Конспект року :"Знаємо наш рід".

Про матеріал

вчити шанувати пам'ять про померлих; розвивати знання учнів про поняття «рід», «родовід»; виховувати пошану до своєї сім'ї, близьких, рідних, зацікавлення народними традиціями, звичаями, обрядами.

Перегляд файлу

Тема. Наш рід

Мета: вчити шанувати пам'ять про померлих; розвивати знання учнів про поняття «рід», «родовід»; виховувати пошану до своєї сім’ї, близьких, рідних, зацікавлення народними традиціями, звичаями, обрядами.

Обладнання: індивідуальні картки зі схематичними малюнками «генеалогічного дерева»

Хід уроку

I. Організація класу.

II. Актуалізація опорних знань.

III.Основна частина.

Бесіда.

Розгляньте, діти, малюнок дерева. Подивіться, яке у нього могутнє коріння, як багато на ньому гілок. Внизу вони товсті, а вгорі - ше маленькі та тоненькі. Кожну родину можна порівняти з цим деревом: коріння - то ваші прашури, великі гілки - то ваші діди й прадіди, а потім - ваші тато й мама, а на самому вершечку - наймолодше покоління - це ви. Від кожної гілки відходять ще гілочки - це ваші родичі: брати, сестри, тітки, дядьки.

Робота з індивідуальними картками.

Спробуйте і ви скласти кожен свій родовід. Перед вами малюнки дерева. На кожній гілочці - «віконечко». У ньому треба намалювати ваших родичів: знизу біля коріння - бабусю та дідуся, потім маму і тата, а зверху - себе, братиків і сестричок.

Бесіда за схемами родоводу.

-Як звуть ваших дідусів і бабусь?

-Розкажіть про них.

-Чи всі вони живі?

-Як у вашій сімї шанують пам'ять про померлих?

-Коли найчастіше вся ваша родина збирається разом?

-Як у вашій сім’ї відзначають різні свята (Різдво, Великдень).

-Як у вашій родині ставляться до старших її членів.

Фізкультхвилинка

Конкурс «Сімейні спогади»

Зачитати або розповісти заздалегідь складені вдома розповіді або твори про одного з родичів.

Конкурс «Історія однієї речі»

 Розповідь про сімейну реліквію.

 Робота над прислів’ям.

«ШАНУЙ БАТЬКА Й НЕНЬКУ, БУДЕТОБІ СКРІЗЬ ГЛАДЕНЬКО»

-Як ви розумієте зміст прислів’я?

-Чому на вашу думку, в наш час існують будинки для престарілих?

-Чи знаєте ви людей, які живуть у таких будинках?

-Чи хотіли б ви, щоб ваші рідні, близькі жили там?

Гра «Закінчи речення»

«Сім’я - це »

-Назвіть своє ім’я, прізвище, імена рідних, склад сім’ї.

-Які ви звертаєтесь до своїх рідних?

-Про що ви любите говорити з мамою, татом, бабусею, дідусем?

-А хто з вас знає дні народження ваших рідних?

-Які свята люблять відзначати у вашій сім’ї?

-Діти , запам’ятайте, що у кожної щасливої родини є свій сімейний календар. Це свята, які збирають усю родину, це дні народження ваших батьків, родичів?

IV. Підсумок уроку

-Що ви дізналися нового, цікавого про свою сім’ю?

-Чому необхідно знати свою родину, свій рід?

-Із скількох чоловік складається ваша родина?

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 квітня 2018
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку