Мета:
Корекційно-навчальна: вчити вимовляти звук [Ц], характеризувати його за акустичними та артикуляційними ознаками.
Удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слова, ділити слова на склади. Продовжувати навчати малюків утворювати словосполучення типу: кількісний числівник + іменник, присвійний прикметник + іменник.
Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичне сприймання, логічне мислення дрібну моторику .
Мета:
Корекційно-навчальна: вчити вимовляти звук [ц], характеризувати його за акустичними та артикуляційними ознаками.
Удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слова, ділити слова на склади. Продовжувати навчати малюків утворювати словосполучення типу: кількісний числівник + іменник, присвійний прикметник + іменник.
Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичне сприймання, логічне мислення дрібну моторику .
Виховна:
Обладнання: дид. гра «Клоун», ватні кульки, таблиця № 4 «Тарасик і цукерки», таблиця № 5 «Циркова арена», папка №1 (ф. 4).
Хід заняття
На арені виступає
І шалений успіх має.
Його витівки і сміх
Звеселяють нас усіх.
Ви пізнали хто це? (Клоун).
- Я вам зараз прочитаю віршик про хлопчика Тарасика. А ви уважно слухайте і плескайте у долоньки, коли почуєте звук [ц].
Цілий день цукерки хрума,
Неслухняний той Тарас.
Про цибулю як подума - Сльози котяться ураз.
- Давайте порахуємо, скільки ж цукерок є у Тарасика.
- Разом з клоунами у цирку працює багато звірів. Ви назвіть їх та визначте кількість складів у їх назвах. (Цирковий слон, циркове слоненя...)
Розфарбувати звірят, у назві яких є звук [ц].