Конспект корекційно-розвиткового заняття для дітей шкільного віку з затримкою психічного розвитку.
Тема: Частини доби
Вікова категорія: розроблений для школярів 1-2 класів з затримкою психічного розвитку.
Мета: Закріпити знання дитини про частини доби, розвивати вміння визначати характерні ознаки кожної з частин доби, вчити складати розпорядок дня, виховувати вміння працювати самостійно.
Обладнання: презентація про частини доби, відеоролик математичної хвилинки.
Хід заняття:
1.Демонстрація презентації про частини доби.
2. Прочитай загадку й напиши до неї відповідь.
Загадки |
Відповідь |
Завітав до тітки – ночі, Позіхнув, розплющів очі. Всіх скликає на сніданок, Прокидайтеся, вже ……
|
|
День пройшов. Сідає сонце. Сутінки повільно крадуться.Запалюйте лампи, свічки – Настає темний….. |
|
Махнула птиця крилом, закрила півсвіту чорним рядном. |
|
Сонце в небі високо, |
|
Скільки всього частин доби ти знаєш? Встанови що було спочатку, а що потім?
|
|
|
|
Чи впливає зміна частин доби на діяльність людей? Що можна робити вдень? Чим можна займатися ввечері? У яку частину доби люди зазвичай сплять?
3. Математична фізична хвилинка.
4. Складання розпорядку дня.
За допомогою зображень склади розповідь про твою діяльність протягом дня. Що у яку частину доби ти робиш? Яких санітарно-гігієнічних правил необхідно, дотримуватись протягом дня?
5. Розвиток зорово-моторних навичок. Якщо весь лабіринт пройдеш, пару для кожного зображення знайдеш.
6.Підведення підсумку заняття.
Сьогодні, ми навчились складати розпорядок дня та закріпили вміння розрізняти та називати частини доби. Ти молодець, сподіваюсь, що заняття тобі сподобалось.