Конспект конкурсного уроку з предмету "Фізична культура" Тема: "Баскетбол"

Про матеріал
Конспект уроку з фізичної культури на конкурс "Вчитель року-2018". Урок посів 3 місце на фінальному Всеукраїнському етапі.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ

з предмета «Фізична культура»,

для учнів 8-В класу

Модуль: Баскетбол

Тема: Розвиток фізичних якостей шляхом використання засобів спортивних                    та рухливих ігор.

Завдання:

Освітні:

1. Повторити комплексу ЗРВ з м’ячем у русі.

2. Повторити техніку виконання ведення та передачі мяча у баскетболі.

3. Повторити техніку виконання кидків у кошик з відскоком від щита.

Оздоровчі:                                                                                                                                                                       1. Сприяти формуванню правильної постави при виконанні комплексу ЗРВ з мячем.                                                 

2. Сприяти розвитку фізичних якостей: спритності, координації, швидкості.

 Виховні:                                                                                                                                                       1. Формувати вміння спілкуватися в різних ситуаціях, нівелювати конфлікти. Дотримуватись правил чесної гри.

2. Виховувати ініціативність, активність, відповідальність, відвагу, усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій.

Тип уроку: тренувальний.

Обладнання та інвентар: м’ячі баскетбольні, стійки, м’ячі тенісні, обручі, м’яч для регбі, г/лави, фліпчарт.

Місце проведення: спортивна зала, гімназія №107 міста Запоріжжя

Дата проведення: 26.04.2018 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

ЗМВ

І.

Підготовча частина уроку

14хв

 

1.

Організаційний момент: вхід до спортивної зали, шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.

БЖД.

2хв

Шикування в шеренгу.

Клас поділений на дві команди.

Правила Т.Б. під час

 проведення рухливих ігор.

2.

Вимірювання ЧСС за 10

20

Звернути увагу на дітей з з підвищеним пульсом. Пульс

не повинен бути більшим

ніж 75-90 уд./хв.

3.

Перешикування в дві колони.

20”

Поворотом у русі. Дистанція

2м. У першої команди баскетбольний мячі, у другої – тенісні. C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\рис2.jpg

Вздовж середньої лінії  учні міняються м’ячами та продовжують рух у своєму напрямку.

4

Ходьба та її різновиди:

1хв.

 

 

звичайна;

8-10м

Темп середній

 

на носках, м’яч вгору;

8-10м

Слідкувати за правильною

 

на пятках, мяч за голову;

8-10м

поставою.

 

на зовнішній стороні стопи, мяч вперед;

8-10м

Дистанція – 2 кроки.

5

Комплекс ЗРВ у русі з мячем:

3хв.

C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\big15028620160807dsc_4411.jpg

 

  •    В.п. - мяч вгору. Кругові рухи мячем за головою;

20м

Чотири оберти праворуч,

 чотири  - оберти ліворуч.

 

  • В.п. - мяч вперед.

 1- поворот тулуба праворуч, мяч у               лівій руці;

2 - В.п,

      3-4 теж саме праворуч.

20м

Амплітуда максимальна

 

  • Оберти мяча навколо тулуба;

20м

Темп високий, слідкувати за поставою

 

  • М’яч під ногою з внутрішньої та зовнішньої  сторони;

20м

Мяч передається з однієї руки

в іншу.

 

  • В.п. - м’яч вгору.
  • 1- нахил, торкаючись м’ячем підлоги,
  • 2- В.п.,
  •  3-4 теж саме.

20м

Середній темп.

 

  • Ходьба випадами з поворотом тулуба,

мяч вперед.

20м

Спина пряма.

5.

Біг з веденням мяча:

 - правою

  • лівою
  • правою,лівою почергово.

 

Дистанція два кроки, темп середній.

5.

Перешикування в дві шеренги.

30’’

C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\беговые.jpg

6.

Спеціальні вправи з м’ячем:

3хв.

C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\679fdca4d860fad0908e8a2b8a02143c.jpg

Учні виконують спеціальні

вправи у зустрічних шеренгах, тримаючи мяч двома

руками. За 3 метри до

середньої лінії, гравці

виконують передачу

міняючись мячами . ( перша команда виконує передачу з відскоком від підлоги – друга передачу однією рукою знизу у гору.)

 

  • звичайний;

10-12м

Середній темп

 

  • з високим підніманням стегна;

10-12м

Стегно піднімається до кута

 90*, спина пряма.

 

  • з закиданням гомілок , мяч вперед.

10-12м

Узгоджувати рухи з партнером.

 

  • правим, лівим приставним кроком;

10-12м

Імітація передачі двома руками від грудей.

 

  • вистрибування у гору на кожен крок, мяч угору.

10-12м

Імітуємо підбір м’яча у баскетболі.

 

  • біг з прискорення.

10-12м

Темп швидкий.

7.

Гра «Займи місце»

- ведення мяча з притисканням до підлоги;

- перекатування під ногою

- «вибивання» мелодії;

 

3хв.

 

 

Гравці розташовуються

по всьому майданчику.

C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\148d9599e0c627ff4b5d9f8e02be0d2c.JPG

Гравці виконують вправу яку пропонує вчитель,

за сигналом учні повинні

зайняти місце у обручі прийнявши баскетбольну стійку. Хто не встиг – штраф

8.

Вимірювання ЧСС за 10’’

20’’

ЧСС не повинно

 перебільшувати 120-140 уд./хв.

9.

Зміна інвентарю та перешикування.

30

У кожного гравця – баскетбольний та тенісний

мяч.

Учні розташовуються хаотично, використовуючи увесь баскетбольний майданчик. Дистанція та інтервал 3 метри.

 

ІІ.

Основна частина уроку

27хв.

 

1.

Гра «Дивись на мене!»

  • «Два хлопки»;
  • м’яч між ніг, зміна рук;
  • пролізти під мячем;
  • злови за спиною, передай між ніг;
  • перекатування мяча;
  • ведення з малим мячем правою,

лівою;

  • перекидування малого  мяча.

 

6.

3-4р.

7-8р.

3-4р.

3-4р.

7-8р.

30’’

 

30

За сигналом учителя учні

беруть мяч під контроль, займають стійку баскетболіста, не даючи вчителю заволодіти

своїм мячем. C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\баскетбол-из-буклета.jpg

Під час виконання вправ

гравець повинен дивитись на вчителя, тобто виконувати вправи майже без зорового контролю.

2.

Гра «Автобус»

Умови місця в автобусі:

  • «без валізи*»;
  • «з валізою»;
  • «з чужою валізою»
  • «після каси*»

7хв.

 

1р.

1р.

1р.

1р.

Учні виконують завдання вчителя. За сигналом учні

повинні зайняти місце

в автобусі (сісти на підлогу

один за одним, автобус – обруч) .

У транспорті є лише три

Місця.

Хто не встиг – штраф. C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\544x286.jpg

3.

Гра «Кріт» ( баскетбол+регбі)

6хв.

4р.

Перша команда шикується

 на лицеву лінію, друга – на центральну. Мячі між командами в ряд. C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\крот.jpg

Гравець першої команди

якомога сильніше кидає

мяч для регбі на половину

суперника; його команді необхідно підібрати мячі,

влучити в будь-який кошик

та повернутись з мячем у

руках у вихідне положення.

У цей час друга команда

ловить регбійний мяч,

виконує одну передачу,

шикується у колону, передає

мяч між ногами, останній

гравець біжить з мячем до лицевої лінії суперника. Команда, що зробить свою вправу швидше, отримує бал.

4.

Гра «Пограбування» (швидкий відрив)

7хв.

3р.

C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\Без названия.jpg

Команди діляться на групи:

одна група виконує

 інтерактивне завдання, інша практичне, потім міняються.

Під час гри у кожній команді є дві ролі:

Грабіжники (5) та

Полісмени (2).

Завдання полісменів мячем

Зупиняти грабіжників,

завдання грабіжників – забрати м’яч (золото)

 з трьох секундної зони та повернути його на свою половину.

Грабіжник, до якого доторкнулись, виходить за

бокову лінію. Грабіжнику

можна винести з банку лише один мяч. Полісмену не можна знаходитись у трьох секундній зоні. Хто вкрав більше золота, той і переміг.

C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\Пограбування.jpg

5.

Перешикування в одну шеренгу.

1хв.

 

III.

Заключна частина

4хв.

 

1.

Вимірювання ЧСС за 10

20”

ЧСС

не повинен бути більшим

ніж 140-165 уд./хв. Звернути увагу на дітей з підвищеним пульсом.

2.

Гра на відновлення та увагу

 «зроби навпаки»

1хв.

 Учні займають стійку баскетболіста та виконують

рухи в іншому напрямку від

того, що пропонує вчитель.

3.

Підведення підсумків, виявлення кращих учнів на уроці.

1хв.

Нагородження оплесками команди переможця.

4.

Вимірювання ЧСС за 10

20”

ЧСС 100 уд./хв.

5.

Домашнє завдання

1’

Вправи з малим мячем без зорового контролю:

- підкидання;

- перекочування;

- жонглювання.

Вигадати свою вправу з малим м’ячем і навчити робити її

інших. (вмієш сам – навчи іншого).

6.

Прощання та організований вихід із залу.

2          20’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Ненашев М.Ю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Ненашев Никита
Додано
5 квітня 2020
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку