Конспект інтегрованого заняття " Казка про Хмаринку"

Про матеріал
Розробка заняття для дітей молодшої групи ЗДО з елементами нетрадиційної техніки малювання.
Перегляд файлу

 

Дошкільний навчально-виховний заклад №20

 

 

 

 

 

Казка

про Хмаринку

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вихователь

                                                                    молодшої групи

                                                           Ертел М.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ужгород 2014

 

 

Мовленнєвий розвиток: активізувати словниковий запас, розвивати інтонаційну виразність мови,вправляти у вірному звуконаслідуванні тварин та птахів,називати їх, розвивати фонематичний слух, розвивати артикуляційний апарат, учити дітей давати відповідь повними короткими реченнями з 2-3 слів;  формувати вміння відповідати на запитання дорослого, вчити малят уважно слухати загадки та відгадувати їх,

Фізичний розвиток – заохочувати цікавість до ігор, удосконалювати навички різних видів ходьби, розвивати рухову активність під час виконання простих вправ, вчити повторювати прості танцювальні рухи,розвивати  дрібну моторику в процесі предметно-практичних дій.  

Емоційно – ціннісний розвиток.  Збагачувати внутрішній світ дитини позитивними емоціями, розвивати здатність емоційно реагувати на явища природи, викликати радість від спілкування з нею.

 Соціально-моральний розвиток - виховувати доброзичливе та дбайливе ставлення до живої природи та її мешканців;

Пізнавальний розвиток : формувати елементарні уявлення про найхарактерніші ознаки зими та весни в неживій і живій природі,які можна виявити в процесі спостережень; учити помічати зміни в природі, активізувати спостереження в природному середовищі, закріплювати назви основних кольорів,форму предметів,їх фактуру,розширити та уточнити знання дітей про жабку, сороку, їх характерні ознаки, спосіб життєдіяльності; про весняні квіти.

Художньо -естетичний розвиток – формувати у малят прагнення передавати свої враження, розвивати почуття кольору,смакову естетику,вчити уважно слухати співрозмовника,виховувати любов до художнього слова;

Креативний розвиток – розвивати творчу уяву,фантазію,творчу ініціативу, удосконалювати творчі здібності під час виконання малювання нетрадиційною технікою

 

 

 

 

Декорації зимового лісу. На стелі висить хмаринка.

Хід заняття.

Психогімнастика.

Нумо разом привітаймося,

Теплом ручок обміняймося,

Вправо, вліво повернемось,

Одне одному всміхнемось.

До нас гостей прийшло багато,

Треба всіх їх привітати:

«Добрий день!»

 

Вихователь.                                    Діти, сідайте, тихенько

Слухайте гарненько.

Зараз  ми пограємо

Та порозмовляємо

В казку всі підемо,

Друзів там знайдемо.

 

Жила собі 

 Білосніжна, наче вата,

Пливе вище хати.

А чим вата нижче,

                                                            То і дощик ближче… ( Хмаринка)

Хмаринка, така гарна, синьолиця, пустотлива. І було в неї дуже багато діток.

  • Хто вони? ( До дітей )
  • Сніжинки, краплинки, капітошки.
  • А чому бувають сніжинки, краплинки?

      (  Відповіді дітей)

  • Так , сніжинки.

   Вони були пустотливі, грайливі, веселі, кумедні. Їм не сиділося на одному місці. І вирішили  сніжинки піти погуляти.

  • А  чи можна дітки без  дозволу матусі йти гуляти?

     ( Відповіді дітей ).

Отже, і наші , сніжинки почали проситися від матусі  Хмаринки.

  • Як?

( Відповіді дітей ).

Вихователь.  Мама-Хмаринка відпустила своїх малят , але попросила повернутися.

                       А я  зараз перетворю вас на маленьких сніжинок.

Вітер зимовий подув на сніжинку, 
Здув її легко, неначе пушинку. 
Витягни губи у трубочку й ти, 
Щоб тому вітру допомогти. 
Щічки свої надувати  треба –
щоб  білий сніг посипався з неба!

 Звучить презентація «Кольорові сніжинки».

Поки звучить музика, вихователь одягає маски сніжинки на голівки дітей.

  • Ось, які гарні в нас сніжинки. А які веселі, грайливі. Давайте покружляємо.

Психогімнастика «Я - сніжинка».

(Танцюючи , діти потрапляють у зимовий ліс)

Вихователь.  Літаючи, кружляючи, потрапили ми  в зимовий ліс. А як ви про це дізналися?

                      А хто ж це нас зустрічає?

 Дитина.     А це Зимонька –Зима.

                      Одягнулась в кожушок,

                      В білу шапку зі смужок.

                    В гості завітала. 
                      Віхолами сніжними 
                      Світ позамітала.

Голс із-за куліс :

               Гості мої! Я – чарівний ліс. Хто до мене заходить, я з тим граюся. Давайте і ви пограєтесь.

   Гра – гімнастика для очей « Знайди сніжинку».

Презентація « Фізхвилинка для очей» на   мультимедійній дошці

Презентація  « Сорока»

    Поки діти граються, чути крик сороки. Залітає Сорока ( дитина).

Сорока. Хто ж це в лісі так шумить,  спати заважає?

Дитина. Пробач! Не сердися на нас, Сороко, ми забули, що в лісі не можна шуміти, не можна смітити, не можна нічого ламати. А щоб ти нас вибачила ми тобі потішку розкажемо.

  Пальчиковий самомасаж « Сорока - білобока»

Сорока. Ой, яка гарна потішка. А я вас навчу чудову скоромовку:

Хитру сороку спіймати морока, 
А на сорок сорок - сорок морок.

  ( Діти повторюють).

Сорока. А ще я дуже люблю веселитися. Хочете зі мною?

  Рухлива гра – танок « Сонечко променисте».

     Поки діти танцюють, виходить Сонечко і танцює разом з дітками. Вихователь       замінює на масках сніжинки на краплинки.

Вихователь. Дітки,  хто ж це до нас завітав?

Сонечко.                                              Прокидаюсь на світанку

Всіх вітаю з добрим ранком.

Гляньте у віконечко,

Я – ласкаве сонечко.

Вихователь. Дітки,  розкажіть мені, будь- ласка, яке сонечко?

(  Відповіді дітей).

Вихователь. А що ж це з вами, сніжиночками, сталося?

Дитина.  Ми перетворились на краплинки! На нас пригріло ясне, тепле сонечко і ми    розтанули.

 Вихователь. Так,малятка, від сонячного тепла розтає сніжок, оживають веселі струмочки…

Дитина. А ось який гарний, чистий струмочок! Як нам перейти його?

Дитина.                                         Через струмочок – ось місточок,

Для маленьких діточок.

Вихователь.  А хто ж це так поламав місток? Нічого в нас ручки чарівні, працьовиті і ми полагодимо місточок. Чи не так?

     Дидактична гра  « Полагоди місток».

    Рухлива гра « По вузенькому місточку»

Дитина. А можна я подарую нашій гості Зимоньці рукавчики,схожі на струмочки?

 Діти прикріплюють рукави для Зимоньки.

Дитина-хлопчик.    А я люблю пускати паперові човники по струмочку.

Можна я покажу як?

   Дихальна вправа « Чарівні човники»

Дитина. А подивіться кого я знайшла біля струмочка?

                Це жабка – скрекотушка.

Вихователь. Малятка , а хто ж нам розкаже про жабку?

     Дидактична гра « Опиши тваринку» ( за схемою Білана)

 

 

 

 

 

     Звучить музика « Весняний ліс».

    Декорації зимового лісу змінюються на весняну галявину.

Вихователь. Подивіться, на якій ми чудовій галявинці опинилися.

Дитина.                                             Ой, яка галявина чудова-

Сонячна, жовта, різнокольорова.

Вихователь. Але, мабуть, тут побував вітерець-пустунець і всі квіти переплутав.

   Дидактична гра « Збери квітку».

Вихователь.  Ой , які гарні у нас квіточки:  підсніжники, проліски, фіалки.

Дитина. А давайте подаруємо нашій Зимоньці віночок з цих чудових квітів.

Вихователь.  Та прикрасимо її сукню цими чудовими квітками.

     Діти прикрашають Зимоньці сукню та одягають віночок.

Вихователь. А що ж сталося з нашою дівчинкою Зимонькою? 

( Відповіді дітей)

   Заходить дівчинка Весна.

Весна.                                                    Я Весна – весняночка,

Всіх щиро вітаю.

Щастя, здоров*я і добра бажаю.

   Я знаю, що ви, краплиночки, хочете повернутися до матусі Хмаринки. Я вам в цьому допоможу. Але для того ви повинні сильно подмухати на водичку.

 Дихальна вправа « Мильні бульбашки»

Вихователь. Ой, які великі бульбашки, вони і підняли наші краплинки до матусі Хмаринки.

  (Хмаринка віддячила малятам дощиком з цукерок.)

Дякуємо тобі, Веснонько. Краплинки щасливо повернулися до своєї домівки. А наші малята теж підуть сьогодні ввечері до своїх матусь і я хочу запропонувати зробити подарунок для найріднішої людини.

Художньо – естетична діяльність.

  Зараз ми з вами намалюємо  квіточки, які ми побачили на весняній галявинці.

Нетрадиційна техніка малювання:

  1. Малювання за допомогою пластикової пляшки. Квітуче дерево.
  2. Малювання за допомогою штампа. Гілочка з пташкою.
  3. Малювання манною крупою. Котики – воркотики.
  4. Малювання м’ятим папером. Галявинка жовтих кульбабок.

Вихователь. Молодці, малята! Ми сьогодні з вами послухали казку про Хмаринку, побували у зимовому лісі, зустріли Весну-паняночку, навіть, зробили для своїх рідних матусь подаруночки.

   А зараз я хочу, щоб в переддень чудового свята – дня святого Валентина ви подарували нашим гостям подарунки, які ми приготували для них.

   Звучить музика « Щастя і добра»

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку