Конспект корекційно-розвиткового заняття
для дітей з ЗПР (3 клас)
на тему:
«Веселі пригоди на фермі»
за програмою «Морська подорож»
авт. Сак Т.В., Прохоренко Л.І.
Підготувала:
вчитель-дефектолог
Юлія ПОЛЯКОВА
Кривий Ріг
2024
Конспект корекційно-розвиткового заняття для дитини 3 класу:
Розвиток аналізу, синтезу та мислення
Тема: "Морська подорож"
Мета:
-
Розвивати логічне мислення, аналіз, синтез, узагальнення.
-
Закріпити знання про морських тварин, їхні особливості та середовище проживання.
-
Формувати вміння класифікувати предмети за різними ознаками.
-
Розвивати увагу, пам'ять, дрібну моторику.
-
Створити позитивну мотивацію до навчання.
Обладнання:
-
Картинки з зображенням різних морських тварин (риби, дельфіни, кити, морські зірки тощо).
-
Картки з написами назв тварин і їхніх особливостей.
-
Пазл з зображенням морського дна.
-
Коробка з різними предметами, пов'язаними з морем (мушлі, черепашки, камінці, водорості тощо).
-
Пластилін для ліплення морських тварин.
Хід заняття:
-
Організаційний момент:
-
Привітання, створення позитивного настрою.
-
Оголошення теми заняття: "Морська подорож".
-
Розповідь про те, що ми сьогодні вирушимо в морську подорож і познайомимося з її мешканцями.
-
Основна частина:
-
"Хто живе в морі":
-
Показати картинки з зображенням різних морських тварин.
-
Запропонувати дитині назвати тварину і описати її (яка, де живе, чим харчується).
-
"Знайди пару":
-
Розкласти картки з написами назв тварин і їхніх особливостей.
-
Запропонувати дитині знайти пари: тварина і її характеристика.
-
"Збери морське дно":
-
Розкласти пазл з зображенням морського дна.
-
Запропонувати дитині зібрати пазл, називаючи кожну деталь.
-
"Скарби моря":
-
Показати коробку з різними предметами.
-
Запропонувати дитині дістати по черзі предмети і розповісти, де їх можна знайти в морі.
-
"Ліпимо морських мешканців":
-
Запропонувати дитині виліпити з пластиліну одну або кілька морських тварин.
-
Заключна частина:
-
Підведення підсумків:
-
Похвалити дитину за виконання завдань.
-
Обговорити, які морські тварини їй сподобалися найбільше.
-
Розповісти, що сьогодні ми дізналися багато цікавого про морських мешканців.
-
Запропонувати дитині намалювати малюнок на тему "Моє море".
Очікувані результати:
-
Дитина продемонструє вміння аналізувати і синтезувати інформацію.
-
Закріпить знання про морських тварин.
-
Розвине навички класифікації предметів за різними ознаками.
-
Покращиться увага, пам'ять та дрібна моторика.
-
Сформується позитивне ставлення до навчання.