Конспект ранкової зустрічі "Подорож до країни Ввічливості"

Про матеріал
Ранкова зустріч з теми «Подорож до країни Ввічливості» Мета: вчити дітей ввічливому спілкуванню зі своїми ровесниками та дорослими, вживати слова ввічливості в своїх висловлюваннях; розвивати комунікативну компетентність, уміння говорити й слухати інших, розширювати словниковий запас учнів; виховувати повагу до оточуючих, чемність, стриманість. Обладнання: сигнальні картки, плакат з правилами ранкових зустрічей, зображення Єнотика, кошики, картки зі словами.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч з теми «Подорож до країни Ввічливості»

Мета: вчити дітей ввічливому спілкуванню зі своїми ровесниками та дорослими, вживати слова ввічливості в  своїх висловлюваннях; розвивати комунікативну компетентність, уміння говорити й слухати інших, розширювати словниковий запас учнів; виховувати повагу до оточуючих, чемність, стриманість.

Обладнання: сигнальні картки, плакат з правилами ранкових зустрічей, зображення Єнотика, кошики, картки зі словами.

Хід заняття

І. Вітання:

1. Запрошення на ранкову зустріч. (Учитель та діти стають у коло та беруться за руки)

2. Привітання.

- Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй, золоте.

Я всміхаюсь квіточці:

Хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра.

Друзям усміхаюся:

Зичу їм добра.

Діти вітаються один з одним у колі та роблять компліменти.

3. Обговорення правил ранкової зустрічі.

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення

ІІ. Обмін інформацією:

- Давайте поміркуємо про те, що необхідно зробити, якщо Ви випадково когось штовхнули? (У такій ситуації потрібно вибачитися.)

- А які слова нам допоможуть в цьому? (Вибачте, будь-ласка)

- Хто мені скаже як ми називаємо такі слова? (Слова ввічливості)

- Правильно, діти. Саме про такі слова ми сьогодні поговоримо, бо відправляємося до країни Ввічливості. Ворота тут замкнені, тож давайте попросимо їх відчинити. Що ми скажемо? (Відчиніть двері, будь-ласка. Ми завітали до вас з 1-Г класу)

ІІІ. Групове заняття:

1. Гра «Розгублені слова»

- Дивіться! Ворота відчинилися. А хто стоїть такий сумний? (Єнотик)

Пов’язане зображенняПов’язане зображення

- Мабуть, в нього щось трапилося. Допоможемо Єноту? (Так)

- Спочатку давайте пригадаємо, що ми робимо, коли бачимо когось? (Вітаємося)

- Що ми скажемо Єнотику? (Доброго ранку)

- Чудово, мої розумнички!

- Єнотик каже, що він цілий день збирав у жовту торбинку ввічливі слова, а у коричневу – усі інші, але потім подув вітерець і вони розгубилися. Давайте відшукаємо їх і повернемо до торбинок.

Ввічливі слова: дякую, будь-ласка, вибачте, до зустрічі, доброго ранку, гарних сновидінь, щиро вдячний, на добраніч.

Діти знаходять слова на дошці та кладуть їх до відповідних кошиків.

- Єнотик дуже вдячний вам. Він хоче віддячити вам за допомогу і дарує  картки. Якого вони кольору? (Червоні та зелені)

- Давайте назвемо ці кольори англійською. (Red and green)

- Well done!

2. Гра «Червоне світло»

- Що означає червоний колір світлофора? (Заборону руху)

- Правильно. Ось і в нашій грі він позначатиме заборону. Я називатиму вам ситуації: якщо люди вчиняють правильно, то ви підіймаєте зелену картку, а якщо не – червону. Зрозуміло?

- Давайте спробуємо!

1. Хлопчик поступається місцем у транспорті бабусі.

2. Діти дуже голосно розмовляють у бібліотеці.

3. Дівчинка вітається з учителем.

4. Однокласниця смикнула Оленку за косу.

5. Учні бігають по коридору.

- Ви чудово впоралися із завданням! На уроці «Я досліджую світ» ми дізнаємося про те, як ввічливі слова допоможуть нам у громадських місцях, а зараз розпочнемо щоденні новини.

ІV. Щоденні новини:

Зараз пора року – весна. Перший місяць весни – березень.

Сьогодні вівторок – другий день тижня.

На вулиці холодно, похмуро, йде дощ.

- Діти, я бажаю вам гарного настрою та цікавого дня!

docx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
6855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку