Тема: Правила безпечного користування електронною скринькою.
Мета: навчальна: формувати уявлення про правила безпечного користування електронною скринькою;
розвиваюча: Розвивати логічне мислення, просторову уяву, збагачувати мовлення учнів; розвивати інформаційну культуру та вміння аналізувати та робити висновки.
виховна: Виховувати коректність і тактовність при електронному листуванні.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, програмне забезпечення.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
ХІД УРОКУ.
І. Організація класу до уроку
Психологічне налаштування роботи з класом.
Привітання вчителя.
Перевірка готовності до уроку
Вправа «До мене – від мене»
Учитель пропонує учням показати готовність до уроку, взявши до рук: зошит, щоденник або підручник та залежно від запропонованого твердження, робити махові рухи до себе на відповідь ТАК або від себе на відповідь НІ
Орієнтовні вислови:
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
«А чи знаєте ви, що…»
Дослідження англійських учених глибоко шокували лінгвістів. Виявляється, абсолютно неважливо, в якому порядку розташовані букви в слові. Головне, щоб перша і остання були на своїх місцях. Що стосується всіх останніх букв, то вони можуть бути поставлені в повному безладі – все одно ми прочитаємо текст без проблем.
У словах всі букви переплутались, вам треба правильно прочитати електронного листа.
IІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
На сьогоднішньому уроці ми з вами познайомимося основними правилами безпечної роботи в Інтернеті при електронному листуванні.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування.
Електронна пошта часто використовується для інформаційних атак рекламодавців. Листи, що містять такі повідомлення, належать до спаму, а люди, які займаються їх розсиланням, називаються спамерами.
Спамом називають небажані електронні листи, тобто пошту, що надходить без згоди користувача.
Щоб убезпечити себе від спаму, дотримуйся таких правил:
V. Фізкультхвилинка
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового напруження
VI. Робота з підручником
VIІ. Підсумки уроку
Вправа «Мозаїка»
На дошці – слайди з цифрами – номери питань
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
VIІІ. Рефлексія.
Оберіть колір:
«Зелений» - сьогодні на уроці нічого не спричинило труднощів.
«Жовтий» - сьогодні на уроці деякі завдання спричинили труднощі.
«Рожевий» - сьогодні на уроці більшість завдань спричинили труднощі.
«Червоний» - сьогодні на уроці всі завдання спричинили труднощі.
ІХ. Домашнє завдання
Опрацювати матеріал за підручником.