. Загадка.

Відгадайте загадку: «Росте,дихає,живиться,а ходити не може». (Рослина).[2]

  • Що ви знаєте про рослини?

Вчитель на дошці вивішує слово «Рослини» та проводить від нього стрілки до слів,що називають учні:дерева,кущі,трав’янисті тощо).

Підвести дітей до теми уроку,як пробуджуються від зимового сну рослини.

  1. Робота над загадками.
  1. Перша квіточка весняна

Тихо під сніжком куняла.

Дмухнув вітерець тепленький ,

і з’явився цвіт біленький. (Підсніжник).[2]

  1. Переглянути відео «Підсніжник» П.Чайковського із циклу «Пори року».

https://youtu.be/3Bf0RfHA9Yg 

  1. Загадка.

Фіолетові фіранки

у світлиці та на ґанку.

Фіолетові малята

весну люблять зустрічати. (Фіалки).[2]

 

Із під снігу свій листочок

До сонця простягну.

І синій мій дзвіночок

Вітатиме весну.

Відгадайте ,що за квітка,

Бо мене не стане влітку. (Пролісок).[2]

 

Я на інших геть не схожий:

16

Кучерявий та пригожий.

Постелю під голе віття

Фіолетові суцвіття. (Ряст).[2]

 

Що за квітка така?

І від неї дрімота.

А сама не спить,

Весняним цвітом всіх манить. (Сон трава).  [2]

  1. Перегляд відео «Весняні квіти».

https://youtu.be/BbjBEy_OWBc

Запитання для обговорення:

- У яку пору року зацвітають ці квіти?

- Як вони називаються?

- Які  квіти ви бачите вперше?

1. Руханка.

Прокидаються квіти –

                    Розпускаються пелюстки.

                    Вітерець дихнув тихенько.

                    Пелюстки гойднув легенько.

                   Сутеніє,і квітки

                   Закривають пелюстки.[2]

  1. Гра «Вилучи зайве».

На дошці вчитель виставляє малюнки весняних квітів разом з осінніми та літніми. Учням потрібно:1)відібрати малюнки квітів весняних;2)назвати ці рослини.

  1. Розповідь вчителя про збереження первоцвітів

Бережіть красу цю, діти,

Не зривайте первоцвіти!

17

Ми прийшли на цю землю, щоб жити, працювати, розвиватися, творити. Але ніколи не забуваймо про те, що кожен із нас і всі ми разом узяті — невід’ємна частинка матінки — природи.

Без неї ми ніщо, бо обійтися ніхто з нас не може ані без води, ані без повітря, ані без Сонця, ані без її щедрих дарів, якими вона нас годує. І не можемо ми протистояти її силі, особливо коли вирують природні стихії. Можливо саме тоді людина і відчуває свою слабкість і нестримну силу природи.

Та світ навколо нас такий чарівний, таких квітучий і радісний, що людині тільки б захоплюватись ним та берегти цю чудову і неповторну красу, та життя нас заставляє замислитись, бо не все так добре, якби хотілося.

Людська діяльність багато знищує природних ресурсів, нищить бездумно свою Землю і може настати незабаром такий час, коли природа стане проти людей, щоб людство задумалось, що наша Земля жива, що вона вимагає до себе кращого ставлення і накаже людей. То щоб цього не сталося, треба вже сьогодні задуматись над своєю діяльність і навчитися жити на планеті в гармонії з природою, не тільки споглядати її красу і користуватись її благами, але й дбати про її цілісність і непорушність, відчувати її потреби, прислухатись про що співає Земля.

  1. Робота над пам’яткою «Першоцвіти – неповторна краса нашої природи».  Додаток 3.

C:\Users\Admin\Pictures\17.jpg

18

  1. Математична галявина.

Додаток 4.

C:\Users\Admin\Pictures\006 (2).jpg

  1. Виконання пісеньки «Намалюю я сонячну весну.»

https://youtu.be/qcA3MTrlQL0

  1. Виконання аплікації «Весняні квіти».

Додаток 5.

 

C:\Users\Admin\Pictures\завантаження (82).jpg

Створення виставки дитячих робіт в осередку «Наша творчість».

  1. Рефлексія. Гра «Мікрофон». Діти діляться враженнями від побаченого

та почутого на занятті.                                                                              19                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Власюк Тетяна
Додано
23 березня 2021
Переглядів
1557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку