Конспект комплексного заняття для дітей молодшої групи МАНДРІВКА ДО ОСІННЬОГО ЛІСУ

Про матеріал
Мета:Узагальнити знання дітей про ознаки осені, про зміни які відбуваються в природі з приходом осені. Вдосконалювати вміння дітей відповідати на запитання вихователя , складати невеличкі описові розповіді з використанням елементів символів, закріплювати вміння декламувати не великі вірші, розвивати зв’язне мовлення. Підтримувати у дітей гарний настрій,бажання милуватися красою осінньої природи, прослуховування музичних творів та спонукати до створення творчих робіт відповідно до теми. Виховувати любов до рідної природи. Обладнання: їжачок іграшка, д/г «Який сік?», «Добре чи погано?»магнітна дошка,ілюстрації Левітан «Осінь золота», відеоплеєр, відеоролик, жовте листя, кошик з овочами, музичний зал оформлений як ліс восени,пензлі,клей, клейонка, серветки, фарби,.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Конспект комплексного заняття для дітей молодшої групи

МАНДРІВКА  ДО ОСІННЬОГО ЛІСУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                      Підготувала вихователь :Каверіна В.П.

 

 

 

 

Мета:Узагальнити знання дітей про ознаки осені, про зміни які відбуваються в природі з приходом осені. Вдосконалювати вміння дітей відповідати на запитання вихователя , складати невеличкі описові розповіді з використанням елементів символів, закріплювати вміння декламувати не великі вірші, розвивати зв’язне мовлення. Підтримувати у дітей гарний настрій,бажання милуватися красою осінньої природи, прослуховування музичних творів та спонукати до створення творчих робіт відповідно до теми. Виховувати любов до рідної природи.

Обладнання: їжачок іграшка, д/г «Який сік?», «Добре чи погано?»магнітна дошка,ілюстрації Левітан «Осінь золота», відеоплеєр, відеоролик, жовте листя, кошик з овочами, музичний зал оформлений як ліс восени,пензлі,клей, клейонка, серветки, фарби,.

 Хід заняття

Вихователь:Малята,запрошую вас на незвичну прогулянку до осіннього лісу. Сьогодні невиходячи із групи ми з вами помандруємо чарівними стежками, та може побачимо  щось цікаве.    

  • Ось подивіться яка гарна стежинка!

Йдем по листю золотому ,

Мов по килиму мякому .

Застилає листям сад,

Здрастуй місяць листопад.                                                                                                                      (Діти проходять на «лісову галявину» та сідають на стільці)

  • Діти, подіться ,як гарно навкруги . Куди це ми потрапили?(в ліс)

Ліс — це диво, ліс — цеказка.
То ж ходімо в ліс, будь ласка.
В лісі є кущі і квіти,
В нім сплели дерева віти.
Трави, ягоди й грибочки.

  • Як ви думаєте, яка пора року панує зараз в лісі? (осінь)
  • А чи знаєте ви, що відбувається в лісі, коли настає осінь?
  • Якого коольору  стало листя на деревах? Що з ними сталося?
  • Чи змінився колір трави?
  • Чи так само дзвінко співають свої пісні птахи?(ні) Чому ?(бо птахи відлетіли у теплі краї)
  • Чи змінилася погода з приходом осені? (так)
  • Яких днів більше восени?(похмурих  чи сонячних)
  • Якого кольору небо, хмари? (сіре, біле сине)
  • А чи змінюється одяг людей восени? Який він?(теплий та зручний, беруть з собою парасольку)
  • Діти подивіться тут хтось забув парасольку? Для чого вона потрібна?(її беруть коли йде дощ)
  • Який дощик восени теплий чи холодний?(холодний,тривалий)
  • А чи любите ви коли йде дощик?

Дидактична гра«Добре чи погано»

  • Добре бо можна гуляти під дощем з парасолькою
  • Добре бо після дощу буває веселка
  • Восени після дощу багато грибів
  • Добре бо можна ходити у черевиках по калюжах та пускати кораблики
  • Погано бо можно промочити одяг та взуття
  • Погано бо багато багнюки
  • Погано бо дощ заливає вулиці та будинки
  • Добре бо дощ потрібен рослинам.
  • Дуже цікаво, а я знаю ще веселу гру яка називається «Сонечко і дощик»

Гра «Сонечко і дощик»

Сонечко весело виграває

Дітвора в лісі гуляє(під спокійну музику ходять по залу)

 

Загримів жахливий грім

Дощ у лісі йде густім (діти ховаються під парасольку)

  • Молодці малята ніхто не промок і ніжки не замочив.

Осінь гарна пора року про її красу написано багато віршів оповідань та музичних творів. Ми з вами те ж  знаємо гарні вірші про неї

Як гарно в лісі восени!
Кленову гілочку торкни -
Вона здригається, бринить,
Немов струни сталева нить.
 

Осінь, осінь, листопад,
Жовтелистя стелить сад,
За моря в країдалекі
Відлетіли вже лелеки.


Хмари небо затягли,
Вітер віє з-за гори,
Ходить осінь листопадом,
Жовте листя стелить садом.

 

  • Я хочу вам запропонувати послухати та подивитися відеоролик  , як красу осінньої природи відобразив композитор  Ф.Шопен.(слухання музики)
  • Чи сподобалась вам ця мелодія?
  • Яка вона весела чи сумна?
  • Швидка чи повільна? Які емоції вона викликає?

 

  • Діти ви чуєте хтось тут вовтузиться?(під музику на ширмі зявляється їжачок

 

  • Їжачок:  Добрий день малята! Подивіться, яка гарна, золота осінь у лісі. Скрізь пахне жовтими листочками і грибочками, але в лісі кипить робота.Усі звірі готуються, збирають запаси на зиму. Ось я хотів допомогти білочці та зайчику бо осінь щедра пора подивіться як багато  дарунків вона приготувала.(дістає кошик з овочами)

 

Так їжачку гарний ти кошик назбирав давайте діти подивимось що в ньому?(діти дістають овочі  називаючі їх та описують їх)

Дидактична гра «Опиши овоч»

  • Щоце?(капуста)

 

  • Якого вона кольору,форми, що з неїготують?

 

  • Це капуста вона зелена та кругленька, тверда солодкувата, росте на городі, з неї готують салати та борщі. А тепер ви діти спробуйте самі.

 

  • А це діти що гриб? Це теж овоч?  ні - це дарунки лісу. Треба бути обережним бо не всі гриби можна збирати.

 

  • З овочів не тільки роблять салати та варять супи з них ще роблять сік.

 

Дидактична гра «Який сік?»(виставляю на мольберті картки з зображенням соку діти називають який сік)

Їжачок:- І я вам приготував подарунок (дістає пачку соку)

  • Діти чи знаєте ви якийсь веселий таночок про осінь?

Танок «Осінь, осінь наступила»

Їжачок:

  • Ой щось я зовсім засумував, позіхає.

 

Вихователь:

  • Я знаю що з тобою їжачок просто тобі вже час засинати  на зиму.
  • Діти а які ще тварини лягають на зиму спати?(ведмідь)
  • А як інші готуються до холодів ?(міняють свою шубку на більш теплішу, а деякі змінюють колір шубки що б бути менш помітним на снігу.
  • Діти подивіться наш їжачок вже задрімав.
  • Давайте ми з вами підемо до нашої майстерні підемо та відтворимо свої враження від своєї мандрівки до свого осіннього лісу у свої творчих роботах
  • Ті кого вразила краса золотого лісу малюватимуть  листочки на гілочках дерев(техніка малювання пензлем з жорстким ворсом)
  • А ті кому сподобалась зустріч з веселим їжачком зроблять аплікацію «Яблука для їжачка»
  • Самостійна робота розгляд та аналіз робіт.
  • Понад нашим гаєм
    У височині
    Осінь пропливає
    В золотім човні.
    Засинають равлики
    В листі на землі,
    І летять журавлики
    У вечірній млі...
  • На цьому наша мандрівка закінчується нам час поспішати до себе у групу.

 

 

 

docx
Додано
22 квітня 2021
Переглядів
6747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку