Конспект логопедичного заняття "Цікаві завдання веселого клоуна"

Про матеріал

Мета:

Корекційно-навчальна: вчити вимовляти звук [Ц], характеризувати його за акустичними та ар­тикуляційними ознаками.

Удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слова, ділити слова на склади. Продовжувати навчати малюків утворювати словосполучення типу: кількіс­ний числівник + іменник, присвійний прикметник + іменник.

Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичне сприймання, логічне мислення дрібну моторику .

Перегляд файлу

Мета:

Корекційно-навчальна: вчити вимовляти звук [ц], характеризувати його за акустичними та ар­тикуляційними ознаками.

Удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слова, ділити слова на склади. Продовжувати навчати малюків утворювати словосполучення типу: кількіс­ний числівник + іменник, присвійний прикметник + іменник.

Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичне сприймання, логічне мислення дрібну моторику .

Виховна:

Обладнання: дид. гра «Клоун», ватні кульки, таблиця № 4 «Тарасик і цукерки», таб­лиця № 5 «Циркова арена», папка №1 (ф. 4).

Хід заняття

  1.   Організаційний момент. Психогімнастика.
  •    Малята, сьогодні у нас веселий і кмітливий гість. Він:

На арені виступає

І шалений успіх має.

Його витівки і сміх

Звеселяють нас усіх.

Ви пізнали хто це? (Клоун).

  • На дошці виставляється площинне зображення клоуна . Дид. гра «Клоун»
  • Який наш клоун? Зобразіть веселого клоуна, а тепер сумного.
  1.   Характеристика звука [ц].
  • А де працює клоун, де ми з ним зустрічаємося? (У цирку). Який перший звук у слові «цирк»? ([ц]). Ви всі вмієте його вимовляти?
  •                 Діти вимовляють звук [ц]. Характеризують його за артикуляційними та акустичними озна­ками. Перевіряють правильність вимови за допомогою ватних кульок.
  •    Скільки всього звуків у слові «цирк». Назвіть їх по порядку.
  1.    Вимова звука [ц] ізольовано, у словах та складах.
  • А тепер клоун пропонує навчити ваші пальчики правильно вимовляти звук [ц].
  • Три способи: «піаніст», «пальчики вітаються», «сорока».

Ц , АЦ , ЦО , ЦАП

  1. Узгодження кількісних числівників з іменниками. Розвиток фоне­матичного слуху.

- Я вам зараз прочитаю віршик про хлопчика Тарасика. А ви уважно слухайте і плескайте у долоньки, коли почуєте звук [ц].

Цілий день цукерки хрума,

Неслухняний той Тарас.

Про цибулю як подума - Сльози котяться ураз.

- Давайте порахуємо, скільки ж цукерок є у Тарасика.

  • Діти утворюють словосполучення числівник + іменник.
  1. Утворення словосполучень присвійний прикметник + іменник. Поділ слів на склади.

- Разом з клоунами у цирку працює багато звірів. Ви назвіть їх та визначте кількість складів у їх назвах. (Цирковий слон, циркове слоненя...)

  1.    Домашнє завдання. Підсумок заняття.

Розфарбувати звірят, у назві яких є звук [ц].

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
30 червня 2018
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку