Козельщинський ЗДО "Дзвіночок"
Конспект інтегрованого заняття
Середньо-старша група
Підготувала:
Маленко К.С.
2019 рік.
Програмове завдання: Розширити знання дітей про електропобутові прилади, безпечне поводження з ними. Формувати вміння дітей порівнювати предмети за довжиною, розкладаючи предмети в порядку зростання (від найнижчого до найвищого). Вправляти в порядковій і кількісній лічбі, розрізняти та називати суміжні цифри у дид.грі:"Знайди сусіда". За допомогою асоціативного мислення добирати співвідношення- електроприлад- користь, яку приносить. Збагачувати словниковий запас дітей словами назвами дій предметів (пилососить, варить, кип'ятить, прасує). Розвивати логічне мислення, спостережливість, зорове сприймання, мовлення. Виховувати бережливе ставлення з електоприладами та бажання допомагати іншим.
Матеріал: гвинтики-"фіксики", електонний звуковий лист від Нолика; наклейки-квитки в електропоїзд, чарівна торбинка, пульт, телевізор; презентація "Допоможемо фіксикам" Дид.гра: "Відремонтуй телефон"(суміжні числа); Дид.гра: "Заряди планшет"(довжина і кількість); лічильні палички; Дид.гра з ігрокубом "Електроприлади", відеозагадки від Масі; музика Телевізор" (Фіксики); Мультфільм "Фіксики" "Пульт".
Хід заняття:
Привітання в колі "Доброго ранку!"
Сюрпризний момент:
- Діти, я сьогодні в групі знайшла ці гвинтики, як ви думаєте, хто це може бути? (Фіксики)
- Скільки їх, давайте порахуємо? (Рахуємо і кладу в торбинку).
- Здається мені, що когось тут не вистачає?!
- Ой, діти, мені прийшов електронний лист від Нолика. (Діти слухають лист від Нолика, який просить дітей його знайти).
- Діти, а де ми знайдемо фіксика? (Припущення дітей) Чому? (Тому, що фіксики ремонтують електричні прилади)
- Що у нашій групі є електричним? (Годинник, розетки, лампи...) Переключаю увагу дітей на пульт, що лежить на столі.
- Від чого цей пульт? (Від телевізора) А де знаходиться телевізор у дитячому садочку?(У музичній залі). Далі пропоную дітям відправитися до музичної зали на електропоїзді; при посадкі роздаю наклейки-"квитки", заздалегіть ділю дітей за рівнем розвитку (жовті та червоні квитки для дітей старшого дошкільного віку, сині та зелені- для середнього).
Приїхавши до музичної зали діти сідають на стільчики.
- Діти, давайте переглянемо відеолист від фіксиків.
Перегляд презентації "Завдання від фіксиків"
1. Завдання від Масі "Відгадай загадки" (електроприлади)
2. Наступне завдання від Папуса "Відремонтуй електроприлади"
Ділимося на підгрупи:
- Діти у кого жовті та червоні смайлики, ремонтують мобільний телефон Дид.гра: "Знайди сусіда" та Дид.гра: "Заряди планшет" (порівняння предметів за довжиною від найкоротшої до найдовшої+ лічба в межах "5")
- Ті діти, у кого зелені та сині смайлики ремонтують телевізори у Дид.грі: "Потремонтуй тв" (із лічильних паличок)
3. Завдання від Сімки "Музична хвилинка" під пісню "Телевізор" (Фіксики)
4. Останнє завдання від усих фіксиків Дид.гра: з ігрокубами "Електроприлади. Що для чого?" Ділимося на команди.
Жовто-червоні отримують куби-жовті
Зелено-сині - блакитні куби.
Завдання команд: по черзі називати електроприлад, який є у блакитних кубів; Завдання жовтих- знайти відповідний предмет (асоціацію). Праска-зім'ята сукня...
5. Перегляд мультфільму Фіксики "Пульт"
Підсумок: Не забувайте про правила безпеки з електроприладами!
Сюрприз від фіксиків в торбинці- цукерки "Фіксики".
1