Конспект. "Подорож до країни одягу"

Про матеріал
За програмою для дітей з розумовою відсталістю 2013 р (IV рік) Тема: «Подорож до країни одягу» Мета: • ввести в активний словник узагальнююче слово «одяг»; • закріпити знання про одяг та його призначення: • розвивати: довільну увагу,зорову пам'ять, наочно-образне мислення, впливати на правильну вимову; • виховувати: бережливе ставлення до одягу, повагу до старших, посидючість;
Перегляд файлу

За програмою для дітей з розумовою відсталістю 2013 р

(IV рік)

Тема: «Подорож до країни одягу»

Мета:

Освітня:

  •                 ввести в активний словник узагальнююче слово «одяг»;
  •                 закріпити знання про одяг та його призначення:

Корекційна-розвиткова:

  •                 розвивати: довільну увагу,зорову пам'ять, наочно-образне мислення,  впливати на правильну вимову;

Корекційно-виховна:

  •                 виховувати: бережливе ставлення до одягу, повагу до старших, посидючість;

Словник: нові  (одяг), слова для повторення (куртка,кофтина, штани);

Обладнання: картинки куртка,кофтина, штани, стілець, дидактична гра «У що вдягнемо ляльку?»;

Вид організації: підгрупове;

Хід заняття

I. Підготовча частина

  1.          Організаційна підготовка
  2.          Нервово-психологічна підготовка

II. Основна частина

2.1 Повторення пройденого матеріалу

2.2 Формування знань, умінь і навичок

1)  Вступна бесіда

 В-д: Дітки, сьогодні ми з вами помандруємо у незвичайний світ. Це світ Одягу. Ви згодні сьогодні мандрувати?

Д: (Так)

В-д: Всі закриваємо очі, та вирушаємо до країни Одягу. Відкривайте-відкривайте ми вже прилетіли.

 Як тут чудово та гарно. Дітки що ви тут бачите?

(Розвішані картинки з одягом)

Д: (Сукня, штани, куртка …..)

(Діти називають одяг що зображений на картинках)

В-д: Молодці, ви справжні розумнички. Всі ці речі ми називаємо одягом. Повторюємо і запам’ятовуємо разом.

Д: (Одяг)

(Діти відповідають почергово)

В-д: Ой, а це ще що таке? Дітки це що?

Д: (Стілець)

(Діти відповідають почергово)

В-д: Ой, щось нічого не розумію. Дітки це хіба Одяг? Зараз ми дізнаємося все. Ми будемо дослідниками.

Подивіться на себе в чому ви одягнені?

Д: (Сорочка, кофтина, штани, колготи…..)

В-д: Так. Це одяг. А ви знаєте чому?

Д: (Ні)

В-д: Бо сорочка, кофтина, штани, колготи це речі які ми одягаємо щодня до дитячого садка, в магазин, на прогулянку. Запам’ятали?  Повторюємо.

(Діти повторюють за педагогом а потім самостійно)

В-д: Так а для чого нам стілець?

Д: (Щоб сидіти)

(Діти відповідають почергово)

В-д: Так вірно. Молодці. Ми справджі дослідники.

Одже, дітки, про що ми сьогдні говорили?

Д: (Про одяг)

(Діти відповідають почергово)

В-д: А який ви знаєте одяг?

Д: (Кофтина. куртка…)

(Діти відповідають почергово)

В-д: Молодці. А для чого він нам?

Д: (Щоб одягати в дитячий садок, на прогулянку, до магазину)

(Діти відповідають почергово)

В-д: Дітки, ми підемо на прогулянку. Але наші іграшки теж хочуть. Допоможемо їм одягнутися.

Дидактична гра «У що вдягнемо ляльку?».

- Спочатку треба подивитися, яка погода надворі? Тепло чи холодно? Тепер виберемо необхідний для ляльки одяг.

Педагог розкладає перед дітьми різноманітний ляльковий одяг і пропонує визначити, у що варто одягти ляльку. Діти вибирають потрібний одяг.

Педагог пропонує дітям розкласти речі в тій послідовності, в якій вони будуть її одягати: «Що одягнемо ляльці спочатку? Що потім?...».

ІІІ. Заключна частина

3.1 Узагальнення на рівні висновків

3.2 Словесне оцінювання

3.3 Прибирання робочого місця

 

docx
Додав(-ла)
Чорна Яна
Додано
18 травня 2020
Переглядів
781
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку