Конспект "Правила безпечного користування електронною скринькою"

Про матеріал
План-конспект уроку розрахований для учнів 7 класу, з використанням різних вправ
Перегляд файлу

Тема: Правила безпечного користування електронною                          скринькою.

Мета: навчальна: формувати уявлення про правила безпечного користування електронною скринькою;

розвиваюча: Розвивати логічне мислення, просторову уяву, збагачувати           мовлення учнів; розвивати інформаційну культуру та вміння аналізувати та робити висновки.

виховна: Виховувати коректність і тактовність при електронному листуванні.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет,  програмне забезпечення.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

 

ХІД УРОКУ.

І. Організація класу до уроку

Психологічне налаштування роботи з класом.

Привітання вчителя.

Перевірка готовності до уроку

Вправа «До мене – від мене»

              Учитель пропонує учням показати готовність до уроку, взявши до рук: зошит, щоденник або підручник та залежно від запропонованого твердження, робити махові рухи до себе на відповідь ТАК або від себе на відповідь НІ

Орієнтовні вислови:

  • Мені подобаються уроки інформатики.
  • Поганий настрій.
  • До уроку готовий.
  • Домашнє завдання виконав.
  • Підручник за темою читав.
  • Хочу добре попрацювати
  • Хочу на уроці отримати гарну оцінку.
  • Готовий вчитися

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

«А чи знаєте ви, що…»

Дослідження англійських учених глибоко шокували лінгвістів. Виявляється, абсолютно неважливо, в якому порядку розташовані букви в слові. Головне, щоб перша і остання були на своїх місцях. Що стосується всіх останніх букв, то вони можуть бути поставлені в повному безладі – все одно ми прочитаємо текст без проблем.

У словах всі букви переплутались, вам треба правильно прочитати електронного листа.

IІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

На  сьогоднішньому уроці ми з вами познайомимося  основними правилами безпечної роботи в Інтернеті при електронному листуванні.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування.

Електронна пошта часто використовується для інформаційних атак рекламодавців. Листи, що містять такі повідомлення, належать до спа­му, а люди, які займаються їх розсиланням, називаються спамерами.

Спамом називають небажані електронні листи, тобто пошту, що над­ходить без згоди користувача.

Щоб убезпечити себе від спаму, дотримуйся таких правил:

  1. Не можна повідомляти пароль від поштової скриньки стороннім особам. Твої листи можуть потрапити в чужі руки або хтось може відправити листа від твого імені.
  2. Перед тим як відправити листа, уважно перевір адресу, інакше інформація, що викладена в листі, може потрапити не до того адресата.
  3. Не відкривай листи, що надійшли від незнайомих адресатів, або лист із сумнівною темою. Так ти можеш отримати комп’ютерний вірус.
  4.  Якщо в листі пропонують переглянути незнайому веб-сторінку або відправити SMS, не варто на це погоджуватися. За цими пропозиуіями можуть бути приховані злочинні дії.
  5. Не відсилайте свої дані, номер телефону, відомості про родину тощо невідомим адресатам, бо їх можуть використати не на твою користь.

 

V. Фізкультхвилинка

Проведення комплексу вправ для зняття м'язового напруження

VI. Робота з підручником

VIІ. Підсумки уроку

Вправа «Мозаїка»

На дошці – слайди з цифрами – номери питань

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

  1.    Що таке етикет електронного листування?
  2.    Як бути ввічливим при корис­туванні електронною поштою? Чи завжди потрібно починати лист із звер­нення й завершувати подякою?
  3.    Для чого в електронних листах використовують смайлики?
  4. Які небажані листи ти можеш отримати електронною поштою?
  5. Яких правил слід дотримуватися, щоб робота з електронною поштою була безпечною?
  6. Для чого створюють нові папки в електронній скриньці? Як перемістити листи до створеної папки?
  7. Що називають спамом?
  8. Яке призначення має електронна пошта?
  9. Обліковий запис користувача складається з …

 

VIІІ. Рефлексія.

Оберіть колір:

«Зелений» - сьогодні на уроці нічого не спричинило труднощів.

«Жовтий» - сьогодні на уроці деякі завдання спричинили труднощі.

«Рожевий» - сьогодні на уроці більшість завдань спричинили труднощі.

«Червоний» - сьогодні на уроці всі завдання спричинили труднощі.

 

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал за підручником.

docx
Додано
25 лютого
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку