За програмою для дітей з розумовою відсталістю 2013 р
(IV рік)
Тема: «Подорож до країни одягу»
Мета:
Освітня:
Корекційна-розвиткова:
Корекційно-виховна:
Словник: нові (одяг), слова для повторення (куртка,кофтина, штани);
Обладнання: картинки куртка,кофтина, штани, стілець, дидактична гра «У що вдягнемо ляльку?»;
Вид організації: підгрупове;
Хід заняття
I. Підготовча частина
II. Основна частина
2.1 Повторення пройденого матеріалу
2.2 Формування знань, умінь і навичок
1) Вступна бесіда
В-д: Дітки, сьогодні ми з вами помандруємо у незвичайний світ. Це світ Одягу. Ви згодні сьогодні мандрувати?
Д: (Так)
В-д: Всі закриваємо очі, та вирушаємо до країни Одягу. Відкривайте-відкривайте ми вже прилетіли.
Як тут чудово та гарно. Дітки що ви тут бачите?
(Розвішані картинки з одягом)
Д: (Сукня, штани, куртка …..)
(Діти називають одяг що зображений на картинках)
В-д: Молодці, ви справжні розумнички. Всі ці речі ми називаємо одягом. Повторюємо і запам’ятовуємо разом.
Д: (Одяг)
(Діти відповідають почергово)
В-д: Ой, а це ще що таке? Дітки це що?
Д: (Стілець)
(Діти відповідають почергово)
В-д: Ой, щось нічого не розумію. Дітки це хіба Одяг? Зараз ми дізнаємося все. Ми будемо дослідниками.
Подивіться на себе в чому ви одягнені?
Д: (Сорочка, кофтина, штани, колготи…..)
В-д: Так. Це одяг. А ви знаєте чому?
Д: (Ні)
В-д: Бо сорочка, кофтина, штани, колготи це речі які ми одягаємо щодня до дитячого садка, в магазин, на прогулянку. Запам’ятали? Повторюємо.
(Діти повторюють за педагогом а потім самостійно)
В-д: Так а для чого нам стілець?
Д: (Щоб сидіти)
(Діти відповідають почергово)
В-д: Так вірно. Молодці. Ми справджі дослідники.
Одже, дітки, про що ми сьогдні говорили?
Д: (Про одяг)
(Діти відповідають почергово)
В-д: А який ви знаєте одяг?
Д: (Кофтина. куртка…)
(Діти відповідають почергово)
В-д: Молодці. А для чого він нам?
Д: (Щоб одягати в дитячий садок, на прогулянку, до магазину)
(Діти відповідають почергово)
В-д: Дітки, ми підемо на прогулянку. Але наші іграшки теж хочуть. Допоможемо їм одягнутися.
Дидактична гра «У що вдягнемо ляльку?».
- Спочатку треба подивитися, яка погода надворі? Тепло чи холодно? Тепер виберемо необхідний для ляльки одяг.
Педагог розкладає перед дітьми різноманітний ляльковий одяг і пропонує визначити, у що варто одягти ляльку. Діти вибирають потрібний одяг.
Педагог пропонує дітям розкласти речі в тій послідовності, в якій вони будуть її одягати: «Що одягнемо ляльці спочатку? Що потім?...».
ІІІ. Заключна частина
3.1 Узагальнення на рівні висновків
3.2 Словесне оцінювання
3.3 Прибирання робочого місця