Конспект інтегрованого заняття "Подарунок для черепахи"

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття «Подарунок для черепахи» для середньої групи з розділів ознайомлення з природою, художня література, мовленнєве спілкування, образотворча діяльність . Попередня робота: спостереження за черепахою в куточку природи; Бесіди про зиму, спостереження за природою взимку на прогулянці, Читання художніх творів про зиму. Матеріал: картинки з зображенням черепахи, іграшка черепаха; Гуаш білого кольору, коркові пробки, поролон, зубні щітки, ватні палички, затонований ватман , серветки. Мета: сприяти збагаченню уявлень дітей про черепаху, як живу істоту: чує, бачить, рухається, їсть, дихає. Ознайомити з різновидами черепах. Формувати уявлення про характерні ознаки зовнішнього вигляду, особливості поведінки. Виховувати бережливе ставлення до живої природи. Закріпити знання дітей про пору року – зима, про явища в природі, ознаки, та назви місяців. Продовжувати вчити дітей відповідати повними реченнями, відгадувати загадки. Закріпити вміння малювати нетрадиційними техніками малювання. Розвивати уяву, творчість, фантазію. Виховувати любов до природи, охайність в роботі,бажання творити.
Перегляд файлу

 

DSC06975.JPG

Конспект підготувала вихователь Сахновщинського ДНЗ№2 Харківської обл.

Кобрин Віта Дмитрівна

 

 Конспект інтегрованого заняття «Подарунок для черепахи» 

              для середньої групи  з розділів ознайомлення з природою,

 художня література, мовленнєве спілкування, образотворча діяльність . 

Попередня робота: спостереження за черепахою в куточку природи;

Бесіди про зиму, спостереження за природою взимку на прогулянці,

Читання художніх творів про зиму.

Матеріал: картинки з зображенням черепахи, іграшка черепаха;

Гуаш білого кольору, коркові пробки, поролон, зубні щітки, ватні палички,

 затонований ватман , серветки.

   Мета: сприяти збагаченню уявлень дітей про черепаху, як живу істоту: чує, бачить, рухається, їсть, дихає.

Ознайомити з різновидами черепах. Формувати уявлення про характерні ознаки зовнішнього вигляду, особливості поведінки. Виховувати бережливе ставлення до живої природи.

Закріпити знання дітей про пору року – зима, про явища в природі, ознаки, та назви місяців.

Продовжувати вчити дітей відповідати повними реченнями, відгадувати загадки.

Закріпити вміння малювати нетрадиційними техніками малювання. Розвивати уяву, творчість, фантазію.

Виховувати любов до природи, охайність в роботі,бажання творити.

Хід заняття:

  • діти, сьогодні до нас  на заняття  завітала незвичайна гостя, яка живе в такій країні, де завжди тепло, зелено, і немає зими.

А хто це, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадки:

  • У воді плаває, по землі ходить,

А з хатки не виходить,

Живе спокійно, не спішить

Вона ніколи не біжить,

Під панцером  без страху

Гуляє…. (черепаха)

  • Куди повзе, з собою хатку везе…(черепаха)
  • У хаті зачиняється,

Тихенько притаїлася,

Та сидить німа від страху

Ви впізнали….(черепаха).

  • правильно, ви відгадали, справді, це черепаха, яка ось прийшла до нас у гості і принесла з собою фотографії своїх подружок(розгляд картинок з різними видами черепах, розповідь вихователя) ;

Але поки вона йшла у неї чомусь замерзли ніжки, а панцер притрусило чимось холодним і білим.

Наша гостя не може зрозуміти куди потрапила, і що за пора року, розкажіть будь ласка їй про цю пору року.

  • Яка пора року?
  • Чому вона холодна?
  • Які опади найчастіше бувають взимку?
  • Як називаються зимові місяці?
  • Які ще ознаки та явища зими ви знаєте?
  • Що можна ліпити з снігу?
  • Які зимові розваги люблять діти?
  • Діти, нашій гості дуже сподобалась ця пора року, і коли вона повернеться до своєї країни, то обов’язково розповість своїм подружкам  про зиму , тільки вона хоче щось понести їм, щоб вони це побачили -  сніг, бурульки,шматочок криги.

Як ви гадаєте, зможе вона це все донести в свою теплу країну? Чому?

(відповіді дітей)

  • Тож, що ж ми зможемо дати черепасі на згадку про нашу чарівну пору року – зима?

(Припущення дітей)

  • Ми намалюємо  і подаруємо їй картину, яку назвемо «Зимонька – зима»

Фізкульхвилинка:

Ой снігу, снігу біленький,

Падай на доріжку помаленьку. (Піднімати та опускати руки.)

На білі килими підуть діти

Ніжками малими тупотіти. (Стрибки на місці, руки на поясі.)

Вгору саночками на горбочок,

Долом саночками на ставочок. (Нахили вперед-назад.)

Перейдемо скоренько доли-гори:

Вже Морозенко нас не здогонить. (Ходьба на місці.)

Запропонувати дітям вибрати матеріал яким вони будуть малювати.

Колективна робота.

Підсумок заняття.

 

 

docx
Додано
22 січня 2019
Переглядів
1932
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку