24 липня о 18:00Вебінар: Методи фасилітації для планування та реалізації STEM-проектів і не тільки

Презентація "Мовна готовність до школи"

Про матеріал

Коли мова йде про "готовність до школи", то мають на увазі не тільки окремі вміння, навички та знання, а їх певну сукупність, в якій є всі основні компоненти.

Наше мовлення – процес спілкування, саме тому готовність або неготовність до шкільного навчання визначається також рівнем мовного розвитку. За допомогою мовлення усного та писемного дитині належить засвоїти всю систему знань. Чим краще у дитини буде розвинене мовлення до вступу до школи, тим швидше учень овлодіватиме читанням, письмом та іншими знаннями.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МОВНА ГОТОВНІСТЬ ДО ШКОЛИ Підготувала вчитель – логопед: Тимофєєва М.С.

Номер слайду 2

Готовність до школи - Коли мова йде про "готовність до школи", то мають на увазі не тільки окремі вміння, навички та знання, а їх певну сукупність, в якій є всі основні компоненти Наше мовлення – процес спілкування, саме тому готовність або неготовність до шкільного навчання визначається також рівнем мовного розвитку. За допомогою мовлення усного та писемного дитині належить засвоїти всю систему знань. Чим краще у дитини буде розвинене мовлення до вступу до школи, тим швидше учень овлодіватиме читанням, письмом та іншими знаннями.

Номер слайду 3

НА ЩО ТРЕБА ЗВЕРНУТИ УВАГУ: Правильна вимова всіх звуків Вміння розрізняти звуки мовлення на слух Оволодіння навичками звукового аналізу і синтезу Достатній словниковий запас Сформованість граматичного ладу мовлення Зв’язне мовлення Мовленнєва комунікація Дрібна моторика

Номер слайду 4

ЗВУКОВИМОВА: В нормі звукова сторона мовлення повинна бути сформована у дитини до 5 – 6 років. До початку шкільного навчання вона, повинна чітко вимовляти всі звуки, не пропускати, не замінювати їх іншими.

Номер слайду 5

ОВОЛОДІННЯ НАВИЧКАМИ ЗВУКОВОГО АНАЛІЗУ: Вміннія виділяти звук з ряду слів; Визначати позицію звука в слові (початок, середина, кінець); Визначати кількість і послідовність звуків в слові; Добирати слова з заданим звуком; Вміти визначати наголошений голосний; Розрізняти поняття «звук», «буква», «склад», «слово», «речення»

Номер слайду 6

СЛОВНИКОВИЙ ЗАПАС До 7 років у дитини вже достатній словниковий запас (около 2000 слів). В своєму мовленні дитина повинна активно використовувати всі частини мовлення (іменники, прикметники, дієслова, числівники, прислівники ), вживати антоніми, синоніми, розуміти образне значення слів , добирати узагальнюючі поняття для групи предметів

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

СФОРМОВАНІСТЬ ГРАМАТИЧНОЇ БУДОВИ МОВЛЕННЯ: Дитина повинна вміти користуватися різними способами словотворення і словозміни (правильно вживати слова зі зменшувально-пестливими суфіксами, утворювати слова в потрібній формі, утворювати прикметники від іменників, змінювати іменники за числами, відмінками, правильно вживати прийменники, узгоджувати числівники та прикметники з іменниками).

Номер слайду 14

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ До 7 років дитина повинна вміти: переказувати невеликі за обсягом оповідання та казки складати розповідь по картинці складати розповідь по серії картин відповідати на запитання за текстом При переказі (розповіді) звертається увагу: на розуміння дитиною тексту (потрібно правильно формулювати основну думку), на структурування тексту (потрібно вміти послідовно і точно будувати переказ), на лексику (повнота і точність використання слів), на граматику (правильність будування реченнь, вміння використовувати складні речення

Номер слайду 15

МОВЛЕННЄВА КОМУНІКАЦІЯ Дитина повинна бути досить активною у спілкуванні, Вміти слухати і розуміти мову, Будувати спілкування з урахуванням ситуації, Легко вступати в контакт з дітьми і дорослими, Ясно і послідовно висловлювати свої думки, Користуватися формами мовного етикету.

Номер слайду 16

ДРІБНА МОТОРИКА Добре розвинена дрібна моторика сприяє розвитку мовлення та підготовці руки дитини до письма (пальчикова гімнастика, ігри з прищіпками, обведення і штрихування предметів, шнурівка, нанизування намистинок, аплікації, ліплення, плетіння, вирізування ножицями тощо).

Номер слайду 17

Будьте терплячі, поблажливі й обережні. Пам'ятайте, що тільки ви і ваша віра в сили і здібності дитини можуть допомогти їй. Активно радійте успіхам дитини, частіше хваліть її! Усна мова – путівка в країну Знань, настільки необхідних людині для життя.

Номер слайду 18

ppt
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
2 липня 2018
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку