ФРАГМЕНТ ТЕКСТУ
СПОЛУЧЕННЯ КЛАВІШ
ФРАГМЕНТ ТЕКСТУ
СПОЛУЧЕННЯ КЛАВІШ
ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО КІНЦЯ СЛОВА
ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО ПОЧАТКУ СЛОВА
ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО ПОЧАТКУ ДОКУМЕНТА
ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО КІНЦЯ ДОКУМЕНТА
ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО КІНЦЯ АБЗАЦУ
ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО ПОЧАТКУ АБЗАЦУ
ВІД ПОТОЧНОГО МІСЦЯ ДО КІНЦЯ (ПОЧАТКУ) ЕКРАНУ
ВЕСЬ ДОКУМЕНТ
Ctrl + Shift +
Ctrl + Shift +
Ctrl + Shift + Home
Ctrl + Shift + End
Ctrl + Shift +
Ctrl + Shift +
Alt + Ctrl + Shift + Page Down
Ctrl + A (англ..)
Виховний захід з інформатики
(тиждень інформатики)
«Що? Де? Коли?»
Цілі:
Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, скринька, комп’ютерна миша, бланки для журі
Дидактичний матеріал: комп’ютерна презентація, музичний супровід
Оформлення дошки:
Всередині нас криються потенційні
творчі можливості, й ми повинні працювати
щосили, щоб розкрити цей потенціал
Мартін Лютер Кінг
Хід гри:
Доброго дня шановні гості та учасники інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?». РАДА ВІТАТИ ВАС У ЦЬОМУ ЗАЛІ!
Багатьом з вас можливо не відома ця інтелектуальна гра, тому для початку
трохи історії:
Творцем гри і тривалий час її ведучим був Володимир Ворошилов.
4 вересня 1975 року вважається днем народження гри. У цьому ж році з'явилася дзиґа, за допомогою неї вибирались не питання, а що відповідає гравець.
Дзиґа - звичайна дитяча іграшка, з якої почалася серйозна доросла гра.
У 1977 році в грі з'явився перший її символ - пугач Хомко.
Перші питання були придумані самим ведучим. Пізніше, коли гра стала популярною, стали приймати питання від глядачів. Кожен день приходили мішки листів. Вибрати кращі питання, перевірити достовірність і відредагувати допомагала його дружина Наталя Стеценко, на багато років очолила відділ листування з глядачами.
Спочатку будь-якого спеціального назви для гравців не існувало, проте в 1979 році з'явився термін "знавець".
З 1990 року всі ігри телевізійного елітарного клубу "Що? Де? Коли?" проходять в Мисливському будиночку в Нескучному саду.
Після смерті Володимира Ворошилова в 2001 році гру став вести його прийомний син Борис Крюк.
А сьогодні ми з вами проведемо свою гру.
Перед тим як ми почнемо, я б хотіла пояснити правила. Перед вами замість дзиґи знаходиться стіл, у центрі столу є мишка, також ви бачите перед собою екран де буде демонструватись презентація. Капітан команди за допомогою миші разом з командою вибирає одну із сов, за котрими приховані питання. У вас є одна хвилина, щоб продумати відповідь. Після чого капітан команди вибирає одного з гравців хто буде давати відповідь на питання.
Питання гри:
Відповідь: це скінченна послідовність команд, виконання
яких приводить до розв’язування поставленої задачі
Відповідь:команда
Відповідь:
Відповідь: 26 Гбайт – 27917287424байт
28 Мбайт – 29360128 байта
17 Кбайт – 17408 байт
Відповідь: характеризують зміст тексту та за якими може здійснюватись пошук потрібної інформації
Відповідь:
ЗАСОБІВ І ДАНИХ
Відповідь: комп’ютерна мережа
Господарю допоможе, без ключика все відкриває, друзям листи відправляє, від котів не тікає? (комп’ютерна миша)