Конспект інтегрованого заняття "Подорож до осіннього лісу"

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття (розвиток мовлення, ознайомлення з природним довкіллям, логіко-математичний розвиток) на тему "Подорож до осіннього лісу" старший дошкільний вік
Перегляд файлу

Буринський заклад дошкільльної освіти

(ясла-садок) №2 «Джерельце»

Буринської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

 інтегрованого  заняття

для старшої групи

(розвиток мовлення, ознайомлення з природним довкіллям, логіко-математичний розвиток)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вихователь

Писана Наталія Володимирівна

 

 

 

 

Тема: Подорож до осіннього лісу

Програмовий зміст: систематизувати та узагальнити знання дітей про пору року осінь; збагачувати словник прислів’ями та приказками про осінь; вправляти дітей у звуковикові, розвивати вміння розрізняти голосні та приголосні звуки; уточнити правила поводження в природному довкіллі; закріпити вміння рахувати в межах  10  у прямому та зворотньому напрямку; розвивати мислення, пам'ять, увагу, фонематичний слух, мовленнєву активність; виховувати інтерес до природи та бажання виконувати ігрові завдання та вправи.

Матеріал: макет дерева, дидактична гра «Хто де живе», силуетні зображення птахів.

Хід заняття

  1. Організаційний момент. Ігровий прийом.

- Всі веселі та здорові? До заняття всі готові?

Сьогодні ми з вами вирушимо до осіннього лісу, помилуватися ним в цій  порі.

  • А яка зараз пора року?
  • Скільки осінь має місяців? Назвіть їх.
  • Які періоди осінь має? (рання, золота, пізня).
  • А які, прислів’я про осінь ви знаєте?
  • Потрапити до лісу нам допоможе Лісовичок, але він просить, щоб діти йому розповіли народні прислівя та приказки про осінь.
  1. Мовленнєва вправа «Назви прикмету»
  1. Осінь іде, дощі за собою веде.
  2. Осінь збирає, а весна з'їдає.
  3. Ходить осінь гаєм, виганяє птахів з раю.
  4. Весна дерева одягає, а осінь роздягає.

- Малята,  ось ми і прийшли у ліс. Скажіть, будь-ласка, як потрібно поводитися у лісі? (відповіді дітей).

  1. Психогімнастика «Звуки лісу» (під музичний супровід)
  • Діти сідаєте зручнішенько і закривайте оченята і уявіть, що ви потрапили до лісової галявини. Тихо в осінньому лісі, де-не-де пролетить птах, під ногами шелестить різнобарвний килим з опалого листя. Вітерець – пустунець зірвав листя із дерев і закружляв їх у вальсі.
  1. Дидактична гра «Збери грибочки в кошик»
  • Малята, Лісовичок приготував для вас ще одне завдання, погляньте скільки грибів росте на галявині. Допоможемо лісовим мешканцям позбирати гриби. Але обов’язково потрібно пам’ятати що гриби є їстівні і не їстівні? Які ви знаєте гриби? (Відповіді дітей). На цій галявині гриби незвичайні на них написані звуки. Збирати гриби будемо в два кошики. Діти збирають грибочки в кошики розділивши їх на дві групи: ті що позначають голосний і приголосні звуки. Перевіряємо виконання завдання.
  1. Мовленнєва вправа «Спіймай звук»

- Давайте перевіримо чи добре ви знаєте голосні та приголосні звуки. Ставайте в коло, беріться за ручки.

  • Ми по колу всі йдемо,

Звуки називаємо,

Як почуємо звук [а, в, о, у, г…..]

Відразу присідаємо.

  1. Дидактична гра «Хто де живе?»

- Дітки,  наш добрий друг Лісовичок і мешканці лісу просять вашої допомоги, звірі переплутали свої будиночки, давайте їм допоможемо їх знайти. Як називається будиночок  білочки? А у зайчика є будиночок? Де живе лисичка? Як називається будиночок ведмедя? Звірі переплутали свої будиночки, давайте їм допоможемо їх знайти. Діти скажіть а як звірі готуються до зими?   Давайте відпочинемо.

  1. Фізкультхвилинка «Сів на гілку горобець»

Сів на гілку горобець,

Дощ іде, намок увесь,

Віє, віє вітерець,

хай просохне горобець!

- Діти, скажіть а чи всіх пташок ми можемо зараз побачити? Чому? Чому пташки відлітають у теплі краї? Яких перелітніх пташок ви знаєте?

  1. Дидактична гра «Полічи пташок»

Прилетіли до нас пташки, побачили ми пташок на дереві, і вирішили порахувати їх разом: одна пташка, дві пташки, три пташки, чотири пташки, п’ять пташок і т. д. до десяти – Скільки на дереві пташок? - На дереві десять пташок. Дуже голосно ми рахували, злякались пташки, почали розлітатись. – Скільки пташок полетіло? (одна) – Їх стало менше? На скільки? (пташок стало менше на одну) Скільки залишилось пташок? (чотири) - Знову летять від нас пташки (діти рахують пташок у зворотному напрямку: 4, 3, 2, 1).

  1. Підсумок заняття
    • Нам вже час повертатися додому, а вийти з лісу ми зможемо якщо вийдемо з лабіринту.
    • Вам сподобалась подорож. Чим саме?
    • Діти, скажіть будь ласка, а що вам найбільше запам'яталось? Які ігри вам сподобались?
    • Молодці діти, ви чудово справилися із завданнями, гарно себе поводили в лісі і за це нам лісові мешканці дарують горішки.

 

 

doc
Додав(-ла)
Писана Наталія
Додано
14 січня 2021
Переглядів
3218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку