Конспект "Правила поведінки для кожної дитинки"

Про матеріал
Цей конспект підійде тим вчителям, яким подобаються інтерактивні форми роботи з дітьми. Матеріал подано у вигляді гри, в процесі якої діти засвоюють правила поведінки у побуті.
Перегляд файлу

Правила поведінки для кожної дитинки

виховна година

у 4 – Г класі

вчитель Зубченко О. О.

Мета: виховувати бажання наслідувати зразки культурної поведінки, приязних і ввічливих стосунків між людьми, хлопцями та дівчатами, дотримуватись правил поведінки у суспільстві; виховувати обережність, обачливість: продовжувати формувати в учнів уявлення про культуру поведінки; учити їх бачити негативні прояви поведінки і корегувати її.

Обладнання:

Хід заняття

І. Організація класу.

(Діти поділені на дві команди – хлопчики і дівчатка.)

ІІ. Повідомлення теми та мети заняття.

  • Раді вітати всіх на нашому заході.

- Серед багатьох наук, без яких не обійтись людям, є дуже особлива і необхідна для всіх — наука спілкування з людьми, наука поваги один до одного, уміння поводити себе так, щоб оточуючим було з нами приємно, зручно. Без цієї науки не можна було б людям жити, працювати і відпочивати разом. Дуже важливо знати і виконувати правила поведінки у суспільстві.

- А вчитися правильно себе поводити нам допоможе конкурс «Хто зверху».

ІІІ. Конкурсна програма.

Правила

Кожна команда матиме завдання, за виконання якого присуджується один бал. У фіналі гри команда, яка набере більшу кількість балів,отримає бонус. (Вчитель демонструє подарунковий пакунок.) Суддями виступлять наші гості.

1 конкурс «Хто уважніший?»

  •                   Погляньте на малюнок і скажіть, хто з дітей поводиться виховано, а хто – ні? Поясніть.

 

G:\sm_full.aspx_.jpgБесіда

 

Команди обговорюють і дають відповідь. Присуджуються бали.

2 конкурс «Хто більше?»

  • Назвіть якомога більше правил поведінки у громадських місцях (за ілюстраціями).

Діти називають їх і отримують бали.

3 конкурс «Хто я?»

Одному учаснику команди необхідно просунути лице у отвір на фото. Учасник задає питання так, щоб вгадати хто він, але команда може давати відповіді тільки «Так» чи «Ні».

 

G:\2_masha_kartinki-150x150.jpgG:\i (2).jpg

 

  • Хто з цих персонажів поводиться невиховано? Чому?

4 конкурс «Зірки в ряд»

  • Розташуйте дівчат в ряд за довжиною волосся – від найдовшого до найкоротшого.
  • Розташуйте хлопців в ряд за розміром взуття – від найменшого до найбільшого.

5 конкурс «Як безпечніше?»

Учасникам демонструються сюжети побутового життя. Необхідно пояснити як поводитись у тій чи іншій ситуації.

G:\i.jpg

http://nvk2sh.ucoz.net/Pictures/pravula/gas_suwka.gif

http://nvk2sh.ucoz.net/Pictures/pravula/plita.gif

http://www.babybezpeka.org.ua/uploaded/image/img/rosetka.gifhttp://www.babybezpeka.org.ua/uploaded/image/img/maker.gif

 

Музична пауза - танок «Рок-н-рол»

6 конкурс «Хто розумніший?»

Ведуча задає питання кожній команді по черзі.

  • Хто має пропустити уперед – хлопець чи дівчина?
  • Що робить учень, коли хоче дати відповідь чи запитати?
  • Чим їдять суп?
  • Що роблять перед їжею?
  • Що кажуть, коли отримують подарунок?
  • Що кажуть, коли образили?
  • Що одягають до школи?
  • Що одягають до спортивної зали?
  • Якою фразою починають лист або SMSку?
  • Хто головніший – дівчата чи хлопці?

Підсумок конкурсу

  • Серед вас немає головніших чи кращих. Кожен з вас лише вчиться бути справжньою людиною, вихованою і чемною. Сьогодні ми так і не змогли визначити переможця, а тому бонуси отримують обидві команди.

ІV. Підсумок заняття

  • Сподіваюсь, що ви ніколи не станете схожі на Машу чи на Шрека. І тоді Святий Миколай обов’язково завітає до вашої домівки.
docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
1201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку