Конспект ранкової зустрічі для середньої групи "Олівці-малювці"

Про матеріал
Мета: Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок; формувати вміння досліджувати, аналізувати та оцінювати матеріал. Заохочувати до сприймання та розуміння інформації про те, чим діти займатимуться протягом цього дня. Захід передбачає інтеграцію розділів програми: пізнавальний, мовленнєвий, художньо-естетичний, соціальний та емоційний розвиток.
Перегляд файлу

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\9f888edb756ab81652f4bdde0da73690.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\1363368957.png 

 

                                                                                                         Розробила

Чингаєва Л.П.,

вихователь Козельщинського ЗДО «Дзвіночок»

2018 р

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\depositphotos_19488705-stock-photo-vertical-row-of-coloured-pencils.jpg 

Конспект

 ранкової зустрічі для дітей середнього дошкільного віку.

 

  • Автор: Чингаєва Л.П.
  • Заклад: ЗДО «Дзвіночок» , вихователь
  • Тема: Конспект ранкової зустрічі «Олівці-малювці»
  • Розділ програми.  Інтеграція розділів програми: пізнавальний, мовленнєвий, художньо-естетичний, соціальний та емоційний розвиток.
  • Спрямування: для дітей 5 року життя

 

Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок:  розвивати уміння домовлятися один з одним,  шукати вирішення спільного завдання.

         Сприяти розвитку  академічних навичок: закріпити назви кольорів, збагачувати словниковий запас; формувати вміння досліджувати, аналізувати та оцінювати матеріал.

          Заохочувати до  сприймання та розуміння інформації про те, чим діти займатимуться протягом цього дня.

Форма організації.  запланований, структурований збір

 

ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ - РАНКОВОЇ ЗУСТРІЧІ

  1. Запрошення на ранкову зустріч

Сигнал дзвіночка. Діти і вихователь встають у коло.

2 . Вітання

Діти вітаються по колу різними способами

Вихователь: Я також рада бачити всіх вас.

Вправа «Комплімент»

C:\Users\1\Desktop\CЕМІНАР\семінар ФОТО\44974764_360288397871347_4676870397776363520_n.jpgC:\Users\1\Desktop\CЕМІНАР\семінар ФОТО\45055709_351673832045528_5298835787415027712_n.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\depositphotos_19488705-stock-photo-vertical-row-of-coloured-pencils.jpg3. Обмін інформацією

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\depositphotos_19488705-stock-photo-vertical-row-of-coloured-pencils.jpgТема: Олівці

Гра «Чарівна торбинка»

Сьогодні у нас знову зявилася  чарівна торбинка, в якій заховався гість , який підкаже нам , чим ми будемо займатися на занятті.

Правило гри : засунути руку до торбинки, впізнати на дотик предмет і промовчати, допоки всі діти не виконають завдання по колу.

По закінченню вихователь звертається до дитини на ім`я та запитує : «Як ти думаєш, Оленко, що в торбинці?

Дитина відповідає : «Я думаю…» Підсумок відповідей. Це коробка кольорових олівців.

C:\Users\1\Desktop\CЕМІНАР\семінар ФОТО\45123569_306953676566766_7328168613133680640_n.jpghttps://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/45063104_2257436061199059_8871313975623548928_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent-lht6-1.xx&oh=a20efae297944ccb134746d8b26efb80&oe=5C451C7B 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\1\Desktop\CЕМІНАР\семінар ФОТО\45085796_324004068410973_5409633166124122112_n.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\depositphotos_19488705-stock-photo-vertical-row-of-coloured-pencils.jpg 

Вправа «Комплімент для гостя»

Завдання, передаючи по колу олівець, сказати який він? Правило: не повторюватися, «не ображати»

Я знаю, що ви дуже любите малювати, а чи всі пам’ятають правила поводження з олівцями.

Виведення спільного правила: олівці це не іграшки

Вправа «Коментоване малювання» ( за віршем Н. Забіли «Олівець-малювець»

 

Взяла Яся олівець,

Олівець-малювець.

Сіла Яся на стілець,

Розгорнула папірець,


Треба тут намалювати

Отаку здорову хату,

вікна, дах, димар на нім,

з димаря – великий дім.

 

Ось травичка, ось доріжка…

Ось дитинка – ручки, ніжки,

носик, ротик, голова,

і волосся, як трава.


Ось на небі сяє сонце.

Довгі промені ясні.

А в сторонці під віконцем

Квітнуть квіти запашні.

 

Враз на сонце, як примара

Налетіла чорна хмара,

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\depositphotos_19488705-stock-photo-vertical-row-of-coloured-pencils.jpgЧорна, чорна, наче дим…

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\depositphotos_19488705-stock-photo-vertical-row-of-coloured-pencils.jpgОсь і блискавка і грім!

полився з хмари дощик

І На грибочки, на дубочки,

На ялинку, на хатину,

На малесеньку дитинку,

На волоссячко, на кошик

Ллється дощик, дощик, дощик,

Ллється швидко, швидко, швидко…

І нічого вже не видко.

 

– Що ж ти, Яся, наробила?

Зачорнила весь папір.

І протерла, і продерла,

І пробила аж до дір.

 

Яся каже: – Ай-ай-ай!

Яся каже: – Це не я!

Це такий вже олівець,

Олівець-малювець.

Проблемне  запитання ? Чи подобається вам картина, яку намалювала Яся? Яких помилок вона припустилася?

 Виведення спільного правила: олівці це не іграшки; олівець намалює лише те, що захочете ви.

Як же добре, що у нас є кольорові олівці, можна намалювати, що завгодно, спробуємо?

Вправа «Уявне малювання»

У кожної дитини під стільчиком лежить паперовий кольоровий олівець

Завдання: швидко сказати, щоб вона ним намалювала.

Висновок: добре, коли у коробці є різні кольори, тоді картинка отримається яскрава.

Проблемне запитання Чому це олівчики лежать під стільчиками, де вони мають знаходитися? Закріпити правила поводження з олівцями

Рухлива гра «Котик і олівці»

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\depositphotos_19488705-stock-photo-vertical-row-of-coloured-pencils.jpgC:\Users\1\Desktop\CЕМІНАР\семінар ФОТО\45042917_296969241031313_1660866872725209088_n.jpgC:\Users\1\Desktop\CЕМІНАР\семінар ФОТО\45054098_2346445155570901_972257111209672704_n.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання: по команді «розкочуються зі своїх коробочок», по іншій-збираються.

Гра «Шукаємо коробочку для олівчиків»

https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/45080513_315731762353926_5263860197981421568_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-lht6-1.xx&oh=cf40cadecea1017e38f4f7851527726c&oe=5C3CF029https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/45151443_276122343244893_8576603589038833664_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent-lht6-1.xx&oh=30c5e21ee9037de13c0467b4073d1193&oe=5C88428A 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4(3) ведучі дитини отримують завдання зібрати до своєї коробочки по 4 кольори олівців ( до столів).

Завдання : колективне розфарбовування листочків.

Збір у колі

  1. Щоденні новини.

Запитання для роздумів Чому саме олівці завітали до нас в гості?

Підведення підсумку

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\depositphotos_19488705-stock-photo-vertical-row-of-coloured-pencils.jpgЗараз пора року – осінь.  

Сьогодні  середа третій  день тижня.

На вулиці холодно, похмуро, йде дощ, вітер слабкий.

Вихователь повідомляє, що ми сьогодні будемо малювати осінні дерева  і допоможуть нам у цьому наші   кольорові олівці

Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.

https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/45188718_1069158923243617_642118995394166784_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-lht6-1.xx&oh=37ea6978f56b9fb61fc4c3737401253b&oe=5C43AAABhttps://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/45081558_796246390713549_187523348794703872_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-lht6-1.xx&oh=f6cb90eefefffa5233f0ca66d4df65d3&oe=5C798210 

 

 

 

 

 

 

 

А щоб у наших гостей теж був гарний настрій даруємо їм «Олівчики-закладки»

Конспект ранкової зустрічі

 

1

 

docx
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
5422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку