Правила поведінки для кожної дитинки
виховна година
у 4 – Г класі
вчитель Зубченко О. О.
Мета: виховувати бажання наслідувати зразки культурної поведінки, приязних і ввічливих стосунків між людьми, хлопцями та дівчатами, дотримуватись правил поведінки у суспільстві; виховувати обережність, обачливість: продовжувати формувати в учнів уявлення про культуру поведінки; учити їх бачити негативні прояви поведінки і корегувати її.
Обладнання:
Хід заняття
І. Організація класу.
(Діти поділені на дві команди – хлопчики і дівчатка.)
ІІ. Повідомлення теми та мети заняття.
- Серед багатьох наук, без яких не обійтись людям, є дуже особлива і необхідна для всіх — наука спілкування з людьми, наука поваги один до одного, уміння поводити себе так, щоб оточуючим було з нами приємно, зручно. Без цієї науки не можна було б людям жити, працювати і відпочивати разом. Дуже важливо знати і виконувати правила поведінки у суспільстві.
- А вчитися правильно себе поводити нам допоможе конкурс «Хто зверху».
ІІІ. Конкурсна програма.
Правила
Кожна команда матиме завдання, за виконання якого присуджується один бал. У фіналі гри команда, яка набере більшу кількість балів,отримає бонус. (Вчитель демонструє подарунковий пакунок.) Суддями виступлять наші гості.
1 конкурс «Хто уважніший?»
Команди обговорюють і дають відповідь. Присуджуються бали.
2 конкурс «Хто більше?»
Діти називають їх і отримують бали.
3 конкурс «Хто я?»
Одному учаснику команди необхідно просунути лице у отвір на фото. Учасник задає питання так, щоб вгадати хто він, але команда може давати відповіді тільки «Так» чи «Ні».
4 конкурс «Зірки в ряд»
5 конкурс «Як безпечніше?»
Учасникам демонструються сюжети побутового життя. Необхідно пояснити як поводитись у тій чи іншій ситуації.
Музична пауза - танок «Рок-н-рол»
6 конкурс «Хто розумніший?»
Ведуча задає питання кожній команді по черзі.
Підсумок конкурсу
ІV. Підсумок заняття