Коли мова йде про "готовність до школи", то мають на увазі не тільки окремі вміння, навички та знання, а їх певну сукупність, в якій є всі основні компоненти.
Наше мовлення – процес спілкування, саме тому готовність або неготовність до шкільного навчання визначається також рівнем мовного розвитку. За допомогою мовлення усного та писемного дитині належить засвоїти всю систему знань. Чим краще у дитини буде розвинене мовлення до вступу до школи, тим швидше учень овлодіватиме читанням, письмом та іншими знаннями.
Готовність до школи - Коли мова йде про "готовність до школи", то мають на увазі не тільки окремі вміння, навички та знання, а їх певну сукупність, в якій є всі основні компоненти Наше мовлення – процес спілкування, саме тому готовність або неготовність до шкільного навчання визначається також рівнем мовного розвитку. За допомогою мовлення усного та писемного дитині належить засвоїти всю систему знань. Чим краще у дитини буде розвинене мовлення до вступу до школи, тим швидше учень овлодіватиме читанням, письмом та іншими знаннями.
ОВОЛОДІННЯ НАВИЧКАМИ ЗВУКОВОГО АНАЛІЗУ: Вміннія виділяти звук з ряду слів; Визначати позицію звука в слові (початок, середина, кінець); Визначати кількість і послідовність звуків в слові; Добирати слова з заданим звуком; Вміти визначати наголошений голосний; Розрізняти поняття «звук», «буква», «склад», «слово», «речення»
СЛОВНИКОВИЙ ЗАПАС До 7 років у дитини вже достатній словниковий запас (около 2000 слів). В своєму мовленні дитина повинна активно використовувати всі частини мовлення (іменники, прикметники, дієслова, числівники, прислівники ), вживати антоніми, синоніми, розуміти образне значення слів , добирати узагальнюючі поняття для групи предметів
СФОРМОВАНІСТЬ ГРАМАТИЧНОЇ БУДОВИ МОВЛЕННЯ: Дитина повинна вміти користуватися різними способами словотворення і словозміни (правильно вживати слова зі зменшувально-пестливими суфіксами, утворювати слова в потрібній формі, утворювати прикметники від іменників, змінювати іменники за числами, відмінками, правильно вживати прийменники, узгоджувати числівники та прикметники з іменниками).
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ До 7 років дитина повинна вміти: переказувати невеликі за обсягом оповідання та казки складати розповідь по картинці складати розповідь по серії картин відповідати на запитання за текстом При переказі (розповіді) звертається увагу: на розуміння дитиною тексту (потрібно правильно формулювати основну думку), на структурування тексту (потрібно вміти послідовно і точно будувати переказ), на лексику (повнота і точність використання слів), на граматику (правильність будування реченнь, вміння використовувати складні речення