Конспент заняття в старшій групі з математики

Про матеріал
Програмовий зміст:Продовжувати вивчати властивості натурального ряду чисел,вправляти в прямій і зворотній лічбі від 1 до 10.Вчити послідовності чисел в межах 10.Формувати вміння співвідносити число з цифрою,називати сусідів вивчених цифр. Розвивати вміння розрізняти і називати геометричні фігури,з’єднувати з готовими зображеннями,логічне та наочно-образне мислення,зорову пам'ять,сприймання,увагу .Закріпити назви днів тижня.
Перегляд файлу

  Тема: Сюрпризи  від  смішариків.

Програмовий зміст:Продовжувати вивчати властивості натурального ряду чисел,вправляти в прямій і зворотній лічбі від 1 до 10.Вчити послідовності чисел в межах 10.Формувати вміння співвідносити число з цифрою,називати сусідів вивчених цифр. Розвивати вміння розрізняти і називати геометричні фігури,з’єднувати з готовими зображеннями,логічне та наочно-образне мислення,зорову пам'ять,сприймання,увагу  .Закріпити назви днів тижня. Виховувати бажання займатись навчальною діяльністю вміння виконувати завдання смішариків.

Матеріал:демонстраційний:музичний супровід,картина для задач,цифрові кубики,роздатковий: перфокартки «Зєднай геометричні фігури»»Виклади стільки ж»,камінці,олівці, « Виклади сусідів»,кубики з цифрами,смішарики іграшки.

Хід: Привітання:  Доброго ранку,доброго дня,

                               Хай плещуть долоньки,

                               Хай тупають ніжки

                               Кивають голівки,

                                І сяють усмішки.

                               Доброго ранку,доброго дня,

                              Бажаєм вам ми

                                Бажаю вам я

Під музику  ренгтону  смішариків приходить СМС повідомлення:

« Привіт,малята, ми бажали зустрічі з вами, але нікого не застали,напевно були вихідні дні,( бо ми малі і ще не орієнтуємось у днях тижня) тому залишили в групі для вас сюрпризи,але ви їх знайдете тоді як проявите  логіко-математичні знання і розгадаєте всі наші ребуси,та навчите нас бути розумними,а щоб ми переконались у ваших успіхах ,ми  залишили  таємну камеру по якій будемо за вами спостерігати.

Вихователь:Діти ви здогадались від кого повідомлення?А чому пишуть?А ви любите  сюрпризи? Чи будете розгадувати завдання?Давайте смішарикам доведем ,що ми вже дорослі і вміємо і знаємо багато чого. І покажемо на що здатні. Тож для початку  невеличка розминка,я буду читати твердження а ви відповідати так чи ні?

1.Сьогодні середа?

2.Зараз зима?

3.У трикутника  три сторони?

4.У трьох жираф три шиї?

5.Поїзд довгий за автобус?

6. Молоко рідке?

7.  Пять більше ніж один?

8 . Після ранку настає ніч?

9. Куш вищий за дерево?

10. Неділя – вихідний день?

11.У якої геометричної фігури нема кутів?

12.Тиждень має 7 днів?

Тоді вирушаємо до Логічної зупинки,тут нас зустрічаю Бараш,зовсім нещодавно у нього був день народження. Як ви гадаєте скільки він запросив гостей?(5)Чому?(бо він шостий). Для всіх гостей приготував торт з свічками. Як ви гадаєте скільки йому років ?(5свічок). Чи всі свічки однакові? Чим відрізняються?(кольором і висотою). Яка свічка горітиме найдовше? Яка згорить першою?

А ось на цифровій зупинці нас зустрічає Крош,він розповів що до нього приходили друзі і розсипали всі кубики,він намагався самостійно всі зібрати і виставити від 1 до 10,але в нього нічого не виходило,давайте допоможемо навести порядок,кожний візьме по одному кубику і найде цифру. Яка в тебе цифра?Тепер з цих цифр потрібно викласти цифровий ряд від 1 до 10.Молодці.А ще нас  на станції Сусідній зустрічає  Пінк,а знаєте чому він так її назвав?Бо Пінк вже вивчив всі цифри,але ніяк не може запам’ятати хто їх сусіди ,давайте спробуємо пригадати і навчити нашого героя. Яка в тебе цифра?Назви  і виклади її сусідів?А тепер перевірте один в одного, в свого сусіда чи вірно виклав ?  Молодці і це завдання ви виконали.  Ну продовжуємо рухатись до геометричної станції,де нас зустрічає Лосяш. Він полюбляє з геометричних фігур викладати різні образи та предмети. Тепер він хоче перевірити чи вмієте ви знаходити і з’єднувати готові предмети з набором геометричних фігур. Візьміть олівці та проведіть лінії.(робота з перфокартками  ).Лосяш  задоволений вашими відповідями. Аж тепер зустрічає нас Копатич,оскільки він полюбляє копатися в своєму городі ,то одного дня знайшов клад  ось ці камінці,він теж бажає навчитись рахувати,тому пропонує з нами погратись гру «Виклади стільки камінців скільки означає цифра» Яка в тебе цифра? Скільки покладеш камінців?Молодці Копати дуже радіє за надану допомогуА ще нас зачекалась на станції Тижнева  - Нюша,хоче разом пригадати дні тижня я починаю,а ви закінчуєте:                   Вранці ми із добрим ділом

                                           День вітали..(Понеділок)

                                          Ніченька минула скоро,

                                           Трудовий іде..(Вівторок)

                                          За ним спритна, молода

                                                 Поспішає..(Середа)

                                           А четвертий день тепер,

                                               Називається..(Четвер)

                                                Діло добре ладиться,

                                               Як настане..(П'ятниця)

                                         Дома скрізь кипить робота,

                                            Як почнеться день..(Субота)

                                         А субота з хлібом – сіллю,

                                            Привела сестру..(Неділю)

Тепер і смішарики знають дні тижня,і наступного дня завітають не на вихідні,а в робочі дні ,щоб погратись з вами.Ви молодці і можете тепер почати шукати по всій групі на полицях чи під стільцями чи між іграшками,залишені сюрпризи(діти знаходять фішки,емблеми з зображенням смішариків),а ось головний приз від наших героїв-настільна гра «Смішарики».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Конспект  заняття  з  логіко- математичного  розвитку  в  старшій  групі      «Сюрпризи від смішариків»

 

 

 

 

                              

 

                                                  

                                                    Підготувала  вихователь  гр  №2

                                                            ДНЗ    № 19 « Кобзарик »

                                                               Штука  В.В.

                         

 

                     Грудень 2019

docx
Додав(-ла)
Штука назар
Додано
18 лютого 2021
Переглядів
3797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку