Конспект корекційно-розвиткового заняття для дітей з ЗПР (3 клас) на тему: «Математична подорож у казковий ліс» за програмою "Корекція розвитку ", авт. Сак Т.В., Прохоренко Л.І

Про матеріал
Конспект корекційно-розвиткового заняття для дітей з ЗПР (3 клас) на тему: «Математична подорож у казковий ліс» за програмою «Корекція розвитку», авт. Сак Т.В., Прохоренко Л.І
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект  корекційно-розвиткового заняття

для дітей з ЗПР (3 клас)

на тему:

«Математична подорож у казковий ліс»

 за програмою «Корекція розвитку» 

авт. Сак Т.В., Прохоренко Л.І.

 

 

                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Підготувала:

                                                                                                 вчитель-дефектолог

                                                                                                   Юлія ПОЛЯКОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

2024

Корекційно-розвиткове заняття

з математичної діяльності для 3 класу

Тема: "Математична подорож у казковий ліс"

Мета:

  •           Систематизувати знання учнів з математики;
  •           Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять;
  •           Формувати вміння виконувати математичні дії, розв’язувати задачі;
  •           Виховувати інтерес до математики.

Обладнання:

  • Карта казкового лісу з різними станціями;
  • Картки із завданнями;
  • Фішки або жетони;
  • Геометричні фігури;
  • Предмети для рахування;
  • Призи.

Хід заняття:

  1. Організаційний момент:
  •           Привітання, створення позитивного настрою.
  •           Оголошення теми заняття та пояснення, що сьогодні ми вирушимо у математичну подорож казковим лісом.
  1. Основна частина:
    1.   Станція "Геометрична поляна":
  •           Діти мають розпізнати геометричні фігури, назвати їх, вказати кількість кутів, сторін.
  •           Завдання: побудувати фігуру з паличок, скласти візерунок з геометричних фігур.
    1.   Станція "Числовий місток":
  •           Діти переправляються через "місток", виконуючи математичні завдання (приклади, задачі).

60-30=30                 20:5=4             2*4=8            6+14=20

30-10=20                 4:2=2               8*2=6            20+40=60

  •           Завдання: порівняти числа, виконати дії додавання, віднімання, множення, ділення. Порівнюємо числа (20, 30, 60).
    1.   Станція "Лісова галявина":
  •           Діти рахують предмети на картинці, розв’язують задачі на кмітливість.
  •           Завдання: скласти і розв’язати задачу за малюнком ( на малюнку зображені дерева, користуючись шкалою виміряти довжину дерев).
    1.   Станція "Загадкова печера":
  •           Дітям пропонуються логічні завдання, ребуси, кросворди.
  •           Завдання: розгадати ребус, знайти закономірність у ряді чисел, фігур.
  1. Заключна частина:
  •           Підведення підсумків:
  •           Діти діляться враженнями від подорожі.
  •           Вчитель оцінює роботу кожного учня.
  •           Нагородження переможців.

 

 

Варіанти завдань для різних станцій:

  • Геометрична поляна: Знайти предмети у класі, що мають форму певної геометричної фігури; побудувати фігуру з пластиліну.
  • Числовий місток: Виконати завдання на швидке рахування, розв’язати рівняння.
  • Лісова галявина: Скласти задачу за малюнком, розв’язати задачі на рух.
  • Загадкова печера: Розгадати ребуси, знайти зайве слово в ряду, скласти казку за математичною темою.

Диференціація:

  • Для учнів з високим рівнем знань можна підготувати більш складні завдання (логічні задачі, задачі на доведення).
  • Для учнів з низьким рівнем знань можна спростити завдання, надати більше підказок.

Оцінювання:

  • Оцінювати можна за активністю, правильністю виконання завдань, швидкістю виконання.
  • Можна використовувати фішки або жетони для мотивації учнів.

 

 

 

docx
Додано
5 січня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку