Конспект інтегрованого заняття «Киця- кицюня»

Про матеріал
Продовжувати розширювати знання дітей про свійських тварин (кішку), формувати вміння виділяти характерні особливості (пухнастий хвіст, м'яка шерсть, маленькі лапки, кігтики і т. д.); продовжувати вчити дітей ліпити тварин - кота, передавати овальну форму (тулуба, округлу (голови, циліндричну (лапи, короткі вуха, довгий хвіст; вчити об'єднувати виліплені частини в одне ціле, щільно з'єднувати шляхом примазуванням однієї частини до іншої; розвивати мовлення, дрібну моторику рук, самостійність, викликати у дітей задоволення, що виходить схоже зображення, продовжувати виховувати співчуття і любов до тварин.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття   «Киця- кицюня»

Мета. Продовжувати розширювати знання дітей про свійських тварин (кішку), формувати вміння виділяти характерні особливості (пухнастий хвіст, м'яка шерсть, маленькі лапки, кігтики і т. д.); продовжувати вчити дітей ліпити тварин - кота, передавати овальну форму (тулуба, округлу (голови, циліндричну (лапи, короткі вуха, довгий хвіст; вчити об'єднувати виліплені частини в одне ціле, щільно з'єднувати шляхом примазуванням однієї частини до іншої;  розвивати мовлення, дрібну моторику рук,  самостійність, викликати у дітей задоволення, що виходить схоже зображення, продовжувати виховувати співчуття і любов до тварин.

Матеріали і обладнання: кошик з кішкою накритий скатертиною, українська дитяча пісня «Киця-кицюня», обладнання для ліплення

 Хід заняття.

Привітання

Привіт, долоньки

Хлоп-хлоп-хлоп!

Привіт, ніжки

Топ-топ-топ!

Привіт щічки

Плюх-плюх-плюх!

Привіт губки

Чмок-чмок-чмок!

Здрастуй мій носик

Бі-бі-бі!

- Діти, послухайте, будь ласка, українську дитячу пісню. (можна виконувати нескладні дитячі рухи)

Українська дитяча пісня «Киця-кицюня»

У маленькій у хатині на тепленькій кожушині,

Хтось дрімає хтось муркоче спозаранку спатки хоче.

У весь вечір, цілу нічку не зімкнула вона вічкі,

Зашукала хитру мишку, натрудилась вона трішки.

Вивчення нового матеріалу.

- Про кого ця  пісенька? (Про кицю).

- Як лагідно її називають? (киця –кицюня, Мурка-манюня).

- Що робила киця? (спала, дрімала, спіймала мишку, муркотіла,  личко мила, молочко пила, хвостиком махала)

- Відгадайте загадку і дізнаєтесь хто сидить у кошику.

Хто з хвостиком і з вушками,

В кого лапки з подушками?

Як ступа, ніхто не чує,

Тихо крадучись, полює.

І маленькі сірі мишки

Утікають геть від... (кішки)

-Діти, це - кішка Мура. Вам  подобається?

Привітаємось з Мурою. (Діти називають своє ім’я і вітаються з кішкою).

- А як кішка привіталась з нами? (Няв-няв)

- Погладьте кицю. Яка вона? (Пухнаста, красива, мякенька, добра, лагідна, приємна).

Яка Мурка красива. У неї м'яка шерсть, пухнастий хвіст. А де у кішки вушка, вуса - дивовижної краси, зіркі очі, якими вона бачить навіть вночі, маленькі лапки, в яких є кігтики? Кігтиками кішка дряпається і ловить мишей (діти показують). А зараз я пропоную прочитати забавлянки.

Ходив кіт по току

В червоному ковпаку,

В червоному ковпаку,

А миші сміються,

Аж в боки беруться.

 

 Коточку, де ти був?

- У коморці.

- Що там робив?

- Молочко пив.

- А мені залишив?

- Забувся.

- Апчхи! Апчхи!

- Апчхи! Апчхи!

 

Котик сіренький присів

На печурочке

І тихесенько заспівав

Пісеньку дочурочке:

Ось прокинувся півник,

Встала курочка,

Піднімайся мій дружок,

Встань, моя дочурочка!

Йде котик по лавочці,

Веде кішечку за лапочки.

Топи-топи по лавочці,

Цапи-цапи за лапочки.

 

КОТИК

Скочив котик,

Сів на плотик,

Миє ротик

І животик.

 

Він миленький

І чистенький,

Гарний Мурко

Мій маленький

 

ПІШЛА КИЦЯ ПО ВОДИЦЮ

Пішла киця по водицю

Та й упала у криницю.

Пішов котик витягати:

- Давай, кицю, лапку

Та вилізай на кладку.

Сиди, кицю, грійся

Та нікого не бійся.

 

Діти, Мура хоче з вами пограти.

Гра: «Кішка і мишки».

- Ой, діти, щось Мура засумувала. Я, здається, знаю, чому вона хоче їсти. А, як ви думаєте, що любить їсти кішка (Молоко). Зробіть з ваших долоньок блюдце.

Кицька до діток підійшла

Молочка просила.

Молочка просила,

«Мяу» - говорила

Няв-няв-няв.

Кисонька поїла,

Кисонька поїла,

Пісеньку заспівала:

"Мур мур мур"

-А що ще любить киця їсти?

- Мені здається, Мурка дуже втомилася і хоче спати. Давайте покладемо її в кошик і погладимо.

- А поки Киця спить пропоную зробити їй подарунок, зліпити її портрет з пластиліну. А щоб краще працювали наші пальчики зробимо

Пальчикову гімнастику:

Киця ниточки мотала (ніби  намотуємо  нитку на клубок),

І клубочки продавала (простягаємо  долоні  вперед).

По три гривні за клубочок, (показати три  пальчика).

Всі купуйте, хто захоче! (знову  простягнути долоньки).

Практична частина

-З чого починаємо роботу? (З тулуба).

-Якої він форми?  (Тулуб овальної форми).

- Правильно. З  шматочка пластиліна я зліплютулуб. Скочуємо кулю всі разом, а потім злегка розгортаю, вийшовтулуб.

-Беру інший шматок пластиліну, його розділимо для яких частин тіла?

(Для голови,  лап,  хвоста).

-Якої вони форми?

(Голова кругла.  Лапи  як стовпчики,  їх чотири, хвіст довгий, тонкий).

- Ділю: ось для голови одна частина, чотири частини для ніг і одна частина для хвоста. До тулуба приєднаю  голову?  Потрібно щільно приєднувати, ПРИМАЗУВАТИ . А чому? (Щоб міцно трималася).

Як ми будемо ліпити лапи? (Потрібно ліпити стовпчики).

- Всі лапи однакової довжини? (Так).

- Давайте разом зробимо лапи. Зліпили. Покладу їх поруч,  порівнюю:  однакової довжини?  Ось і лапи прикріпили. Залишається у нас що? ( Хвіст).

Ми вже знаємо як ліпити довгий хвіст. Залишаються у нас  вушка. Подивіться, я двома пальцями прищипую два маленьких вушка. Зроблю ручкою два ока і вийшла  кішка. Подобається вам? Ось і Мура зрадіє.

Дати можливість почати роботу самостійно. У міру необхідності допомогти тим, хто не може.

Підсумок

-Які гарні кицьки у вас вийшли?

Нам час з кішкою  прощатися. Які нові слова ви запам’ятали? Чого ви навчилися? Скажемо Мурці до побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
8401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку