Тема: Сюрпризи від смішариків.
Програмовий зміст:Продовжувати вивчати властивості натурального ряду чисел,вправляти в прямій і зворотній лічбі від 1 до 10.Вчити послідовності чисел в межах 10.Формувати вміння співвідносити число з цифрою,називати сусідів вивчених цифр. Розвивати вміння розрізняти і називати геометричні фігури,з’єднувати з готовими зображеннями,логічне та наочно-образне мислення,зорову пам'ять,сприймання,увагу .Закріпити назви днів тижня. Виховувати бажання займатись навчальною діяльністю вміння виконувати завдання смішариків.
Матеріал:демонстраційний:музичний супровід,картина для задач,цифрові кубики,роздатковий: перфокартки «Зєднай геометричні фігури»»Виклади стільки ж»,камінці,олівці, « Виклади сусідів»,кубики з цифрами,смішарики іграшки.
Хід: Привітання: Доброго ранку,доброго дня,
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки
Кивають голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку,доброго дня,
Бажаєм вам ми
Бажаю вам я
Під музику ренгтону смішариків приходить СМС повідомлення:
« Привіт,малята, ми бажали зустрічі з вами, але нікого не застали,напевно були вихідні дні,( бо ми малі і ще не орієнтуємось у днях тижня) тому залишили в групі для вас сюрпризи,але ви їх знайдете тоді як проявите логіко-математичні знання і розгадаєте всі наші ребуси,та навчите нас бути розумними,а щоб ми переконались у ваших успіхах ,ми залишили таємну камеру по якій будемо за вами спостерігати.
Вихователь:Діти ви здогадались від кого повідомлення?А чому пишуть?А ви любите сюрпризи? Чи будете розгадувати завдання?Давайте смішарикам доведем ,що ми вже дорослі і вміємо і знаємо багато чого. І покажемо на що здатні. Тож для початку невеличка розминка,я буду читати твердження а ви відповідати так чи ні?
1.Сьогодні середа?
2.Зараз зима?
3.У трикутника три сторони?
4.У трьох жираф три шиї?
5.Поїзд довгий за автобус?
6. Молоко рідке?
7. Пять більше ніж один?
8 . Після ранку настає ніч?
9. Куш вищий за дерево?
10. Неділя – вихідний день?
11.У якої геометричної фігури нема кутів?
12.Тиждень має 7 днів?
Тоді вирушаємо до Логічної зупинки,тут нас зустрічаю Бараш,зовсім нещодавно у нього був день народження. Як ви гадаєте скільки він запросив гостей?(5)Чому?(бо він шостий). Для всіх гостей приготував торт з свічками. Як ви гадаєте скільки йому років ?(5свічок). Чи всі свічки однакові? Чим відрізняються?(кольором і висотою). Яка свічка горітиме найдовше? Яка згорить першою?
А ось на цифровій зупинці нас зустрічає Крош,він розповів що до нього приходили друзі і розсипали всі кубики,він намагався самостійно всі зібрати і виставити від 1 до 10,але в нього нічого не виходило,давайте допоможемо навести порядок,кожний візьме по одному кубику і найде цифру. Яка в тебе цифра?Тепер з цих цифр потрібно викласти цифровий ряд від 1 до 10.Молодці.А ще нас на станції Сусідній зустрічає Пінк,а знаєте чому він так її назвав?Бо Пінк вже вивчив всі цифри,але ніяк не може запам’ятати хто їх сусіди ,давайте спробуємо пригадати і навчити нашого героя. Яка в тебе цифра?Назви і виклади її сусідів?А тепер перевірте один в одного, в свого сусіда чи вірно виклав ? Молодці і це завдання ви виконали. Ну продовжуємо рухатись до геометричної станції,де нас зустрічає Лосяш. Він полюбляє з геометричних фігур викладати різні образи та предмети. Тепер він хоче перевірити чи вмієте ви знаходити і з’єднувати готові предмети з набором геометричних фігур. Візьміть олівці та проведіть лінії.(робота з перфокартками ).Лосяш задоволений вашими відповідями. Аж тепер зустрічає нас Копатич,оскільки він полюбляє копатися в своєму городі ,то одного дня знайшов клад ось ці камінці,він теж бажає навчитись рахувати,тому пропонує з нами погратись гру «Виклади стільки камінців скільки означає цифра» Яка в тебе цифра? Скільки покладеш камінців?Молодці Копати дуже радіє за надану допомогуА ще нас зачекалась на станції Тижнева - Нюша,хоче разом пригадати дні тижня я починаю,а ви закінчуєте: Вранці ми із добрим ділом
День вітали..(Понеділок)
Ніченька минула скоро,
Трудовий іде..(Вівторок)
За ним спритна, молода
Поспішає..(Середа)
А четвертий день тепер,
Називається..(Четвер)
Діло добре ладиться,
Як настане..(П'ятниця)
Дома скрізь кипить робота,
Як почнеться день..(Субота)
А субота з хлібом – сіллю,
Привела сестру..(Неділю)
Тепер і смішарики знають дні тижня,і наступного дня завітають не на вихідні,а в робочі дні ,щоб погратись з вами.Ви молодці і можете тепер почати шукати по всій групі на полицях чи під стільцями чи між іграшками,залишені сюрпризи(діти знаходять фішки,емблеми з зображенням смішариків),а ось головний приз від наших героїв-настільна гра «Смішарики».
Конспект заняття з логіко- математичного розвитку в старшій групі «Сюрпризи від смішариків»
Підготувала вихователь гр №2
ДНЗ № 19 « Кобзарик »
Штука В.В.
Грудень 2019