Буринський заклад дошкільльної освіти
(ясла-садок) №2 «Джерельце»
Буринської міської ради
Конспект
інтегрованого заняття
для старшої групи
(розвиток мовлення, ознайомлення з природним довкіллям, логіко-математичний розвиток)
Підготувала вихователь
Писана Наталія Володимирівна
Тема: Подорож до осіннього лісу
Програмовий зміст: систематизувати та узагальнити знання дітей про пору року осінь; збагачувати словник прислів’ями та приказками про осінь; вправляти дітей у звуковикові, розвивати вміння розрізняти голосні та приголосні звуки; уточнити правила поводження в природному довкіллі; закріпити вміння рахувати в межах 10 у прямому та зворотньому напрямку; розвивати мислення, пам'ять, увагу, фонематичний слух, мовленнєву активність; виховувати інтерес до природи та бажання виконувати ігрові завдання та вправи.
Матеріал: макет дерева, дидактична гра «Хто де живе», силуетні зображення птахів.
Хід заняття
- Всі веселі та здорові? До заняття всі готові?
Сьогодні ми з вами вирушимо до осіннього лісу, помилуватися ним в цій порі.
- Малята, ось ми і прийшли у ліс. Скажіть, будь-ласка, як потрібно поводитися у лісі? (відповіді дітей).
- Давайте перевіримо чи добре ви знаєте голосні та приголосні звуки. Ставайте в коло, беріться за ручки.
Звуки називаємо,
Як почуємо звук [а, в, о, у, г…..]
Відразу присідаємо.
- Дітки, наш добрий друг Лісовичок і мешканці лісу просять вашої допомоги, звірі переплутали свої будиночки, давайте їм допоможемо їх знайти. Як називається будиночок білочки? А у зайчика є будиночок? Де живе лисичка? Як називається будиночок ведмедя? Звірі переплутали свої будиночки, давайте їм допоможемо їх знайти. Діти скажіть а як звірі готуються до зими? Давайте відпочинемо.
Сів на гілку горобець,
Дощ іде, намок увесь,
Віє, віє вітерець,
хай просохне горобець!
- Діти, скажіть а чи всіх пташок ми можемо зараз побачити? Чому? Чому пташки відлітають у теплі краї? Яких перелітніх пташок ви знаєте?
Прилетіли до нас пташки, побачили ми пташок на дереві, і вирішили порахувати їх разом: одна пташка, дві пташки, три пташки, чотири пташки, п’ять пташок і т. д. до десяти – Скільки на дереві пташок? - На дереві десять пташок. Дуже голосно ми рахували, злякались пташки, почали розлітатись. – Скільки пташок полетіло? (одна) – Їх стало менше? На скільки? (пташок стало менше на одну) Скільки залишилось пташок? (чотири) - Знову летять від нас пташки (діти рахують пташок у зворотному напрямку: 4, 3, 2, 1).