Розробила
Чингаєва Л.П.,
вихователь Козельщинського ЗДО «Дзвіночок»
2018 р
Конспект
ранкової зустрічі для дітей середнього дошкільного віку.
Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: розвивати уміння домовлятися один з одним, шукати вирішення спільного завдання.
Сприяти розвитку академічних навичок: закріпити назви кольорів, збагачувати словниковий запас; формувати вміння досліджувати, аналізувати та оцінювати матеріал.
Заохочувати до сприймання та розуміння інформації про те, чим діти займатимуться протягом цього дня.
Форма організації. запланований, структурований збір
ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ - РАНКОВОЇ ЗУСТРІЧІ
Сигнал дзвіночка. Діти і вихователь встають у коло.
2 . Вітання
Діти вітаються по колу різними способами
Вихователь: Я також рада бачити всіх вас.
Вправа «Комплімент»
3. Обмін інформацією
Тема: Олівці
Гра «Чарівна торбинка»
Сьогодні у нас знову з’явилася чарівна торбинка, в якій заховався гість , який підкаже нам , чим ми будемо займатися на занятті.
Правило гри : засунути руку до торбинки, впізнати на дотик предмет і промовчати, допоки всі діти не виконають завдання по колу.
По закінченню вихователь звертається до дитини на ім`я та запитує : «Як ти думаєш, Оленко, що в торбинці?
Дитина відповідає : «Я думаю…» Підсумок відповідей. Це коробка кольорових олівців.
Вправа «Комплімент для гостя»
Завдання, передаючи по колу олівець, сказати який він? Правило: не повторюватися, «не ображати»
Я знаю, що ви дуже любите малювати, а чи всі пам’ятають правила поводження з олівцями.
Виведення спільного правила: олівці це не іграшки
Вправа «Коментоване малювання» ( за віршем Н. Забіли «Олівець-малювець»
Взяла Яся олівець,
Олівець-малювець.
Сіла Яся на стілець,
Розгорнула папірець,
Треба тут намалювати
Отаку здорову хату,
вікна, дах, димар на нім,
з димаря – великий дім.
Ось травичка, ось доріжка…
Ось дитинка – ручки, ніжки,
носик, ротик, голова,
і волосся, як трава.
Ось на небі сяє сонце.
Довгі промені ясні.
А в сторонці під віконцем
Квітнуть квіти запашні.
Враз на сонце, як примара
Налетіла чорна хмара,
Чорна, чорна, наче дим…
Ось і блискавка і грім!
полився з хмари дощик
І На грибочки, на дубочки,
На ялинку, на хатину,
На малесеньку дитинку,
На волоссячко, на кошик
Ллється дощик, дощик, дощик,
Ллється швидко, швидко, швидко…
І нічого вже не видко.
– Що ж ти, Яся, наробила?
Зачорнила весь папір.
І протерла, і продерла,
І пробила аж до дір.
Яся каже: – Ай-ай-ай!
Яся каже: – Це не я!
Це такий вже олівець,
Олівець-малювець.
Проблемне запитання ? Чи подобається вам картина, яку намалювала Яся? Яких помилок вона припустилася?
Виведення спільного правила: олівці це не іграшки; олівець намалює лише те, що захочете ви.
Як же добре, що у нас є кольорові олівці, можна намалювати, що завгодно, спробуємо?
Вправа «Уявне малювання»
У кожної дитини під стільчиком лежить паперовий кольоровий олівець
Завдання: швидко сказати, щоб вона ним намалювала.
Висновок: добре, коли у коробці є різні кольори, тоді картинка отримається яскрава.
Проблемне запитання Чому це олівчики лежать під стільчиками, де вони мають знаходитися? Закріпити правила поводження з олівцями
Рухлива гра «Котик і олівці»
Завдання: по команді «розкочуються зі своїх коробочок», по іншій-збираються.
Гра «Шукаємо коробочку для олівчиків»
4(3) ведучі дитини отримують завдання зібрати до своєї коробочки по 4 кольори олівців ( до столів).
Завдання : колективне розфарбовування листочків.
Збір у колі
Запитання для роздумів Чому саме олівці завітали до нас в гості?
Підведення підсумку
Зараз пора року – осінь.
Сьогодні середа – третій день тижня.
На вулиці холодно, похмуро, йде дощ, вітер слабкий.
Вихователь повідомляє, що ми сьогодні будемо малювати осінні дерева і допоможуть нам у цьому наші кольорові олівці
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.
А щоб у наших гостей теж був гарний настрій даруємо їм «Олівчики-закладки»
1