Конспект+презентація інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?"

Про матеріал
Позакласний виховний захід з інформатики "Що? Де? Коли?" для 7-их класів, якій містить в собі конспект, презентацію, музичний супровід. Цілі:  навчальна: повторити набуті знання з інформатики в нестандартній формі; перевірити загальний рівень ерудиції;  розвивальна: формувати навички роботи в команді; розвивати логічне мислення та кмітливість;  виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до суперника.
Перегляд файлу

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЩО?ДЕ?КОЛИ?style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typerrr

Номер слайду 2

1

Номер слайду 3

ПОВІДОМЛЕННЯ ЩО СПОНУКАЄ ДО ВИКОНАННЯ ПЕВНОЇ ДІЇ?КОМАНДА

Номер слайду 4

ЩО ТАКЕ АЛГОРИТМ?ЦЕ СКІНЧЕННА ПОСЛІДОВНІСТЬ КОМАНД, ВИКОНАННЯ ЯКИХ ПРИВОДИТЬ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПОСТАВЛЕНОЇ ЗАДАЧІ

Номер слайду 5

СТВОРИТИ БЛОК-СХЕМУАЛГОРИТМУ ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗУ 73+(37-12)*15 ПОЧАТОКОБЧИСЛИТИ 37-12 І ЗАПАМ’ЯТАТИ РЕЗУЛЬТАТПОВІДОМИТИ ОСТАНІЙ ЗАПАМ’ЯТОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТПОМНОЖИТИ ЗАПАМ’ЯТОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ НА 15 І ЗАПАМ’ЯТАТИ РЕЗУЛЬТАТДОДАТИ ОСТАННІЙ ЗАПАМ’ЯТОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ДО 73 І ЗАПАМ’ЯТАТИ РЕЗУЛЬТАТКІНЕЦЬ

Номер слайду 6

УКАЖІТЬ СКІЛЬКИ БАЙТ СКЛАДАЄ:26 Гбайт28 Мбайт17 Кбайт26 Гбайт – 27917287424байт28 Мбайт – 29360128 байта17 Кбайт – 17408 байт

Номер слайду 7

Заповнити правильно таблицю “Сполучення клавіш для виділення фрагментів тексту”

Номер слайду 8

ЩО ТАКЕ КЛЮЧОВІ СЛОВА В ТЕКСТОВОМУ ДОКУМЕНТІЦе слова, які стисло характеризують змісттексту та за якими може здійснюватисьпошук потрібної інформації

Номер слайду 9

ЗА ЗРАЗКОМ СТВОРИТИ ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТІ ВСТАВИТИ В НЬОГО ОБ’ЄКТSmart. Art

Номер слайду 10

Сукупність комп'ютерів та інших пристроїв, що з'єднані між собою для обміну даними та спільного використання пристроїв, програмних засобів і даних. КОМПЮТЕРНА МЕРЕЖА

Номер слайду 11

СКРИНЬКАГосподарю допоможе, без ключика все відкриває, друзям листи відправляє, від котів не тікає?

Перегляд файлу

ФРАГМЕНТ ТЕКСТУ

 

 

СПОЛУЧЕННЯ КЛАВІШ

 

ФРАГМЕНТ ТЕКСТУ

 

 

СПОЛУЧЕННЯ КЛАВІШ

 

 

 

ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО КІНЦЯ СЛОВА

 

ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО ПОЧАТКУ СЛОВА

 

 

ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО ПОЧАТКУ ДОКУМЕНТА

 

ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО КІНЦЯ ДОКУМЕНТА

 

 

ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО КІНЦЯ АБЗАЦУ

 

 

ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО ПОЧАТКУ АБЗАЦУ

 

ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО КІНЦЯ (ПОЧАТКУ) ЕКРАНУ

 

 

ВЕСЬ ДОКУМЕНТ

 

 

Ctrl + Shift +

 

 

 

Ctrl + Shift +

 

 

 

 

Ctrl + Shift + Home

 

 

Ctrl + Shift + End

 

 

 

Ctrl + Shift +

 

 

 

Ctrl + Shift +

 

 

Alt + Ctrl + Shift + Page Down

 

 

 

Ctrl + A (англ..)

 

Перегляд файлу

Виховний захід з інформатики

(тиждень інформатики)

«Що? Де? Коли?»

Цілі:

  • навчальна: повторити набуті знання з інформатики в нестандартній формі; перевірити загальний рівень ерудиції;
  • розвивальна: формувати навички роботи в команді; розвивати логічне мислення та кмітливість;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до суперника.

 

Обладнання:  комп’ютер, проектор, екран,  скринька, комп’ютерна                 миша, бланки для журі

 

Дидактичний матеріал: комп’ютерна презентація, музичний супровід

 

Оформлення дошки:

Всередині нас криються потенційні

 творчі можливості, й ми повинні працювати

 щосили, щоб розкрити цей потенціал

Мартін Лютер Кінг

 

 

 

Хід гри:

 

Доброго дня шановні гості та учасники інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?».  РАДА ВІТАТИ ВАС У ЦЬОМУ ЗАЛІ!

Багатьом з вас можливо не відома ця інтелектуальна гра, тому для початку

трохи історії:

 

Творцем гри і тривалий час її ведучим був Володимир Ворошилов.

4 вересня 1975 року вважається днем народження гри. У  цьому ж році з'явилася дзиґа,  за допомогою неї вибирались не питання, а що відповідає гравець.

Дзиґа - звичайна дитяча іграшка, з якої почалася серйозна доросла гра.

У 1977 році в грі з'явився перший її символ - пугач Хомко.

Перші питання були придумані самим ведучим. Пізніше, коли гра стала популярною, стали приймати питання від глядачів. Кожен день приходили мішки листів. Вибрати кращі питання, перевірити достовірність і відредагувати допомагала його дружина Наталя Стеценко, на багато років очолила відділ листування з глядачами.

Спочатку будь-якого спеціального назви для гравців не існувало, проте в 1979 році з'явився термін "знавець".

З 1990 року всі ігри телевізійного елітарного клубу "Що? Де? Коли?" проходять в Мисливському будиночку в Нескучному саду.

Після смерті Володимира Ворошилова в 2001 році гру став вести його прийомний син Борис Крюк.

А сьогодні ми з вами проведемо свою гру.

Перед тим як ми почнемо, я б хотіла пояснити правила. Перед вами замість дзиґи знаходиться стіл, у центрі столу є мишка, також ви бачите перед собою екран де буде демонструватись презентація. Капітан команди  за допомогою миші разом з командою вибирає одну із сов, за котрими приховані питання.  У вас є одна хвилина, щоб продумати відповідь. Після чого капітан команди вибирає одного з гравців хто буде давати відповідь на питання.

 

Питання гри:

 

  1. ЩО ТАКЕ АЛГОРИТМ? 

 

Відповідь: це скінченна послідовність команд, виконання

яких приводить до розв’язування поставленої задачі

 

 

  1. ПОВІДОМЛЕННЯ ЩО СПОНУКАЄ ДО ВИКОНАННЯ ПЕВНОЇ ДІЇ?

 

Відповідь:команда

 

  1. СТВОРИТИ БЛОК-СХЕМУАЛГОРИТМУ ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗУ 73+(37-12)*15

 

Відповідь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. УКАЖІТЬ СКІЛЬКИ БАЙТ СКЛАДАЄ: 26 Гбайт,  28 Мбайт, 17 Кбайт

 

Відповідь:  26 Гбайт – 27917287424байт

   28 Мбайт – 29360128 байта

   17 Кбайт – 17408 байт

 

  1. ЗАПОВНИТИ ПРАВИЛЬНО ТАБЛИЦЮ “СПОЛУЧЕННЯ КЛАВІШ ДЛЯ ВИДІЛЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ”

 

  1. ЩО ТАКЕ КЛЮЧОВІ СЛОВА В ТЕКСТОВОМУ ДОКУМЕНТІ

 

Відповідь: характеризують зміст тексту та за якими може здійснюватись пошук потрібної інформації

 

  1. ЗА ЗРАЗКОМ СТВОРИТИ ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТІ ВСТАВИТИ В НЬОГО  ОБ’ЄКТ SmartArt

 

Відповідь:

  1. СУКУПНІСТЬ КОМП'ЮТЕРІВТА ІНШИХ ПРИСТРОЇВ, ЩО З'ЄДНАНІ МІЖ СОБОЮ ДЛЯ ОБМІНУ ДАНИМИ ТА СПІЛЬНОГОВИКОРИСТАННЯ ПРИСТРОЇВ, ПРОГРАМНИХ

ЗАСОБІВ І ДАНИХ

 

Відповідь: комп’ютерна мережа

 

  1. СКРИНЬКА

 Господарю допоможе, без ключика все відкриває, друзям листи відправляє, від котів не тікає? (комп’ютерна миша)

 

 

AlbumArtSmall.jpg
AlbumArt_{C5B04240-8595-440C-9348-EEF382C173EE}_Large.jpg
AlbumArt_{C5B04240-8595-440C-9348-EEF382C173EE}_Small.jpg
Folder.jpg
zip
Додано
4 березня 2019
Переглядів
955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку