28 квітня о 15:00Вебінар: Реалізація наукової освіти в середній школі: підходи та практики

Конспект інтегрованого заняття для дітей середньої групи (4-5 років)

Про матеріал

Тема. Друзі для геометричних фігур.

Мета. Вчити дітей уважно слухати вихователя та однолітків. Закріпити назву геометричних фігур, кольори. Розвивати логічне мислення, уважність, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки. Виховувати спостережливість, та старанність у роботі з індивідуальними картками.

Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття для дітей середньої групи (4-5 років)

(математика та логіка)

Тема. Друзі для геометричних фігур.

Мета. Вчити дітей уважно слухати вихователя та однолітків. Закріпити назву геометричних фігур, кольори. Розвивати логічне мислення, уважність, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки. Виховувати спостережливість, та старанність у роботі з індивідуальними картками.

Матеріал. Геометричні фігури: коло – веселе, жовте; квадрат – здивований синій; трикутник – сумний, зелений. Різні предмети за кількістю дітей в коробці. Індивідуальні завдання на кожну дитину за рівнем дітей, кольорові олівці.

Попередня робота. Мовна гра «Якої форми предмет» (розгляд різних предметів). Логічна вправа «Домалюй».

Хід заняття

Діти сидять півколом на стільчиках.

Вчителель. Сьогодні до нас у гості завітали геометричні фігури.

Вихователь показує геометричні фігури, а діти називають фігуру та колір.

Вчитель. Ви звернули увагу на обличчя. Так, вони різні. Давайте в них запитаємо чому.

Вихователь показує фігури і розповідає.

Вчитель. Трикутник каже, що в нього немає друзів. Тому він сумний. Квадрат каже, що і справді в них немає друзів, тому він здивований. Коло каже, що воно радіє тому, що знає хто їм би допоміг. Діти ви нам допоможете? (Діти. Так.) Ми принесли із собою чарівну коробочку. В ній різні предмети. Треба на дотик впізнати, що це за предмет та з ким з нас він може дружити.  

Діти по черзі просовають руку в коробку та на дотик впізнають предмет. Потім дитина дістає і показує всім, називає на що схожий предмет. (Наприклад. Кубик – квадрат, диск – коло, ляльковий стіл – трикутник тощо). Кладе предмет біля тій геометричній фігури для якої він підходить.

Вчитель. Молодці! Для всіх фігур знайшли друзів. Давайте тепер покажемо нашим гостям, які ми дружні і як вміємо разом гратися.

Фізхвилинка.

(повторити 2 рази)

 Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться,

За щасливий день вчорашній.

І до сонця потягніться,

Веретеном покрутіться,

Враз присядьте, підніміться,

І на килим опустіться.

 Вчитель. А тепер, я вам пропоную намалювати друга для наших фігур і подарувати їм ваші малюнки, що їм ніколи не було сумно.

Діти сідають за столи і виконують завдання за рівнем. Логічна вправа «Домалюй».

Після виконання завдання складають малюнки в коробочку та прощаються з геометричними фігурами.

 

Геометричні фігури

 

Конспект інтегрованого заняття для дітей середньої групи

Фізхвилинки для дітей

 1.Під час зарядки учитель ( а згодом і самі діти) читає віршика, а діти рухами показують те, про що у ньому говориться. В більш підготовленому класі право імпровізації надається самим учням, а в менш підготовленому їм має допомогти учитель.

 

На городі цап, цап.

Капусточку хап, хап.

Борідкою трусь, трусь.

Капуст очку хрусь, хрусь.

Ратичками туп, туп,

Капуст очку хруп, хруп.

А за цапом дід, дід.

З батурою хтось, хтось.

Цап як скоче: брик, брик.

На все село крик, крик.

На синяки дме, дме,

Вигукує: „Ме, ме…”

За ним Рябко та: „Гав, гав,

От тобі, щоб не крав…”

 

Ю.Будяк

 

2.Трава низенька-низенька.

Дерева високі-високі.

Вітер дерево колише-гойдає.

Птахи летять-відлітають,

А діти тихенько за парти сідають.

 

3.

Виростем великими (діти стають на пальці ніг, руки вгору).

Яблук нарвемо ( імітують зривання яблук обома руками).

В кошики великі (розводять руки в сторони).

Ми їх складемо ( присідають, імітуючи складання яблук).

 

4.

Раз – підняти руки вгору,

Два –нагнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги,

Три, чотири – прямо стати,

Будем знову починати.

Хто зуміє присідати

І ногам роботу дати?

Раз – піднялись, два – присіли,

Хай мужніє наше тіло.

Хто втомився присідати,

Може вже відпочивати.

Руки в боки, руки так,

Руки вгору, як вітряк.

 

5.

Раз – встав весь клас,

Два, три – свою парту ти потри.

Чотири, п’ять – на місце сядь.

 

6.

Ми писали, ми трудились,

Наші руки вже стомились,

А щоб гарно написати,

Треба пальці розім’яти.

Руки кілька раз тряхнемо

І писати знов почнемо,

Відпочивши дружно враз

Приступив до праці клас.

 

7.

Столярки-молодці,

Тешуть столики й стільці.

Пилочками чики-чики,

Молотками туки-туки.

Чик-тук-туки, чик-тук-туки,

В нас до праці здібні руки.

 

8.

Гойда-гойда, хить та хить –

Щось на вітрі шелестить.

Гей, на вітрі над водою

Щось тріпоче бородою.

Та зелена борода

Синє небо підміта!

Підмітає, шелестить.

Гойда-гойда, хить та хить!

 

М.Петренко

 

9.

Раз, два - усі пірнають,(Присідання)

Три, чотири – виринають,

П”ять, шість - на воді (Рухи руками)

Кріпнуть крильця молоді,

Сім, вісім, що є сили –

Всі до берега приплили,(Руки на поясі, ходьба на місці)

Дев”ять, десять – розгорнулись,

Обсушились, потягнулись,

І розбіглись, хто куди. (Сісти за парти).

 

10.

Трава низенька-низенька, ( Всі присіли)

Дерева високі-високі.(Піднімають руки вгору)

Вітер дерева колише-гойдає(Обертаються)

То вліво, то вправо нахиляє (Нахил вправо, вліво)

То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад)

То вниз нагинає. (Нагинаються вперед)

Птахи летять – відлітають, (Махають руками)

А учні тихенько за парти сідають.(Всі сідають).

 

11.

Ми берізки і кленці.

В нас маленькі стовбурці.(Встати)

Ми в стрункі стаєм рядки.

Виправляєм гілочки. (Руки поставили перед собою)

Ледь зіп’ялись з корінців,

Дістаємо промінців.(Руки підняти вгору)

Ми стискаєм їх вогонь

В зелені своїх долонь. (Стискають кулачки)

Хилять свіжі вітерці

Вліво-вправо стовбурці. (Нахили тулуба)

Ще й верхівки кожен ряд

Нахиля вперед-назад. (Вправи для шиї)

 

12.

Сірий зайчик сів і жде,(Присідають)

Спритно вушками пряде. (Приклавши руки до вух розгинають, то згинають їх)

Зимно зайчику стоять,

Треба трошки пострибать.(Стрибають).

Пострибавши – відпочить. (Сідають за парти).

 

13.

Вийшов в поле боровик, (Виходять з-за парт)

Та й узявся в боки, (Беруться в боки)

Бо він бачити не звик – (Розводять руками)

Обрії широкі.

Покрутився на нозі, (Крутяться на одній нозі)

Реготом залився,

Танцюристці бабочці(Нахили вперед)

В пояс уклонився.

Довго зайчика ганяв, (Біг на місці)

Виспась на пісочку,

Коли вечір вже настав –

Викупавсь в струмочку.(Імітують рухи при плаванні).

 

14.

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки.

Вище руки підніміть,

А тепер їх опустіть.

Плесніть, діти, кілька раз,

За роботу, все гаразд.

 

15.

Я малюю зайчика ( Колові рухи руками над головою).

Для вас - раз.

Це у нього, бачите, (Руки кладуть на голову)

Голова – два.

Це у нього вуха (Піднімають руки вгору до вух)

Догори – три.

Це стирчить у нього хвостик (Повертають тулуб праворуч, ліворуч)

Сірий – чотири.

Це очиці весело горять – п’ять. (Прикладають руки до очей).

Ротик, зубки – нехай ( Імітують жування моркви)

Морквинку їсть – шість.

Шубка тепла, хутряна (Плещуть в долоні).

На нім – сім.

Ніжки довгі, щоб гасав (Підскакують на місці)

Він лісом – вісім.

Ще довкола посаджу дерева („Садять дерево, притоптують ямку”)

Я – дев’ять.

І хай сонце сяє з піднебесся – десять. (Піднімаються на носках).

Конспект інтегрованого заняття для дітей середньої групи

docx
Додав(-ла)
Мамаєва Ольга
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку