Конспект логоритмічного заняття з дітьми старшого віку

Про матеріал
Конспект логоритмічного заняття в старшій мовленнєвій групі допоможе вирішити наступні цілі: Корекційні: -розвиток загальної, тонкої і мовленнєвої моторики; -закріплення рухових умінь, відпрацювання рухових навичок; -Розвиток музичного слуху, співочого діапазону голосу; -розвиток почуття ритмічного малюнка, здібності виразити ритм в загальній і дрібній моториці; -перерозподіл м’язового тонусу; -розвиток і активізація уваги; -формування навичок вірного вживання звуків в різних формах і видах мовлення, у всіх ситуаціях спілкування. Педагогічні цілі: - уточнення знань про тварин південних країв; - розвиток творчої активності, уяви; - розвиток почуття колективізму та взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Логоритмічне заняття в старшій мовленнєвій групі

Тема. В гості до Айболита.

Корекційні цілі:

  • розвиток загальної, тонкої і мовленнєвої моторики;
  • закріплення рухових умінь, відпрацювання рухових навичок;
  • Розвиток музичного слуху, співочого діапазону голосу;
  • розвиток почуття ритмічного малюнка, здібності виразити ритм в загальній і дрібній моториці;
  • перерозподіл м’язового тонусу;
  • розвиток і активізація уваги;
  • формування навичок вірного вживання звуків в різних формах і видах мовлення, у всіх ситуаціях спілкування.

Педагогічні цілі:

  • уточнення знань про тварин південних країв;
  • розвиток  творчої активності, уяви;
  • розвиток почуття колективізму та взаємодопомоги.

Хід заняття

Звучить музика, діти заходять в зал.

Вихователь. Привіт діти! Сьогодні така чудова погода! Світить сонечко і так хочеться побажати всім-всім: «Доброго ранку!»

-Пісенька-розспівування

1. Доброго ранку! Посміхніться скоріше! (Розводять руки

в сторони і кланяються один одному.)

І сьогодні весь день буде веселіше! (Пружинка.)

2. Ми погладимо лобик, носик і щічки. (Виконують рухи по тексту.)

Будемо ми гарними, як в саду квіточки!

(Нахили голови до правого та лівого плеча.)

3. Розітремо долоньки сильніше-сильніше! (Труть долоньки)

А тепер поплещемо сміливіше-сміливіше! (Плескають.)

4. Вушка ми тепер потремо і здоров'я збережемо!

(Труть вушка.)

Посміхнемося знову. (Посміхаються.)

Будьте всі здорові! (Розводять руки в сторони.)

Вихователь. Чудово! А тепер скажіть, ви любите подорожувати? Тоді в дорогу!

У ліс весняний на прогулянку

Запрошую я  вас піти,

Цікавішу  пригоду

Нам, діти, не знайти!

Виконня пісні  «Веселі мандрівники»(музика М.Старокодамського, вірші С.Михалкова)

Виконання вправи на координацію рухів з музикою,

розвиток просторових уявлень.

По доріжці, по доріжці 

Скачем ми на правій ніжці. (Скачуть на правій нозі.)

І по цій же  по доріжці

Скачем ми на лівій ніжці. (Скачуть на лівій нозі.)

Спинки рівні, тримаємо осанку,

Зарядку робимо завзято щоранку. (Вирівнюють поставу.)

На носочках ми ідемо. (Йдуть на носках )

До берега догребемо. (Імітують греблю.)

І на цій же ми галявці

 Пострибаємо як зайці. (Стрибають.)

Солодко потягнулися! (Руки вгору,  потягуються.)

Всім посміхнулися. (Посміхаються.)

Ми трошки відпочинемо,

Дуже глибоко вдихнемо! (Вдих, видих.)

Далі ми підем гуляти,

У природі спостерігати. (Голова вліво, вправо.)

Ми на сонце подивились. (Голова вгору.)

Нас промінчики зігріли! (Гладять себе руками.)

Чудеса у нас на світі:

Стали нижчими всі діти діти! (Йдуть у полуприсяді.)

А потім всі дружно встали,

Великанами ми стали! (Ідуть на носках, руки вгору.)

 

Метелики літають

Крилами махають (Машуть руками .)

На квіти сідають(присідають.)

І зновулітають(Махають руками )

Дощик накрапає,

Вітер знов гуляє.

Хмари розганяємо, пісню заспіваємо.

Вправа на розвиток музичних здібностей

Виконання пісні «Дощик»( Музика П.Злотника,вірші Ю.Михайленко)

Муз. кер.

Добре ми погуляли,

І трішечки втомилися.

(Звертає увагу дітей на будинок.)

Ну, а це що за будинок?

Ганок різьблений у ньому.

(Виходить Айболить.)

Ой, та це ж Айболить,

Добрий лікар Айболить!

Він  лікує, і жаліє,

Всіх у кого що болить.

Під музику зявляється Айболить

Виховання комунікативних навичок, формування вміння вести діалог.

Айболить

Так, діти, це правда:

Айболитом  звуся я,

Вас лікую, і звірят.

Вас у гості виглядаю.

Всіх здорових я вітаю!

Діти

Здоров’я у нас

Просто класс.

 Завжди умиваємося

І спортом ми займаємося.   ?

Вправи для розвитку мовленнєвого дихання , модуляції голосу; координації співу з рухами «миємо шию, миємо вуха»

Миємо шию, миємо вуха.(Миють долонями.)

Витираємо їх сухо.(Витираються.)

Чистота всього дорожча.(Сваряться почергово пальцями.)

Будем чистими завжди.

Зуби чистимо  ми теж.(Чистять зуби.)

Порошком, порошком.(Дрібка солі)

Один, два, три, Один, два, три!(Плескають.)

Зуби щіткою потри!(Чистять вгору, вниз.)

 

Айболить. А знаєте, діти, хто приходить до мене лікуватися?

Муз. Кер. Не тільки можемо розказати, а ще й дружно показати.

Вправа, регулююча мязовий тонус.

Добрий лікар Айболить(Руки покласти на серце.)

Він під деревом сидить(Руки вгору, пальці роздвинути.)

Приходьте лікуватись (Кличуть до себе.)

І корова, і вовчиця!

І жучок, і черв'ячок,і ведмедиця!(загинають по черзі пальці)

Всіх лікує, і жаліє(Пальці зжати і розжати)

Добрий лікар Айболить.(Руки покласти на серце.)

(сідають)

Айболить

Молодці, діти все ви розповіли,

дружно показали.

А зараз хочу дізнатися,

чи любите ви ліки приймати?

Тільки мені не кажіть,

мімікою все покажіть.

Вправа для розвитку мімічних рухів.

Айболить

Запропоную я вам, друзі,

Гірку мікстуру. (Невдоволення.)

Ну, а якщо дам

Велику холодну бурульку? (Подив.)

Краще буду я лікувати солодкою цукеркою. (Радість.)

А укольчик зробити варто наостанок? (Страх.)

Знаєте, діти, я не тільки лікар,

А ще й чарівник.

Вас я буду чарувати,

Пропоную  всім пограти!

Стетоскоп я чарівний

В руки ось візьму

І в звіряток лісових

Вас перетворю.

Один два, три -

і ви мавпочками стали,

Із лісу прискакали.

-Вправа для розвитку координації слова і руху

Ось мавпочки сидять і хвостиком шевелять.

Ось так, ось так – хвостиком шевелять.

Надоїло їм лежати

Треба трохи пострибати.

Надоїло нам стрибати

Треба знову полягати.

А тепер вже час вставати і додому нам рушати.

Айболить

Ой, веселих  мавпочок Ви нам показали!

Чарувать продовжуєм,

В тигрів  я перетворю!

-Гра «Хижий тигр»

Муз. рук.Лікар Айболить. А можно і мені чарівницею стати,

Я хочу дітей також чарувати!

Айболить

Ось мій градусник візьміть,

Їм легенечко взмахніть.

Муз. кер.

Градусник чарівний, Ти мені допоможи:

Дітей у жирафів, тигрів, слонів, зебр перетвори!

 

«Масаж»

У жирафів - плями, плями, плями,  є скрізь. (Плещуть по тілу.)

І на лобі, вухах,  шиї,  животі,

На колінах,  носі і на плечах.

У слонів є складки, складки, складки

 Складочки є скрізь.(пощипують)

На лобі, на вухах

Навіть на ногах.

Зебра вся у смужечках,

Смужечки є скрізь.

На боках, на животі,

на ногах і на хвості(ребром долоні ведуть смужки по тілу).

Айболить.А скажіть мені, діти, як у вас зі слухом?

Ритм я зараз  простучу,

Грати, співати вас навчу.

Муз. Кер. Зможемо ми грати й самі.

Розвиток ритму (гра на музичних інструментах)- відтворюють ритмічний малюнок: страус, страус, носорог, страус, страус, миша.

Айболить.Ох як ми устали. Ляжемо на галявці і послухаємо звуки природи.

  • Вправи на розвиток слухового сприймання, зняття емоційного і мязового напруження.

Чарівний сон

Є в нас гра така – дуже легка і проста.

Рух сповільняємо, всю напругу знімаємо.

Будемо на килим лягати і всі разом спочивати.

Вся напруга полетіла і розслаблене все тіло.

Ляжемо як на травичці, на зеленій, на м’якій.

Гріє сонечко в цей час,

Руки й ніжки теплі в нас.(Двічі)

Дихається рівно, легко, глибоко.(Двічі).

Вії наші опускаються, очі наші закриваються.

Ми спокійно спочиваємо,(Двічі.)

Сном чарівним засинаємо.

Дихається рівно, легко, глибоко.(Двічі.)

Наші руки спочивають,

Ноги теж відпочивають,

Спочивають, засинають.(Двічі.)

Ми спокійно спочивали, в сні чарівнім побували.

Дуже гарно спочивали,

Але треба вже вставати!

Міцно кулачки стискайте та їх вище піднімайте.

Підтягніться, усміхніться, очі всі розплющте!

Встаньте!

 

Айболить. І я відпочив з вами від роботи. А зараз мені пора відправлятися на літаку до моїх улюблених звірят, перевірити стан їхнього здоров’я.Хотіли б і ви відправитися зі мною? Тоді у путь!

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
3921
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку