КОНСПЕКТ інтерактивного уроку з легкої атлетики для учнів 10-го класу

Про матеріал

КОНСПЕКТ

інтерактивного уроку з легкої атлетики

для учнів 10-го класу

Тема: Легка атлетика.

Мета: Сприяти формуванню стійкого інтересу до олімпійського виду спорту – легкої атлетики – провідника миру, духовності, єдності.

Завдання уроку:

1.Розвиток фізичних якостей з легкої атлетики за методом «Коло ідей».

2.Повторити техніку передачі естафетної палички та закріпити у змагальній естафеті.

3.Закріпити вивчені елементи з волейболу у двосторонній грі з суддівством.

Інвентар: заготовлені картки, секундомір, естафетні палички, волейбольний м'яч, лінійка, прапорці.

Місце проведення: спортивний шкільний майданчик.

Час проведення: 45 хвилин.

Очікувані результати після цього уроку:

За допомогою інтерактивних технологій кооперативного навчання «робота в малих ґрупах», «коло ідей» учні зможуть:

пояснювати, якими вправами розвиваються фізичні якості з легкої атлетики.

За допомогою технологій колективно-ґрупового навчання «навчаючи учусь», учні зможуть:

взяти участь у передачі своїх знань при повторенні передачі естафетної палички;

висловлювати власну думку до техніки і тактики гри у волейбол.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ

інтерактивного уроку з легкої атлетики

для учнів 10-го класу

 

Тема: Легка атлетика.

 

Мета: Сприяти формуванню стійкого інтересу до олімпійського виду спорту – легкої атлетики – провідника миру, духовності, єдності.

 

Завдання уроку: 

  1. Розвиток фізичних якостей з легкої атлетики за методом «Коло ідей».
  2. Повторити техніку передачі естафетної палички та закріпити у змагальній естафеті.
  3. Закріпити вивчені елементи з волейболу у двосторонній грі з суддівством. 

 

Інвентар: заготовлені картки, секундомір, естафетні палички, волейбольний м’яч, лінійка, прапорці.

 

Місце проведення: спортивний шкільний майданчик.

 

Час проведення: 45 хвилин.

 

Очікувані результати після цього уроку:

За допомогою інтерактивних технологій кооперативного навчання «робота в малих ґрупах», «коло ідей» учні зможуть:

  • пояснювати, якими вправами розвиваються фізичні якості з легкої атлетики.

За допомогою технологій колективно-ґрупового навчання «навчаючи учусь», учні зможуть:

  • взяти участь у передачі своїх знань при повторенні передачі естафетної палички;
  • висловлювати власну думку до техніки і тактики гри у волейбол.

 

                          

№ п/п

Зміст заняття

Дозування (хв.)

Організаційно-методичні примітки

І. Підготовча частина 14 хв.

1.

Шикування, рапорт, привітання.

30 сек.

Перевірити готовність учнів до уроку, самопочуття.

2.

Оголошення мети, завдань уроку та очікування навчальних результатів.

1 хв.

Забезпечити розуміння учнями зміст їхньої діяльності, чого вони повинні досягти на уроці.

3.

Мотивація: Один з найцікавіших найемоційніших видів легкої атлетики – це естафета. Легка атлетика – це «королева» видів спорту. Заняття спортом древніх греків було невід’ємною частиною їх високо розвинутої культури. Горацій казав: «якщо ти не бігаєш, коли здоровий, прийдеться побігати, коли захворієш».

Коротке життя ми не одержуємо, а робимо його таким. Не бідні ми життям, а користуємося ним, як попало. Життя довге, якщо ним вміло користуватися.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Промова вчителя:

психологічна пауза, що дасть можливість усвідомити, що учні почнуть вивчати, робити.

Сфокусувати увагу учнів на завданні й викликати інтерес до уроку.

 

 

 

 

 

 

 

4.

Короткий інструктаж з легкої атлетики. Виміряти ЧСС за 10 сек.

30 сек.

Звернути увагу на учнів, у котрих 120 уд./хв. і більше.

5.

Стройові та організуючі вправи на місці: повороти праворуч, ліворуч, кругом.

15 сек.

Звернути увагу на чітке виконання поворотів.

6.

Різновиди ходьби:

  • звичайна;
  • на носках;
  • на п’ятах;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи.

45 сек.

Слідкувати за поставою, виконувати з різним положенням рук.

7.

Біг та спеціальні бігові вправи з легкої атлетики:

  • звичайний – «змійкою»;
  • біг з високим підніманням стегон;
  • біг із закиданням гомілок назад, у сторони з торканням руками стоп;
  • біг з виносом прямих ніг уперед;
  • біг спиною вперед.

1 хв. 30 с.

Біг спокійний, з рівномірним диханням.

 

Частота рухів та мінімальне просування.

 

 

 

 

Ноги у колінах  прямі.

 

8.

ЗРВ у русі на відновлення дихання.

1 хв.

Поточний метод, дистанція два кроки, стежити за поставою та диханням.

9.

Комплекс вправ у парах на розтягування:

а) В.п.- стоячи обличчям один до одного, кисті разом.

1-2. Піднімаючись на носки, руки урізнобіч-вгору.

3-4. Опускаючись на п'ятки, руки урізнобіч-вниз.

б) В.п.- обличчям один до одного, руки на плечах.

1. Мах лівою ногою ліворуч.

2. В.п.

3. Мах правою рукою праворуч.

4. В.п.

в) В.п. - те саме.

1-2. Напівприсід і послідовний мах лівою ногою назад.

3-4. В.п.

5-6. Напівприсід і послідовний мах правою ногою назад.

7-8. В.п.

г) В.п.- обличчям один до одного, руки на плечах, ноги на ширині плечей.

1-2-3. Нахил тулуба вперед, руками підсилюючи нахил.

4. В.п.

ґ) В.п. - те саме.

1. Нахил тулуба уперед.

2. Поворот тулуба ліворуч.

3. Поворот тулуба праворуч.

4. Випрямитись у В.п.

д) В.п.- стоячи спиною один до одного, ноги на ширині плечей, руки в сторони, кисті разом.

1. Нахил тулуба ліворуч.

2. В.п.

3. Нахил тулуба праворуч.

4.  В.п.

е) В.п. - те саме, руки вгору, кисті разом.

1. Випад з лівої вперед, прогнутись.

2. В.п.

3. Випад з правої вперед, прогнутись.

4.  В.п.

є) В.п. те саме.

1. Випад з лівої ноги ліворуч.

2. В.п.

3. Випад з правої ноги праворуч.

4. В.п.

ж) В.п. – те саме.

1. Нахил тулуба вперед (партнер

спиною опирається на спину

партнера).

2. В.п.

3. Нахил тулуба назад (спиною

опиратись на спину партнера).

4. В.п.

з) В.п. - спиною один до одного, взявшись руками під лікті в «замок».

1-2. Присісти.

3-4. В.п.

і) В.п. - присід обличчям один до одного, кисті разом.

1-2. Перенесення центру ваги

(перекат) з правої ноги на ліву.

3-4. Перенесення центру ваги (перекат) з лівої ноги на праву.

7 хв.

 

4 рази

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

Пари підібрати приблизно за зростом та масою тіла.

Прогнутись вгору.

 

 

 

 

 

Мах виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

 

 

Мах виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

 

 

 

Глибокий нахил уперед.

 

 

 

 

 

Повороти виконувати якомога далі.

 

 

 

Нахили виконувати з макс. амплітудою.

 

 

 

 

 

 

Глибокі випади вперед, прогнутись назад.

 

 

 

 

 

 

Випади виконувати глибокі.

 

 

 

Нахили виконувати невеликі, партнера різко не

тягнути.

 

 

 

 

 

Одночасне присідання,

спина рівна.

 

 

 

При перекаті з ноги на ногу тримати рівновагу.

ІІ. Основна частина 27 хв.

1.

Вправи з легкої атлетики – інтерактивні технології кооперативного навчання «Коло ідей»

Етапи по колу:

а) стрибок у довжину з місця;

б) підйом тулуба у сід;

в) біг на швидкість (30 м.) з оцінюванням;

г) підйом зігнутих ніг до грудей у висі;

ґ) підтягування на низькій перекладині;

д) стрибок у довжину з розбігу способом «прогнувшись»;

е)  вис на прямих руках

9 хв.

 

 

 

 

2 спроби

2х15 разів

 

 

15-20 разів

 

15-20 разів

 

 

 

15 сек.

1 хв. виконувати завдання, 30 сек. на перехід до наступної станції.

Виконувати завдання по картках.

 

 

 

 

 

2.

Виміряти ЧСС.

15 сек.

 

3.

Повторити техніку передачі естафетної палички:

а) на місці;

б) у русі;

в) змагальний естафетний біг.

8 хв.

Дві команди, біг 4х80 м.

Паличка передається правою рукою в ліву у коридорі для передачі.

Слідкувати за диханням.

4.

Закріпити вивчені елементи з волейболу у двосторонній грі з суддівством.

10 хв.

Суддівство, правила гри, виправлення помилок.

 

ІІІ. Заключна частина 4 хв.

1.

Шикування. Презентація та рефлексія результатів, підведення підсумків уроку:

  •         експрес-опитування,

 

 

  •         мікрофон.

3 хв.

Усвідомлення отриманих результатів, колективне обговорення, оцінити, порівняти свій рівень досягнень, виявити переможців естафети.

Кожний по черзі лаконічно висловлюється, які фізичні якості розвивають ті чи інші вправи з легкої атлетики, техніка передачі естафетної палички, біг по дистанції.

2.

Домашнє завдання:

Вправи на розтягування, спеціальні вправи бігуна, рівномірний біг до 1,5 км з вимірюванням пульсу.

1 хв.

Щоденно виконувати завдання.

 

1

 

doc
Додано
30 липня 2018
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку