Конспект інтегрованого уроку з фізичної культури для учнів 5-го класу.

Про матеріал
Мета: Сприяти зміцненню здоров’я засобами ігор; виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами. Тип уроку: гра – міжпредметна інтеграція уроку фізичної культури з уроками географії, математики, української та англійської мови.
Перегляд файлу

Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету

Покровської селищної ради Дніпропетровської області

Братська ЗОШ I-IIIст.

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

інтегрованого уроку з фізичної культури

для учнів 5-го класу

 

 

 

 

 

 

 

І.П.Карабут, учитель фізичної культури,

                                     учитель-методист

 

Тема: Рухливі ігри

 

 

Мета: Сприяти зміцненню здоров’я засобами ігор; виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.

 

Завдання уроку:

  1. Закріпити комплекс загальнорозвивальних вправ у русі.
  2. Сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів.
  3. Сприяти розвитку рухливості, спритності, координації рухів, уваги в ігрових естафетах.
  4. Сприяти вихованню товариськості і дружби в ігрових естафетах.

 

 

Тип уроку: гра – міжпредметна інтеграція уроку фізичної культури з уроками географії, математики, української та англійської мови.

 

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

 

Інвентар: гімнастичні лави, гімнастична стінка, скакалки, обручі, прапорці, кеглі, свисток, роздатковий матеріал, гімнастичні мати, ноутбук.

 

П/П

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4

I.

1.

 

 

 

 

2.

 

 

3.

 

 

 

4.

Підготовча частина

Організація учнів до уроку

  • шикування в одну шеренгу;
  • перевірити правильність постави;
  • привітання;
  • повідомлення завдань уроку.

Правила поведінки і техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

 

Психолого- емоційна підготовка. Ритуал побажання здоров’я:

Життя вам – довгого, Здоров’я – доброго,

Щастя – безхмарного, Настрою – гарного.

Сюжетні ЗРВ в русі:

1.”Комарик”. Піднятись на носки, руки вгору, плескання в долоні. Повернутися у вихідне положення.

Руки вверх піднять пора.

Щоб зловити комара.

Опускаєш руки вниз

В стійку вихідну вернись.

2.”Метелик”.

Руки вже за головою,

Тож дивись перед собою.

Випрямляємо хребет,

Лікті зводимо вперед.

Мов метелики літаєм,

Крильця зводим, розправляєм.

3.”Літак” – руки в сторони, піднімання і опускання рук.

Руки ставите ось так

І виходить в нас літак.

Мах крилом туди-сюди.

Треба швидше нам рости.

4.”Дроворуб”.

Дроворубами всі стали

І сокири всі підняли

Зробимо руками стук

По колоді силой бах!

5.”Карлики і велетні”.

Чудеса є ще на світі

Стали карликами діти

Потім разом всі устали

Раптом велетнями стали.

14 хв.

 

1 хв.

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

4-6 раз

 

 

 

 

 

4-6 раз

 

 

 

 

 

 

4-6 раз

 

 

 

 

 

4-6 раз

 

 

 

 

6-8 раз

 

Фронтальний метод

 

 

 

Виконувати вправи по команді вчителя чітко й правильно, дотримуючись дистанції та інтервалу.

Промовляючи ці слова, учень дивиться товаришеві у вічі, привітно усміхається та обома руками тримає його руки.

З використанням промовок.

Вправи виконувати поточно.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за  поставою.

 

 

 

 

 

 

Руки прямі.

 

 

Слідкувати за диханням.

 

 

Руки вгору, пальці в замок.

Нахил вперед з глибоким вдихом(усі хором промовляють “Бах!”.

 

Присісти, руки покласти на коліна.

 

Піднятися на носки, руки вгору, прогнутися.

 

 

 

П/П

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

 

8.

 

 

II.

 

1.

6.”М’яч”.

Скаче, скаче, скаче м’яч

Він пустився вже навскач,

Скік-скок. Скік-скок.

Гра “Світлофор”.

Учні шикуються в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує жовтий колір – учні переходять на ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг, якщо червоний – зупиняються.

Лазіння по г/стінці.

 

 

 

Вправи на гімнастичних лавах.

У ходьбі по г/лаві

У стрибках через лаву

Просування по г/лаві лежачи.

 

Перешикування з колони по одному в колону по два.

 

Основна частина

 

Естафета “Розминка”

Дві команди шикуються в колону по одному за загальною стартовою лінією, кладуть праву руку на плече учня, що попереду. Естафета розпочинається за командою вчителя. Перший учасник долає дистанцію бігом, оббігає прапорець і повертається до своєї команди, стає в кінець колони і торкається плеча учасника, що стоїть попереду. Отримавши хлопок по плечу, учень починає бігти по дистанц

 

 

 

6-8 раз

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

30сек.

 

 

26хв.

 

3хв.

 

 

 

 

 

Зупинитись потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду(“не зробити аварії”). Хто під час гри не уважний, той стає замикаючим.

Відстань 2 кроки.

Поточний метод. Піднятися вверх по правій стороні, опуститися вниз по лівій. Ступати на кожен щабель.

 

Інтервал 2 – 3 кроки

Спираючись на руки

Підтягуватися за допомогою рук, ноги прямі.

                        • • • • • •

• • • • • •

                        • • • • • •

 

 

 

 

 

 

Перемагає команда, яка швидше закінчить естафету. Естафета вважається завершеною, коли останній учасник виконає передачу естафети і капітан підніме руку вгору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

 

2

3

4

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

Естафета “Виклик номерів”

Усі гравці діляться в колону на дві команди і шикуються в колону по одному. Учні кожної команди розраховуються за порядковими номерами. Потім учитель викликає номер на свій розсуд. Гравці, у яких цей номер, вибігають зі строю і біжать по дистанції.

Естафета “Математичний виклик номерів”.

Проводиться за правилами попередньої естафети, тільки замість виклику номерів учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке і є номером учасника, котрий бігтиме по дистанції. Наприклад: 5+5=10, 10-1=9, 4+4=8, 8-1=7, 2+4=6,      8-3=5, 10-6=4, 6-3=3, 1+1=2, 10-9=1.

Естафета “Збери англійський алфавіт”.

Теоретичне завдання – на ланцюжку висять картки з буквами англійського алфавіту, потрібно їх викласти в алфавітному порядку.

Фізичне завдання – стрибки на двох ногах через кеглі.

 

Естафета “Назви предмет”.

Теоретичне завдання – на плакаті написані назви предметів англійською мовою, поряд лежать предмети. Потрібно покласти предмет під відповідний напис. Фізичне завдання – лягти на г/лаву і підтягнутися на руках до кінця лави. Назад повернутися бігом і передати естафету торканням долоні.

Естафета “Фонетичний розбір слова”.

Теоретичне завдання – виконати на плакаті частковий фонетичний розбір наданого слова(визначити кількість букв і звуків). Фізичне завдання – пробігти між кеглями. Естафету передати торканням долоні.

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

Учасник, який першим завершить біг по дистанції, принесе своїй команді бал. Команда, яка набере більшу кількість балів, переможе у цій естафеті.

 

 

 

 

Команда, яка набере більше балів, переможе у цій естафеті.

 

 

 

 

 

Естафета триває до завершення теоретичного завдання. За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання. Команда, яка набере більше очок, переможе у цій естафеті.

 

За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання. Команда, яка набере більше очок, переможе у цій естафеті.

 

За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання. Команда, яка набере більше очок, переможе у цій естафеті.

 

 

 

 

 

 

 

П/П

Частина уроку і зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.

 

1.

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

5.

6.

 

 

 

 

 

 

 

Естафета “Географічна”.

Теоретичне завдання – визначити на мапі місце районних центрів Дніпропетровської області і позначити їх прапорцями. Фізичне завдання – у перших гравців кожної команди в руках скакалки. За сигналом перші учасники команд біжать до мапи, виконують теоретичне завдання, повертаються назад і подають один кінець скакалки другому гравцеві, а другий залишають у себе в руці. Потім обидва тримають скакалку над землею, біжать уздовж своєї колони: один праворуч, другий ліворуч. Гравці в колоні перестрибують через скакалку. Добігаючи до кінця колони, перші номери залишаються там, а другі біжать зі скакалками вперед і продовжують гру.

 

Заключна частина

 

Перешикування з колони по два в колону по одному.

Учитель пропонує командам пробігти коло пошани у повільному темпі. Під час бігу вчитель говорить: “На спортивних майданчиках ви?”. Діти відповідають разом:”Суперники!”. Вчитель:”А в житті?”, діти:”Друзі”.

Дихальні вправи.

Вчитель:”Проведемо зараз гру

Всі присіли, кажем “у”.

Швидко встали, скажем “а”

Нам пора всім за діла”.

Підбиття підсумків завдань.

Домашнє завдання.

Організований вихід із залу:

Вчитель:”Відпочили і пограли,

А тепер тихенько в клас,

Щоб усі вас шанували.

І здоров’я було в вас”.

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

15сек.

 

1хв.

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

2хв.

15сек.

 

30сек.

 

Естафета закінчиться тоді, коли останній гравець повертається зі скакалкою до лінії старту. За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання.

Команда, яка набере більше балів, переможе в цій естафеті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

• • • • • •

                              • • • • • •

• • • • • •

Під час бігу, ходьби потрібно розслабитися.

Коло пошани бігти групою з довільним розташуванням.

 

 

Фронтальний метод.

Учні роблять:

“у” – видих

“а” – вдих

 

Визначити кращих учнів.

Піднімання тулуба в сід:

Хл.-30р., дівч.- 28р.

Діти виходять із спортивного залу.

 

docx
Додано
31 січня 2022
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку