Тема заняття: « Родина сніговиків »
(аплікація, колективна робота.)
Мета заняття:
навчальна: вчити дітей створювати колективну роботу; вчити надавати зразку виразність та динамічність за допомогою додаткових деталей ( очі, рот, ніс і тд.). Закріпити вміння складати сюжетну композицію сніговика з окремо вирізаних частин круглої, трикутної та прямокутної форми; закріплювати техніку безпеки під час роботи з ножицями. Вправляти вихованців в різанні паперу по контуру, по прямій та по кругу. Учити класифікувати, міркувати.
розвиваюча: розвивати здібності до образотворчої діяльності; інтерес до процесу виготовлення аплікаційного зображення; розвивати дрібну моторику рук.
виховна: виховувати любов до природи; виховувати почуття родинних відносин; прищеплювати бажання допомоги один одному; почуття колективізму; естетичний смак.
Завдання заняття гуртка: створити колективну роботу.
Тип заняття гуртка: комбіноване заняття.
Форма заняття гуртка: заняття з груповою формою роботи.
Методи і методичні прийоми заняття гуртка:
інтерактивні технології колективно - групового навчання, метод «Сторітелінгу», метод фокальних об`єктів, метод «Малі групи», наочний метод (дидактичний матеріал, використання ІКТ), словесний метод, практичний метод (практична робота вихованців).
Матеріали та обладнання заняття гуртка:
ножиці, клей-олівець, аркуш блакитного картону, квадрати різного розміру (білого кольору) 4 шт., 1 прямокутник оранжевого кольору, та 1 коричневого, кольорові олівці, очі - шаблони, роздруковані кольорові додаткові деталі, білі серветки, конверти із картинками сніговиків, зразок аплікації, картинки із зображенням: снігу, морозу, зимових розваг, фото-презентація, відео-запис фізхвилинки.
Попередня робота:
бесіда про зиму, спостереження за погодою взимку, ліплення сніговика, вирізування кругів з квадратів.
Діяльність дітей:
розповідь, пригадують правила поведінки за столом, правила безпечного користування ножицями, вирізають, наклеюють, поділяються на групи.
ПЛАН
І Вступна частина (5хв )
• Організація групи.
• Мотивація навчальної діяльності ( метод « Сторітелінг»).
• Метод фокальних об`єктів.
ІІ Основна частина ( 22 хв )
• Поетапне виконання роботи педагогом.
• Фізкультхвилинка .
• Метод « Малі групи».
• Актуалізація опорних знань.
• Творча робота дітей.
ІІІ Заключна частина ( 1 хв )
• Підсумкова бесіда.
IV Рефілексія (2хв)