Конспект. Ознайомлення з предметами створеними людиною Тема: «На допомогу ляльці Розумниці

Про матеріал
Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю 2013 рік (IIІ рік навчання) Назва заняття: Ознайомлення з предметами створеними людиною Тема: «На допомогу ляльці Розумниці» Мета: • розвивати вміння порівнювати пред¬мети (шафа, тумба), знаходити спільне та відмінне за їх ознаками та властивостями; • закріплювати знання дітей про меблі та їх ознаки; • продовжувати формувати розуміння вживання узагальнюючих понять (меблі); • розвивати: уважність, зорову пам'ять, довільну увагу, образне мислення, дрібну моторику; • виховувати: бережливість у поводженні з меблями, посидючість, уважність, вміння слухати дорослого;
Перегляд файлу

Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю  2013 рік

(IIІ  рік навчання)

 

Назва заняття: Ознайомлення з предметами створеними людиною

Тема: «На допомогу  ляльці Розумниці»

Мета:

Освітня:

  •                 розвивати вміння порівнювати пред­мети (шафа, тумба), знаходити спільне та відмінне за їх ознаками та властивостями;
  •                 закріплювати знання дітей про меблі та їх ознаки;
  •                 продовжувати формувати розуміння вживання узагальнюючих понять (меблі);

Корекційна-розвиткова:

  •                 розвивати: уважність, зорову пам'ять, довільну увагу, образне мислення, дрібну моторику;

Корекційно-виховна:

виховувати: бережливість у поводженні з меблями, посидючість, уважність, вміння слухати дорослого;

Словник:  нові (меблі), слова для повторення (шафа, тумба,  дерев’яний, великий, маленький);

Обладнання: іграшка Розумниця, іграшкові меблі (шафа, тумба), дидактична гра «Що куди покладемо?»;

Вид організації:  під групове;

Хід заняття

I. Підготовча частина

  1.          Організаційна підготовка
  2.          Нервово-психологічна підготовка

II Основна частина

2.1 Повторення пройденого матеріалу

2.2 Формування знань, умінь і навичок

1)  Вступна бесіда

В-д: Дітки, до нас сьогодні завітає в гості Розумничка.

Розумничка прийшла до нас не просто так, а попросить про допомогу!

Р: Доброго дня малята!

Д: (Доброго дня!)

Р: Мені потрібна ваша допомога. Допоможете?

Д: (Так)

В-д: Що сталося?

Р: Мені треба дізнатися чим схожі шафа та тумба. А без вашої допомоги я не зможу дізнатися.

В-д: Звичайно ми тобі допоможемо. Так дітки?

Д: (Так)

В-д: Дітки, подивіться уважно це що?

(В-д показує картину з шафою)

Д: (Шафа)

(Опитування почергово)

В-д: Розумничка а якого кольору вона?

Р: Коричневого. Правильно малята?

Д: (Так. Коричневого)

(Опитування почергово)

Р: Дітки, а з якого матеріалу вона зроблена?

Д: (Дерева)

(Опитування почергово)

Р: Молодці. Ви справжні всезнайки.

В-д:Лялечка, а ти знаєш що це на малюнку?

(В-д показує картину з тумбой)

Р: Шафа. Дітки я правильно сказала?

Д: (Ні)

Р: Дітки, а що це тоді?

Д: (Тумба)

(Опитування почергово) 

В-д: Які ви розумні. Розумничка а якого кольору вона?

Р: Коричневого. Правильно малята?

Д: (Так. Коричневого)

(Опитування почергово)

Л: Дітки, а з якого матеріалу вона зроблена?

Д: (Дерева)

(Опитування почергово)

В-д: Так првельно. Давайте подивимося на ці два малюнка і скажемо що між ними спільного. Дивіться уважно, а ти Розумничка уважно слухай і запам’ятовуй.

Якого кольору предмети?

Д: (Коричневого)

(Опитування почергово)

В-д: Молодці. А з чого вони зроблений?

Д: (Дерева)

(Опитування почергово)

В-д: Так, вірно. Розумничка ти запам’ятала?

Р: Так. Між ними спільне те що вони коричневі та зроблені з дерева. Дітки повторюємо разом.

Д: (Між ними спільне те що вони коричневі та зроблені з дерева)

(Опитування почергово)

В-д: Так які ви всі розумнички. Тепер уважно дивіться на цю картинку.

(В-д показує картинку з шафою та тумбою)

Р: Якого розміру у нас шафа?

Д: (Велика)

(Опитування почергово)

В-д: А тумба якого розміру?

Д: (Маленька)

(Опитування почергово)

В-д: Так що у них різне?

Р: Я знаю. Шафа велика, а тумба маленька.

В-д: Молодець. Дітки повторюємо всі разом, щоб краще запам’ятати

Д: (Шафа велика, а тумба маленька)

(Опитування почергово)

Р: Я знаю ще що між ними ще є спільне.

В-д: І що ж?

Р: Це меблі. Я знаю віршик про те як доглядати за меблями. А ви уважно слухайте.

 

Меблів є у нас багато,

Меблі треба доглядати.

Ми ганчірочку візьмемо,

І на них  весь пил зітремо.

Так і як потрібно доглядати за меблями?

 

Д: (Витирати пил)

(Опитування почергово)

В-д: Ми дуже добре попрацювали черга відпочивати

 

Дидактична гра «Що куди покладемо?»

 

Р: Дітки, щоб краще я запам’ятала давайте повторимо. Що відмінне у шафи та тумби?

Д: (Шафа велика, а тумба маленька)

(Опитування почергово)

В-д: Так вірно. А що спільне з шафою та тумбою?

Д: (Між ними спільне те що вони коричневі та зроблені з дерева)

(Опитування почергово)

Р: А ще це меблі. Повторюємо

Д: (Спільне те що це меблі)

(Опитування почергово)

ІІІ. Заключна частина

3.1 Узагальнення на рівні висновків

3.2 Словесне оцінювання

3.3 Прибирання робочого місця

docx
Додав(-ла)
Чорна Яна
Додано
18 травня 2020
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку