Календарне планування "Корекція розвитку" для 3 класу

Про матеріал
Календарне планування корекційно-розвиткових занять з «Корекція (когнітивного) розвитку» для дітей із затримкою психічного розвитку, 3 клас
Перегляд файлу

Перевірено:                                                                                                    Затверджено:

Заступник директора з НВР            / /                                                       Директор школи             /

Корекційно-розвиткові заняття з «Корекція (когнітивного) розвитку» для дітей із затримкою психічного розвитку,  3 клас

 

 

№ ур

Дата

Теми уроку

 

Спрямованість корекційно- розвивальної роботи та очікувані результати

 

Розвиток наочно-образного мислення засобом конструювання

 

1

 

Уміння сприймати сенсорні еталони

Учень/учениця

Уміє: сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предме-ти в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони форми; порівнювати предмети за довжиною і шириною;виділяти функціональні частини у реальних предметах, визначати їх просторове взаєморозташування; добирати необхідні деталі відповідно до зразка.

2

 

Уміння сприймати сенсорні еталони

3

 

Уміння виділяти об'ємні предмети в макропросторі

4

 

Уміння виділяти об'ємні предмети в макропросторі

5

 

Уміння співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони форми.

6

 

Уміння співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони форми.

7

 

Уміння розчленовувати складну форму на складові частини

8

 

Уміння розчленовувати складну форму на складові частини

9

 

Уміння співвідносити відстань

10

 

Уміння співвідносити відстань

11

 

Уміння визначати місце розташування й взаємовідношення між об'єктами.

12

 

Уміння визначати місце розташування й взаємовідношення між об'єктами.

13

 

Формування уявлення про протяжність предметів шляхом побудови доріжок різної довжини й ширини

14

 

Формування уявлення про протяжність предметів шляхом побудови доріжок різної довжини й ширини

15

 

Уміння порівнювати предмети за довжи-ною і шириною

16

 

Уміння порівнювати предмети за довжи-ною і шириною

17

 

Збагачувати мовлення словосполученнями

18

 

Збагачувати мовлення словосполученнями

19

 

Конструкторські ігри «Збери за схемою»

20

 

Конструкторські ігри «Збери за схемою»

21

 

Конструкторські ігри «Збери за схемою»

22

 

Конструкторські ігри «Нарисуй схему»

23

 

Конструкторські ігри «Нарисуй схему»

24

 

Конструкторські ігри «Нарисуй схему»

 

Розвиток логічного мислення

 

25

 

Виділення ознак предметів.

Уміє: на матеріалі навчальних предметів для третього класу

виділяти ознаки предметів;

виділяти суттєві властивості предметів; порівнювати предмети;

класифікувати предмети і явища;

ділити предмети на класи відповідно до заданої основи;

давати визначення поняттям;

відносити предмети до родини (класу).

 

26

 

Виділення ознак предметів.

27

 

Уміння виділяти суттєві властивості предметів.

28

 

Уміння виділяти суттєві властивості предметів.

29

 

Уміння виділяти суттєві властивості предметів.

30

 

Порівняння предметів.

31

 

Порівняння предметів.

32

 

Класифікація предметів і явищ

33

 

Класифікація предметів і явищ

34

 

Правила класифікації.

35

 

Правила класифікації.

36

 

Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.

37

 

Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.

38

 

Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.

39

 

Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи

40

 

Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи

41

 

Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи

42

 

Уміння давати визначення поняттям.

43

 

Уміння давати визначення поняттям.

44

 

Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу).

45

 

Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу).

46

 

Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу).

 

Розвиток довільної уваги

 

47

 

Розвивати розуміння конкретної задачі виконуваної діяльності.

48

 

Розвивати розуміння конкретної задачі виконуваної діяльності.

49

 

Розвивати розуміння конкретної задачі виконуваної діяльності.

50

 

Тренувати довільну увагу (шляхом повторень і вправ) з метою виховання спостережливості у дітей.

51

 

Тренувати довільну увагу (шляхом повторень і вправ) з метою виховання спостережливості у дітей.

52

 

Тренувати довільну увагу (шляхом повторень і вправ) з метою виховання спостережливості у дітей.

Уміє: утримувати увагу на одному й тому ж завданні тривалий час;

переключати увагу з одного об’єкта на інший, переходити від одного виду діяльності до іншого;

підпорядковувати увагу вимогам діяльності.

53

 

Розвивати довільну увагу засобами навчальної гри, оскільки вона завжди має постановку задачі

54

 

Розвивати довільну увагу засобами навчальної гри, оскільки вона завжди має постановку задачі

55

 

Розвивати довільну увагу засобами навчальної гри, оскільки вона завжди має постановку задачі

56

 

Тренувати увагу засобом відтворенням образу сприйнятого об’єкта.

57

 

Тренувати увагу засобом відтворенням образу сприйнятого об’єкта.

58

 

Тренувати увагу засобом відтворенням образу сприйнятого об’єкта.

59

 

Вправи на перехід уваги з одного об’єкта на інший

60

 

Вправи на перехід уваги з одного об’єкта на інший

61

 

Переходити від одного виду діяльності до іншого (переключення уваги)

 

62

 

Переходити від одного виду діяльності до іншого (переключення уваги)

63

 

Вправи на підпорядкування уваги вимогам діяльності (довільність уваги)

64

 

Вправи на підпорядкування уваги вимогам діяльності (довільність уваги)

65

 

Вправи на визначення в предметах і явищах малопомітних, але суттєвих ознак і властивостей (спостережливість).

66

 

Вправи на визначення в предметах і явищах малопомітних, але суттєвих ознак і властивостей (спостережливість).

67

 

Вправи на визначення в предметах і явищах малопомітних, але суттєвих ознак і властивостей (спостережливість).

68

 

Вчити розподіляти увагу між двома різноспрямованими завданнями.

69

 

Вчити розподіляти увагу між двома різноспрямованими завданнями.

70

 

Вчити розподіляти увагу між двома різноспрямованими завданнями.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Андрощук Уляна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фісюренко Марина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
12593
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку