Конспект комплексного заняття в старшій групі Тема: «Ресурси; за мотивами казки В.О. Сухомлинського «Ромашка і бджілка»

Про матеріал
Мета: формувати первинне поняття про ресурси, на які категорії вони діляться: природні, матеріальні, вводити їх у світ елементарних уявлень про економічні процеси і об'єкти.
Перегляд файлу

Якісна дошкільна освіта - важлива вимога суспільства й держави. Одним із важливих показників якості освіти є здатність дітей орієнтуватися у реаліях життя та досягати успіху. Саме життя поставило перед педагогами завдання економічної освіти дітей, виховання раціонального споживача, здатного ощадливо розпоряджатись і власними, і громадськими ресурсами.

Особливо В.О. Сухомлинський підкреслював важливість виховання бережливого ставлення до природних та  матеріальних ресурсів .

 

Конспект комплексного заняття в старшій групі

 підготувала вихователь дошкільного навчального закладу №7 «Семиквітка», Снігурівської міської ради Миколаївської області

 Бучко Свтлана Іванівна

 

Тема: «Ресурси; за мотивами казки В.О. Сухомлинського «Ромашка і бджілка»

Мета: формувати первинне поняття про ресурси, на які категорії вони діляться: природні, матеріальні, вводити їх у світ елементарних уявлень про економічні процеси і об'єкти.

Вчити дітей висувати пропозиції з приводу дій, необхідних для розв'язання тих чи інших економічних завдань, використовуючи доступні їм засоби та способи пізнання.

Розвивати артикуляційний апарат шляхом вимови звука [дж]. Розвивати вміння створювати композиції, творчі здібності.

Сприяти розвитку самосвідомості і відповідальності за спільну працю її важливість й необхідність.

Виховувати вміння слухати товаришів, взаємоповагу, взаємодопомогу, бережне ставлення до природи.

Обладнання: казка В.О.Сухомлинського «Ромашка і бджілка», ілюстрації на яких зображені природні та матеріальні ресурси, словничок «Економіка», шапочки «Бджілка» (на кожну дитину), відерця пластмасові зеленого та синього кольорів, аркуші зеленого та синього кольорів форматом А-2,  ромашки,  олівці, кольоровий папір, клей, ножиці, серветки, посуд з медом.

Словникова робота: ресурси, природні ресурси, матеріальні ресурси.

Хід заняття

Розповідь вихователя.

В нашому словничку «Економіка» з'явилось нове слово «ресурси» - це те, що потрібно для задоволення потреб людини.

Ресурси є природні, матеріальні.

Робота з ілюстративним матеріалом

Діти розглядають схему- ілюстрацію, на якій зображені природні та матеріальні ресурси.

Вихователь розповідає про відповідну групу ресурсів.

Робота з художнім твором

Послухайте, будь ласка, казку В.О. Сухомлинського «Ромашка і бджілка».

Зацвіла Ромашка. Розкрила квітку, розправила пелюсточки, поставила на кожну пелюсточку по кухлику нектару.

Летить Бджола, а Ромашка їй каже:

- Бджілко, прилітай до мене в гості. Он який смачний у мене нектар, покуштуй. Скільки кухликів – глянь. Щоразу, як прилітатимеш, - по кухлику пий.

Спустилася Бджола, покуштувала нектару. Смачний.

Такий смачний, що цілий кухлик випила. Полетіла до вулика й розповіла бджолам, який добрий нектар у Ромашки.

Бджоли послухали та й собі полетіли до Ромашки в гості.

Запитання за змістом твору

- Що зробила Ромашка?

- Що пропонувала Ромашка Бджілці?

- Що зробила Бджілка?

- А що роблять бджоли з нектара?

- Про які природні ресурси розповідається  в цій казці?

- Як людина може їх використовувати?

Фізкультхвилинка «Бджілки»

Діти вдягають шапочки «Бджілка», вибирають собі відерця. Промовляючи звук [дж] починають літати над ромашками «збираючи нектар» та відносячи його до вулика відповідного кольору з відерцем.

Діти утворили дві команди.

Мотивація: давайте зробимо пасіку для бджілок і рекламу для продажу меду.

Команди вибирають собі завдання.

Самостійна робота дітей.

Індивідуальна допомога вихователя.

Презентація своїх робіт

Підсумок

Тож, малята, без ресурсів життя людини на Землі неможливе. Треба нам про це пам'ятати і бережно, економно їх використовувати. Бо планета Земля це наш дім і треба бути дбайливим господарем у нім.

А той хто дбає той завжди старанно працює.

 І завдяки вашій старанній спільній праці бджілки вас пригощають медом.

 

docx
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку