Конспект пізнавально-ігрового заняття з фізкультури «На кожній станції зійду, або на пошуки Лошарика»

Про матеріал
Мета: - розвивати рухову активність , фізичні, моральні якості дітей - закріплювати уявлення дітей про професії людей, які працюють у цирку, зокрема - жонглер; - закріплювати вміння виконувати повороти ліворуч, праворуч; - вміння ходити в колоні по одному звичайним кроком, на носках, на п'ятах, тримати рівновагу в ходьбі по канату зберігаючи правильну поставу; - закріплювати вміння бігати та ходити зі зміною темпу , погоджуючи рух рук і ніг; - розвивати вміння повзати по гімнастичній лаві підтягуючись на руках; вміння виконувати . загально розвивальні вправи з м’ячами чітко та ритмічно; - розвивати окомір, дрібну моторику пальців рук, рівновагу, спритність, слухову і зорову увагу, витривалість, швидкість реакції і рухів; - удосконалювати вміння правильно приземлятися в стрибках на двох ногах з просуванням . уперед, стрибках з лави; - закріпити навички прокочування м’яча під дугою; - усвідомлено ставитися до виконання правил гри; - розвивати вміння самостійно виконувати рухи за завданням дорослого; - в ході рухливої гри виховувати вправність, уміння виконувати дії за словесним сигналом, вміння працювати разом. - виховувати почуття колективізму, дружні стосунки між дітьми , сміливість, організованість, бажання займатися фізкультурою, бажання піклуватися про своє здоров’я, інтерес до навколишнього світу, вольові якості, бажання досягати поставленої мети.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект пізнавально-ігрового заняття з фізкультури

«На кожній станції зійду, або на пошуки Лошарика»

Мета:                   

- розвивати рухову активність , фізичні, моральні якості дітей
- закріплювати уявлення дітей про професії людей, які працюють у цирку, зокрема - жонглер;
- закріплювати вміння  виконувати повороти ліворуч, праворуч; 

-  вміння ходити в колоні по одному звичайним кроком, на носках, на п'ятах, тримати рівновагу в ходьбі по канату зберігаючи правильну поставу; 
- закріплювати вміння бігати  та ходити зі зміною темпу , погоджуючи рух рук і ніг;
- розвивати вміння повзати по гімнастичній лаві підтягуючись на руках; вміння виконувати   . загально розвивальні вправи з м’ячами чітко та ритмічно;
- розвивати  окомір, дрібну моторику пальців рук,  рівновагу, спритність, слухову  і зорову увагу, витривалість, швидкість реакції і рухів;

-  удосконалювати вміння правильно приземлятися в стрибках на двох ногах з просуванням   .   уперед, стрибках з лави;

- закріпити навички прокочування м’яча під дугою;

- усвідомлено ставитися до виконання правил гри;

- розвивати вміння самостійно виконувати рухи за завданням дорослого;

- в ході рухливої гри виховувати  вправність, уміння виконувати дії за словесним сигналом, вміння працювати разом.

- виховувати почуття колективізму, дружні стосунки між дітьми , сміливість, організованість,  бажання займатися фізкультурою, бажання піклуватися про своє здоров’я, інтерес до навколишнього світу, вольові якості, бажання досягати поставленої мети.
 

Інтеграція освітніх галузей: «Фізичний розвиток», «Пізнавальний розвиток», «Морально-етичний розвиток», «Художньо-естетичний розвиток».
 

Методичні прийоми: ігрова ситуація, художнє слово, бесіда-діалог, музичний супровід. 
Обладнання: гімнастична лава, 2 куби, м’ячі на кожну дитину, куби з кубиків «Лего», різнокольорові кульки по 2 на кожну дитину, дуга, 3 обручі, стіл, канат, парашут для гри «Салют»,  музичний супровід.
 

Попередня робота з дітьми : Бесіди на морально-етичні теми: «Друг пізнається у біді»,           « Що таке дружба», розглядання альбому« Уроки доброти», бесіда з валеології» Що таку здоров’я», перегляд мультфільму «Лошарик», « Мийдодир», вивчення  комплексу розвивальних вправ «з великими м’ячами» ; шикування в колону по одному,  перешиковування через центр парами,  стрибків  на двох ногах з кільця в кільце;  повзанні по гімнастичній лаві; розвивати рівновагу, окомір, орієнтування в просторі.

Спосіб організації: поточний, фронтальний.

Хід заняття:

 Вихід дітей за вихователем шикування у шеренгу

Привітання до гостей:

Сонечко встало,

Іде новий день,

Любії гості –

Усім добрий день.

Вихователь:

 Діти, сьогодні я отримала листа, хочете  дізнатися від кого? Цей лист з цирку. Цікаво хто міг його нам надіслати…Давайте його почитаємо.

«Любі дітки, прошу вашої допомоги у пошуках Лошарика. Зізнаюся, я знову його образив, але хочу вибачитися. Допоможіть мені, будь ласка його знайти. Ваш друг жонглер.»  Якщо знайдете, зателефонуйте за номером 3377292.

Малята, допоможемо його знайти?

Я гадаю що наша подорож буде довгою та складною. Пропоную сьогодні вирушити в подорож на потягу. Мишко у нас буде - «паровозом»,  ви будете пасажирами «вагончиках». На зупинках ви будете виходити шукати нашого Лошарика, виконуючі завдання. Домовилися?

У подорож потрібно вирушати з гарним настроєм. Давайте посміхнемося один одному і побажає щасливої дороги.

А тепер нам пора - ставайте один за одним і рушимо в дорогу.

(повільна ходьба, ходьба з прискоренням, швидка ходьба, біг, уповільнена ходьба  перед зупинкою)

Вихователь: А ось і перша зупинка. Ця станція називається «Здоров’я». Чи не бачите ви тут Лошарика? А як ви гадаєте, щоб бути здоровими, що треба робити? (припущення дітей).  ( Займатися спортом)? На цій станції, діти, я бачу м’ячі, тому я пропоную: взяти м’ячі до рук і зробити з ними вправи, щоб покращити своє здоров’я.  

 

Вправи з великим м’ячем

Шикування дітей у колону по одному за зростом. Ходьба із зміною темпу 40

с. ходьба з високим підніманням стегна, як «коник» 25 с. Біг у середньому

темпі 30 с, ходьба. Шикування в дві колони .

 

1 Піднімання м’яча вгору, за голову.

В. п. —  стійка ноги нарізно, м’яч тримати обома руками, опущеними додолу.

На рахунок 1–2 — підняти м’яч вгору, піднятися на носки(вдих).

На рахунок 3–4 — опустити м’яч у в. п. (видих). Піднімаючи м’яч

вгору, прогнутися впоперек.

Повторити  4 разів у повільному темпі.

 

2 М’яч в сторони.

В. п. - стійка ноги нарізно,  руки в сторони, м’яч  у правій руці , тримаємо,

рахуючи до 5.

Перекладаємо м’яч перед грудьми  у діву руку — те саме .                                                                                                                                                                    Повторити 4 рази.

3. Передача м’яча  над головою прямими руками, спостерігаємо за м’ячом,

1-2 у ліву руку, 3,4 у праву

Повторити  4 рази у середньому темпі.

4.Передача м’яча  перед собою прямими руками, спостерігаємо за м’ячом,

1-2 у ліву руку, 3,4 у праву

Повторити  4 рази у середньому темпі.

5 Будемо фокусниками

В. п. — ноги разом, права рука з м’ячем вперед пальці широко, рахуємо до 5,перевертаємо м’яч вниз рахуємо до 5

 Повторити  4 рази у середньому темпі.

6.Підйом з м’ячом угору.

В. п. — стійка  сісти на коліна, м’яч біля грудей.

На рахунок 1–2 — встати, підняти м’яч угору, вдих.  3–4 — сісти на п’ятки,  (видих). Під час вправи руки прямі.

Повторити  4 рази у повільному темпі.

7. Нахили тулуба.

В. п. — сісти , ноги перед собою прямі, м’яч зажали між стопами.

На рахунок 1 — підняти руки вгору,  (вдих),

 На рахунок 2 — потягнулися до м’яча - (видих).

 На рахунок 3–4 — те саме .,. гарно тягнемо спинку

8 «Вправа на рівновагу»

В. п. — поклала м’яч на підлогу, руки в сторони.

На рахунок 1 — поставили праву ногу на м’яч,

 На рахунок 2 — змінили ногу.

 На рахунок 3–4 — те саме .,.

Повторити 4 рази.

Взяли м’яч у руки

Вихователь: Діти, здоров’я у порядку?

Діти: Дякуємо за зарядку. Сподобалось вам на цій станції?

Вихователь: Але нас чекають . Треба їхати далі.  Я пропоную забрати м’ячі з собою.

За сигналом «паровоза» діти «сідають у вагончики» і їдуть далі.

(ходьба з м’ячами перед грудьми, звичайною ходою; ходьба з м’ячами за головою, на п’ятках; ходьба з м’ячами перед грудьми, звичайною ходою, біг з м’ячем, ходьба)

Вихователь: Наступна станція називається «Спортивна». Як ви думаєте, що ми будемо робити?

Діти: Виконувати вправи, шукати Лошарика

 

Вихователь: Діти, а що треба зробити, щоб Лошарик знайшовся,

(треба позбирати кульки, які він пороздавав)

 Я  ще хочу вам запропонувати нашому Лошарику  збудувати будиночок. Щоб у нього було своє житло і він міг  запросити до себе гостей. Ви зі мною згодні?

 Ці кульки ми зможемо отримати лише тоді, коли будемо будувати будинок, але для цього треба подолати перешкоди на нашому шляху. Нам потрібно бути сміливими, виносливими а головне – дружніми.

Потоковим методом діти виконують рухи:

 Для початку візьміть м’яч між коліна і, як Пінгвіни, один за одним покладемо їх у кошик. ( діти несуть м’ячі у корзину)

Стрибки з обруча в обруч, покладені на підлогу;

Підтягування на лаві, стрибок вниз на килимок, беремо куби з Лего у обидві руки;

Ходьба по канату, тримаючи руки з кубиками в сторони; підходимо до столу та ставимо куби ,

будуючи будинок для Лошарика та забираємо по 2 кульки.

Сідаємо у наш потяг один за одним з кульками у руках.

Сигнал «Паровоза», діти «їдуть» далі.

(ходьба зі зміною темпу)

Вихователь: Їхали ми їхали і приїхали на станцію «Ігрова». Як ви думаєте, що ми будемо робити? Так, звичайно, грати.

(Проводиться рухлива гра «Салют» з парашютом.).

Вихователь: Подивіться, хто до нас прийшов.. Лошарику сподобалася наша гра. Лошарик твій друг попросив нас  знайти тебе та сказати, що він просить  вибачення та хоче, щоб ти повернувся до нього.

Прихід жонглера

 Сьогоднішня подорож підійшла до кінця. Нам пора повертатися назад. Сідаєте в потяг.

(Ходьба зі зміною темпу)

Вихователь: Ось ми і повернулися в дитячий сад.  Кому ми допомогали? Діти, вам сподобалося подорожувати? Давайте, я буду називати станції, а ви будете плескати. За вашим гучних оплесків я дізнаюся яка станція вам сподобалася більше за інших. Добре, вам сподобалися всі станції. Чи ви хочете відправитися в подорож ще? Тоді я прошу вас подумати і намалювати на яких станціях ви хотіли б зробити зупинки.

Післядія: малювання.

 

 

1

 

docx
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку