Конспект онлайн - уроку з української мови для 9 класу

Про матеріал
ТЕМА СКЛАДНОСУРЯДНЕ РЕЧЕННЯ, ЙОГО БУДОВА Й ЗАСОБИ ЗВ’ЯЗКУ МІЖ ЙОГО ЧАСТИНАМИ.
Перегляд файлу

клас   9 клас

тема  сКЛАДНОСУРЯДНЕ РЕЧЕННЯ, ЙОГО БУДОВА Й ЗАСОБИ ЗВ’ЯЗКУ МІЖ ЙОГО ЧАСТИНАМИ.

Мета: розкрити граматичні особливості складносурядного речення, навчити учнів визначати смислові зв’язки між частинами  складносурядного речення; формувати практичні навички знаходити  їх у  тексті та  розрізняти складносурядні й ускладнені речення; виховувати любов до праці, повагу до батьків, любов до рідної землі.

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів:

знаннєва складова:  знає види складних речень; правильно розставляє розділові знаки між частинами складносурядного речення та обґрунтовує їх.

діяльнісна складова: розрізняє прості та складні речення, розпізнає речення із сурядним зв’язком; визначає види складних речень, засоби зв’язку між  частинами речення у складному; знаходить у тексті складносурядні речення, встановлює смислові зв’язки між його частинами; знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила; складає речення і тексти, використовуючи складносурядні речення.

ціннісна складова: оцінює виражальні можливості складносурядних речень та синонімічних до них конструкцій.

Час

Структурний компонент уроку

Методи, прийоми, завдання (назва й опис або інструкція проведення)

Очікувані результати

Додаткові засоби, електронні освітні ресурси (покликання)

Форма зворотного зв’язку

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 Організаційний момент ( приймання учнів у конференцію)

 

  За допомогою емодзі покажіть свій настрій

 

 

  Забезпечення емоційної готовності до уроку.

 

 

 

 

 

 

  Чат

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

2хв

 

 

Актуалізація опорних знань

 

 

Перейдіть за покликанням ( у чаті)  , виконайте роботу https://learningapps.org/watc h?v=ptzdsp20n01.

 

https://learningapps.org/watch?v=ptzdsp20n01.

Чат

learningapps.org

3.

 

 

 

 

0,5 хв

 

 

Оголошення теми та мети уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

15

хв

 

 

 

 

 

 

Пояснення нового матеріалу.

 

 

 

 

 Презентація  PowerPoint

«Складносурядне речення.

Будова. Засоби звʼязку»

  1. З історії питання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Правило ( яке речення називають складносурядним)
  2. Дослідження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.«Занурення» в український правопис. Знайти і виписати у зошити три речення, які стосуються теми уроку, прокоментувати розділові знаки ( усно).

 

 

 

 

 

5.  « Вузлики напам’ять» . Повторення типів сурядних сполучників.

 

6. Тренувальні вправи.  Підкреслити у запропонованих реченнях граматичні основи. Довести, що це речення складносурядні.

7.Вправа на увагу . Виділити за допомогою позначок номери складносурядних речень.

8.Підсумок.   Продовжити речення.

 

 

 

 

 Учні розуміють поняття «сурядність»- розміщення поруч, рівноправ’я

 

 

 

Роблять висновок , що зв’язки між частинами складного речення залежать від  розряду сполучника (єднальні, протиставні, розділові)

 

 

 

 

Учні працюють з новою редакцією Українського правопису

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення матеріалу , вивченого у попередніх класах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Український правопис 2019р.,ст. 221-222

 

 

 інтерактивна дошка у ZOOM

конференції

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

інтерактивна дошка у ZOOM

конференції

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

7хв.

Закріплення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

1.Перегляд відео за покликанням.

 ( демонстрація екрану)

 

2. Підготовка до ЗНО

( демонстрація екрану)

 

задовольнити вимоги здобувачів освіти , які не уявляють свого життя без гаджетів та соціальних мереж

 

 

 

 

 

 

https://youtu.be/W9upciBD_9Y

https://www.youtube.com/watch?v=DIH4IgNjDs A

 

youtu.be

 

 

youtu.be

 

 

6.

 

 

 

 

1хв

 Оголошення завдання для  самостійного опрацювання після конференції.(20хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

Підсумок уроку ( рефлексія). За покликанням перейти і проголосувати .

 

 

 

 

 

 

Виявлення рівня засвоєння матеріалу за допомогою формувального оцінювання

 

mentimeter.com

 

чат (покликання на опитування)

8.

 

 

 

 

0,5 хв

Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

Література : 1.Підручник О.П Глазова Українська мова 9 клас 2017р.

2. https://youtu.be/W9upciBD_9Y

3. https://www.youtube.com/watch?v=DIH4IgNjDs A

4. https://learningapps.org/watc h?v=ptzdsp20n01

 

 

docx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку