Перевірено: Затверджено:
Заступник директора з НВР / / Директор школи /
Корекційно-розвиткові заняття з «Корекція (когнітивного) розвитку» для дітей із затримкою психічного розвитку, 3 клас
№ ур |
Дата |
Теми уроку
|
Спрямованість корекційно- розвивальної роботи та очікувані результати |
|
Розвиток наочно-образного мислення засобом конструювання
|
||||
1 |
|
Уміння сприймати сенсорні еталони |
Учень/учениця Уміє: сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предме-ти в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони форми; порівнювати предмети за довжиною і шириною;виділяти функціональні частини у реальних предметах, визначати їх просторове взаєморозташування; добирати необхідні деталі відповідно до зразка. |
|
2 |
|
Уміння сприймати сенсорні еталони |
||
3 |
|
Уміння виділяти об'ємні предмети в макропросторі |
||
4 |
|
Уміння виділяти об'ємні предмети в макропросторі |
||
5 |
|
Уміння співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони форми. |
||
6 |
|
Уміння співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони форми. |
||
7 |
|
Уміння розчленовувати складну форму на складові частини |
||
8 |
|
Уміння розчленовувати складну форму на складові частини |
||
9 |
|
Уміння співвідносити відстань |
||
10 |
|
Уміння співвідносити відстань |
||
11 |
|
Уміння визначати місце розташування й взаємовідношення між об'єктами. |
||
12 |
|
Уміння визначати місце розташування й взаємовідношення між об'єктами. |
||
13 |
|
Формування уявлення про протяжність предметів шляхом побудови доріжок різної довжини й ширини |
||
14 |
|
Формування уявлення про протяжність предметів шляхом побудови доріжок різної довжини й ширини |
||
15 |
|
Уміння порівнювати предмети за довжи-ною і шириною |
||
16 |
|
Уміння порівнювати предмети за довжи-ною і шириною |
||
17 |
|
Збагачувати мовлення словосполученнями |
||
18 |
|
Збагачувати мовлення словосполученнями |
||
19 |
|
Конструкторські ігри «Збери за схемою» |
||
20 |
|
Конструкторські ігри «Збери за схемою» |
||
21 |
|
Конструкторські ігри «Збери за схемою» |
||
22 |
|
Конструкторські ігри «Нарисуй схему» |
||
23 |
|
Конструкторські ігри «Нарисуй схему» |
||
24 |
|
Конструкторські ігри «Нарисуй схему» |
||
Розвиток логічного мислення
|
||||
25 |
|
Виділення ознак предметів. |
Уміє: на матеріалі навчальних предметів для третього класу виділяти ознаки предметів; виділяти суттєві властивості предметів; порівнювати предмети; класифікувати предмети і явища; ділити предмети на класи відповідно до заданої основи; давати визначення поняттям; відносити предмети до родини (класу).
|
|
26 |
|
Виділення ознак предметів. |
||
27 |
|
Уміння виділяти суттєві властивості предметів. |
||
28 |
|
Уміння виділяти суттєві властивості предметів. |
||
29 |
|
Уміння виділяти суттєві властивості предметів. |
||
30 |
|
Порівняння предметів. |
||
31 |
|
Порівняння предметів. |
||
32 |
|
Класифікація предметів і явищ |
||
33 |
|
Класифікація предметів і явищ |
||
34 |
|
Правила класифікації. |
||
35 |
|
Правила класифікації. |
||
36 |
|
Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації. |
||
37 |
|
Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації. |
||
38 |
|
Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації. |
||
39 |
|
Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи |
||
40 |
|
Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи |
||
41 |
|
Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи |
||
42 |
|
Уміння давати визначення поняттям. |
||
43 |
|
Уміння давати визначення поняттям. |
||
44 |
|
Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу). |
||
45 |
|
Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу). |
||
46 |
|
Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу). |
||
Розвиток довільної уваги
|
||||
47 |
|
Розвивати розуміння конкретної задачі виконуваної діяльності. |
||
48 |
|
Розвивати розуміння конкретної задачі виконуваної діяльності. |
||
49 |
|
Розвивати розуміння конкретної задачі виконуваної діяльності. |
||
50 |
|
Тренувати довільну увагу (шляхом повторень і вправ) з метою виховання спостережливості у дітей. |
||
51 |
|
Тренувати довільну увагу (шляхом повторень і вправ) з метою виховання спостережливості у дітей. |
||
52 |
|
Тренувати довільну увагу (шляхом повторень і вправ) з метою виховання спостережливості у дітей. |
Уміє: утримувати увагу на одному й тому ж завданні тривалий час; переключати увагу з одного об’єкта на інший, переходити від одного виду діяльності до іншого; підпорядковувати увагу вимогам діяльності. |
|
53 |
|
Розвивати довільну увагу засобами навчальної гри, оскільки вона завжди має постановку задачі |
||
54 |
|
Розвивати довільну увагу засобами навчальної гри, оскільки вона завжди має постановку задачі |
||
55 |
|
Розвивати довільну увагу засобами навчальної гри, оскільки вона завжди має постановку задачі |
||
56 |
|
Тренувати увагу засобом відтворенням образу сприйнятого об’єкта. |
||
57 |
|
Тренувати увагу засобом відтворенням образу сприйнятого об’єкта. |
||
58 |
|
Тренувати увагу засобом відтворенням образу сприйнятого об’єкта. |
||
59 |
|
Вправи на перехід уваги з одного об’єкта на інший |
||
60 |
|
Вправи на перехід уваги з одного об’єкта на інший |
||
61 |
|
Переходити від одного виду діяльності до іншого (переключення уваги) |
|
|
62 |
|
Переходити від одного виду діяльності до іншого (переключення уваги) |
||
63 |
|
Вправи на підпорядкування уваги вимогам діяльності (довільність уваги) |
||
64 |
|
Вправи на підпорядкування уваги вимогам діяльності (довільність уваги) |
||
65 |
|
Вправи на визначення в предметах і явищах малопомітних, але суттєвих ознак і властивостей (спостережливість). |
||
66 |
|
Вправи на визначення в предметах і явищах малопомітних, але суттєвих ознак і властивостей (спостережливість). |
||
67 |
|
Вправи на визначення в предметах і явищах малопомітних, але суттєвих ознак і властивостей (спостережливість). |
||
68 |
|
Вчити розподіляти увагу між двома різноспрямованими завданнями. |
||
69 |
|
Вчити розподіляти увагу між двома різноспрямованими завданнями. |
||
70 |
|
Вчити розподіляти увагу між двома різноспрямованими завданнями. |
||