Заняття з морального виховання про те, що потрібно берегти природу, використовувати штучну ялинку. На занятті використано багато наочного матеріалу та дидактичних ігор, в кінці поєднано з аплікацією.
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «БЕРІЗКА» (ЯСЛА-САДОК)
С.РУСЬКА ПОЛЯНА РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
КОЛЕКТИВНИЙ ПЕРЕГЛЯД
З МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НА ТЕМУ:
«ЯК МАЛЯТА ПО ЯЛИНКУ ХОДИЛИ»
Підготувала: Железняк Валентина Анатоліїівна
Провела: 25.10.2018 року
Тема: Як малята по ялинку ходили
Мета: вчити дітей дбайливо ставитися до природи, формувати у дітей правильне відношення до об’єктів природи, знання дітей про дерево ялину та її цінність для природи та людини, розширювати знання дітей про хвойний ліс та його мешканців, продовжувати вчити згинати квадрат паперу навпіл та по діагоналі й різати по лінії згину; розвивати фантазію, мислення, уяву, увагу, зв’язне мовлення та словниковий запас словами штучна, хвоя, хвойний ліс, розвивати бажання слухати один одного, висловлювати власну думку, розвивати вміння користуватися ножицями; виховувати бажання оберігати природу, співчуття до природи, вміння аналізувати та робити висновки про погане та хороше, виховувати інтерес до лісу та правила поведінки в ньому, виховувати акуратність під час виконання художньої роботи.
Обладнання та матеріали: декорація зимового лісу, штучні ялинки, живі гілки ялини, іграшка Смурфик-Ліснячок, гелева кулька, іграшка Зайчик, іграшка Білка, зображення планети з пеньками, зображення планети з лісом, пеньок, листівка, дидактична гра «Домівка для тваринок», «Що їдять звірята», «Прикрась ялиночку», клей, кольоровий роздатковий папір, ножиці, серветки, мольберт.
Попередня робота: читання казок та віршів про ліс та дерева.
Хід заняття
Емоційна хвилинка
Відповіді дітей. Чому? (Бо коли людина зла, то це страшно).
Відповіді дітей. Чому? (Бо коли людина засмучена ы плаче, то це дуже сумно).
Відповіді дітей (Так, адже, коли людина весела та радісна – це дуже добре).
Так, так на багато краще. Звичайно, потрібно всім дарувати усмішку, хороший настрій. Посміхнімося один одному, пропоную послати повітряний поцілунок і нашим гостям, нехай і в них буде гарний настрій. (Діти пускають повітряний поцілунок).
(До залу залітає повітряна куля зі Смурфиком на мотузці).
Відповіді дітей. (Це гномик смурфик з мультика).
Допоможіть! Я прилетів з нашої планети просити допомоги, адже там жити стало неможливо. Мій ліс, моя домівка….його вирубали. З кожним роком на святкування Різдва та Нового року, все меншало і меншало ялинок поки вони всі не зникли. Більше немає ялинок, більше не буде свята!!!
На екрані зображення планети із пеньками.
Йдемо до лісу.
На галявині стоїть пеньок.
Пропоную допомогти зайчикові знайти новий будиночок.
Дидактична гра «Будиночок для тваринок».
Пропоную дітям допомогти і білочці.
Дидактична гра «Що їдять звірята».
Хтось із дітей – Але якщо ми не зрубаємо ялинку, то і свято не свято.
Я ялиночка зелена,
Я красуня лісова.
А приїхала здалека
До вас в гості дітвора.
Зроблена я на заводі,
Ялинці справжній не вступлюсь,
Весь ліс позаздрить моїй вроді
І що мене зрубають – не боюсь.
Дидактична гра «Прикрась ялиночку».
Фізкультхвилинка «Ялинка - веселинка»
Щоб ялинок не рубати,
Треба штучні (купувати).
Можна гілочку (придбати).
І гарнесенько (прибрати).
І маленькі ці ялинки
Також будуть (веселинки).
І ми з вами зовсім забули про нашого гостя. Пропоную подарувати йому штучну ялинку, а щоб їхня планета знову зазеленіла лісом, пропоную кожному із вас посадити по ялинці.
Відбувається показ аплікації.
Рефлексія.
Висновки.
Дітки, що цікавого вам сьогодні запам’яталося?
Вам сподобалося допомагати Смурфику? Чому?
Погляньте-но, планета Смурфика знову зазеленіла. (На екрані планета всіяна деревами). Наш гість нам дуже вдячний і приготував смачну подяку.
Дітки дякують Смурфику за гостинці, прощаються та виходять.
1