Конспект до уроку Інформатики в 3 класі , за підручником О.В.Коршунова.
Тема: Опрацювання та зберігання даних
Мета:
розширити знання учнів про носії інформації, їх характеристики, опрацювання та способи збереження даних;
розвивати логічне мислення, пам'ять, словниковий запас; формувати вміння узагальнювати, робити висновки;
виховувати інтерес до інформатики, товариськість, самостійність, відповідальність.
Урок 6.
Тема: Опрацювання та зберігання даних
Мета:
розширити знання учнів про носії інформації, їх характеристики, опрацювання та способи збереження даних;
розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас; формувати вміння узагальнювати, робити висновки;
виховувати інтерес до інформатики, товариськість, самостійність, відповідальність.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Мотивацій навчальної діяльності
— Як ви вважаєте, звідки ми знаємо про це, адже минуло вже багато років?
ІІІ. Засвоєння нових знань
Робота зі словами-анаграмами
— Сьогодні ми поговоримо про збереження інформації. З давніх-давен люди спостерігали за природою, навколишнім світом та намагалися зберегти отриману інформацію. Зберігали її у вигляді малюнків на стінах печер, на глиняних дощечках, бересті, папірусі.
— На чому ще можна зберегти повідомлення?
— Спробуймо розшифрувати подані слова, які підкажуть вам, на чому ще можна зберігати повідомлення.
ШТиОЗ (зошит) КГниА (книга) СДКи (диск) ЛІПКАВ (плівка)
— Усі ці та інші предмети, за допомогою яких зберігаються повідомлення, ми можемо назвати НОСІЯМИ ІНФОРМАЦІЇ.
— чи всі носії однаково довго можуть зберігати інформацію?
— чи на всіх носіях можна зберегти будь-яку інформацію?
Робота з підручником: § 4, ст.19-22
IV. Фізкультхвилинка
V. Формування вмінь і навичок
Робота за комп’ютером
2)Інструктаж учителя.
Гра «Магазин»
Сьогодні ти знову працюватимеш із програмою, яка допоможе розвинути твою пам'ять.
Уважно запам'ятай розташування предметів на вітрині і розмісти їх на своїх місцях.
3) Практична робота за комп’ютерами
3) Вправи для очей
VІ. Закріплення вивченого матеріалу
Розвиток логічного мислення
ДЕЩО ПРО НЕЗВИЧАЙНІ НОСІЇ ІНФОРМАЦІЇ…
Дуже давно грецьке місто Афіни віддавало данину жахливому чудовиську на ім’я Мінотавр. Це був велетень з головою бика. Щороку віддавали йому мешканці міста найкрасивіших юнаків та дівчат. А він їх з’їдав.
Мешкав Мінотавр у хитрій пастці — Лабіринті. Той, хто потрапляв до Лабіринту, вже не міг знайти виходу звідти.
Коли настала черга богатиря Тезея йти до Мінотавра, він вирішив перемогти чудовисько. Але це лише половина справи. Як потім знайти вихід з хитрої пастки?
Як допомогти Тезею зберегти інформацію про шлях у Лабіринті?
Відповідь. Допомогла Тезею мудра принцеса Аріадна. Вона дала йому моток вовни і запропонувала прив’язати один кінець нитки біля входу до Лабіринту і поступово розмотувати моток дорогою. Після того як чудовиськобуде вбито, нитка сама приведе до виходу.
VII. Підсумок уроку
Знайди носії інформації:
КВСІБЛОКНОТВІДДТТМОДИСКЖДІОЩЦЬМ.