Заняття для різновікової групи "Подарунок мамі"

Про матеріал

Інтегроване заняття про подорож до картинної галереї, сповнене дидактичними іграми, що допоможе дітям перетворитися на маленьких художників та подарує море радості та бажання творити.

Перегляд файлу

Інтегроване заняття в різновіковій групі

Тема: Подарунок мамі

Мета: знайомити дітей з різновидами живопису – натюрмортом, пейзажем, портретом; вчити розрізняти види живопису; удосконалювати вміння висловлюватися повними поширеними реченнями, достатньо висловлювати свою власну думку; вчити дітей нової техніки малювання – скетчу (акварельні мокрі фарби + гелева ручка); виховувати організованість та уважність, акуратність під час виконання художньої роботи.

Хід заняття

  1. Організаційний момент
  • Пропоную дітям привітится.

Налаштовую на продуктивну роботу:

  • Всі ставайте тихо, діти.
  • Домовляймось не шуміти,
  • Руку гарно піднімати,
  • На занятті не дрімати,
  • А знання мерщій хапати.

Бесіда.

Вихователь: діти, пригадайте, який зараз місяць? Як називається останній місяць зими? Як називається наступний місяць? Що наступить після зими? – Весна. Які весняні свята ви знаєте? (8 березня, мамин день).

Скоро, зовсім скоро настане мамине свято і потрібно готувати подарунок. Перепитати кожну дитину, щоб та подарувала. Я, наприклад, подарую своїй мамі квиток до картинної галереї. Що таке картинна галерея? – це таке місце, де проходять виставки картин різних художників, люди туди прихлдять і насолоджуються красою картин. Але туди можна не просто так пострапити. Що нам потрібно, аби потрапити в музей, картинну галерею, чи просто поїхати автобусом чи літаком? Правильно – білет. Я купила всім вам білети до картинної галереї, але залишила їх на ніч у садочку, а сьогодні вранці прийшла, а білетики розкидані та заховані по всій групі, видно, кіт Бешкетник приходив та загрався ними. Давайте їх позбираємо.

Дидактична гра «Знайди білетик»

Вирушаємо до картинної галереї. Підходимо до картини, на якій зображено портрет. Дітки, погляньте, хто зображений на цій картині? – Правильно, людина. Картина, де зображена людина, називається портретом. Повторіть це слово. Яка ця людина? Чи можна зрозуміти, яка професія у людини по одягу? Чоловік чи жінка? Вік людини можна визначити? Які емоції?

Підходимо до пейзажу. Дітки, а що тут зображено? Природа, правильно. Цей вид живопису називається пейзаж. Коли зображують природу – ліс, степ, гарний краєвид, то це пейзаж. Ми також можемо багато дізнатися з пейзажу. Наприклад, розглянемо ось цей пейзаж. Яка тут пора року зображена? Літо , правильно. День чи ніч? Правильно день, а точніше – ранок. Ця картина називається «Ранок у лісі».Хто там ще зображений? Ведмедики. Молодці.

Дидактична гра «Допоможи художникові»

А ось і остання картина нашої виставки у картинній галереї. Що тут зображено? Правильно, тарілочка з овочами і фруктами. Такі зображення називається натюрмортом. Особливості цього виду живопису в тому, що художник зображує різні речі побуту, їжу чи інше на столі, в тарілці чи у вазу. Це картина відомої художниці Катерини Білокур, вона дуже любила квіти. Дітки, а ваші мами люблять квіти? То може і ми перетворимося на художників та поринемо у світ живопису? Пропоную вам намалювати натюрморт та подарувати його своїм матусям.

Показ буде відбуватися на мультимедійній дошці. Пропоную дітям зручно сісти, екран великий тому всім дітям буде видно. Вихователь сідає за стіл та під веб камерою пропонує показ. Спочатку замальовуємо половину аркуша зеленою фарбою а іншу – верхню блакитною. Робимо все швидко, аби фарба злилася і утворився перехід, залишаючи місце для квіточки. Замальовуємо кружечок залишеного місця ледь сірою фарбою. Поки підсихає фарба, робимо пальчикову гімнастику.

Після висихання фарби, беремо ручку та малюємо серединку, утворюючи з сірої плями кульбабку.

Підсумки.

На занятті всі стомились 
Адже добре потрудились. 
Тож давайте для розрядки, 
Зробим кілька вправ зарядки. 
Раз – підняли руки вгору, 
Два – нагнулися додолу, 
Три – повернулись вправо, вліво, 
На «чотири» - всі присіли. 
Похитали головою 
Ще й притупнули ногою. 
Пальчиками повертіли, 
І як пташенятя сіли. 

  • Вам сподобалося заняття?
  • Як видумаєте, мама сподобаються ваші картини?
  • Де ми сьогодні з вами побували?
  • Дякую вам за вашу роботу. Допобачення.

 

docx
Додав(-ла)
Zheleznyak Valentina
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
3781
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку