Конспект підгрупового заняття з дітьми із загальним недорозвитком мовлення на тему: «Складання описової розповіді про місто за схемою».

Про матеріал

Мета заняття:

  • розвивати монологічне мовлення, активний словник, мислення, уяву, фонематичний слух, артикуляційну, загальну та дрібну моторики;
  • формувати у дітей уявлення про рідне місто та вчити складати розповіді-описи за пропонованою схемою;
  • виховувати бажання говорити, самоконтроль, взаємодопомогу.
Перегляд файлу

 

 

Конспект  підгрупового заняття з  дітьми із загальним недорозвитком мовлення на тему: «Складання описової розповіді про місто за схемою».

Мета заняття:

  • розвивати монологічне мовлення, активний словник, мислення, уяву, фонематичний слух, артикуляційну, загальну та дрібну  моторики;
  • формувати у дітей уявлення про рідне місто та вчити складати розповіді-описи за пропонованою схемою;
  • виховувати бажання говорити, самоконтроль, взаємодопомогу.

 

 

Хід заняття.

  1. Артикуляційна гімнастика «Місто».

 

 

Зима в місто завітала, місто снігом засипала…

Ми лопати дружно взяли - сніг з дороги прокидали.

 Вправа «Лопаточка».

D:\логопедія\місто\артикуляційні\PICT0368.JPG 

 

 

 

 

 

 

Сіли трохи відпочити – чаю теплого попити.

Вправа «Чашечка».

D:\логопедія\місто\артикуляційні\image_561907121153384163916.jpg 

 

 

Прийде літо працьовите - будем стелю ми білити.

Вправа «Маляр».

D:\логопедія\місто\артикуляційні\1319_g1.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

Все зробили? Без роботи?

То, гайда, в футбол пограти!

Вправа «Футбол» (аналогічна вправа «Цукерка»).

D:\логопедія\місто\артикуляційні\1345152993_football-vector-7__.jpg

               І на гойдалках гойдатись….

               Вправа «Гойдалка».

D:\логопедія\місто\артикуляційні\images (2).jpg 

 

 

 

 

 

 

               Не забудем – розважатись:

Бам-барам, Бам-барам

 – бємо гучно в барабан!

Вправа «Барабан»

D:\логопедія\місто\артикуляційні\deti4.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

І на струнах  на гітарних

– заграємо пісню гарну.

Вправа «Гітарка»(аналогічна вправа «Балалайка»).

D:\логопедія\місто\артикуляційні\44930_gitara.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вправа для розвитку фонематичного слуху «Упізнай, звідки цей звук?».

Логопед пропонує дітям послухати звуки (води, шелесту паперу, падіння монети, вертольоту, дитячого галасу, каркання ворони, дощу, дзвінка до квартири, сигналу потяга, співу пташок, скрипу дверей, мотора машини)  у аудіо запису.

Завдання до вправи:

  • відгадати: що чи хто звучить;
  • поміркувати: чи можна ці звуки почути в місті.

 

  1. Розгляд ілюстрації чи фото рідного міста.

Розповідь логопеда.

  1. Фізкультхвилинка.

Логоритмічна вправа « Ми – водії».

 Їдем, їдем на машині ( імітація повертання керма).

Натискаєм на педаль ( імітація натискання ногою на педаль).

Газ включаєм, виключаєм ( імітація повертання ключем).

Пильно дивимося вдаль  ( прикласти руку до чола).

Двірники зчищають краплі.

 Вправо – вліво. Без води ( махи руками вліво-вправо).

У кабіну дмуха вітер.  (махи руками вперед-назад перед лицем).

Водії ми – хоч куди ( показ великого пальця, решту пальців стиснуті в кулак).

 

  1. Розгляд схеми, за якою діти будуть описувати фото рідного міста.

C:\Users\Люба\Pictures\Безымянныйит.png

 

6.Розповіді дітей.

7. Підсумок заняття.

 

Місто розсердилось

Петрик йшов, цукерки їв,
папірцями скрізь смітив.
Місто хмурилось, дивилось,
на Петруся розсердилось.
І сказало строго місто:
— Я піду туди, де чисто,
де цвітуть барвисті квіти,
де живуть охайні діти,
що про рідне місто дбають,
папірців не розкидають.
Заберу усе довкола:
дитсадок, крамниці, школу.
— Постривай, не йди, благаю,
папірці попіднімаю.
Стану прикладом малятам,
як про рідне місто дбати.

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
11 вересня 2018
Переглядів
2407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку