Конспект "Сценарій конкурсу "Голос школи""

Про матеріал
Сценарій розроблений до тижня Мистецтва у школі. Охоплює усі вікові категорії (1-11 класи). Можна проводити як у актовому залі так і в місцевому будинку культури чи клубі. Категорія: для вчителів музики, класних керівників, педагогів організаторів.
Перегляд файлу

Вокальний конкурс «Голос школи»

Ведуча 1: Добрий день усім присутнім!

Ведучий 2: Ми раді всіх вас бачити.

Ведуча 1: У нас сьогодні свято!

Ведучий 2: Саме так, адже сьогодні у нас конкурс «Голос школи»

Ведуча 1: У конкурсі приймуть участь учні нашої школи.

Ведучий 2: А вибирати найкращого серед співаків буде наше почесне журі

Ведуча 1: Вона готова підтримати кожного, але підтримку та заохочення  отримають лише найкращі, зам директора з навчально-виховної роботи Замєтна Оксана Михайлівна.

 

Ведучий 2: Він точно знає, що таке талант – вчитель мистецтва Богатирьов Андрій Олександрович

 

Ведуча 1: Шукати та  розкривати співочі таланти  – це її життєва позиція – Шеіна Тетяна Володимирівна

Ведучий 2: Ось  цим  суддям  сьогодні визначати переможців нашого Конкурсу.

Ведуча 1: Гей, музико, грай завзято,

Барабанний грім, грими,

Щоб почули всі, що конкурс

Починаємо тут ми.

Ведучий 2: Отож, ми розпочинаємо! І першим виступає Матвєєва Валерія з піснею «Я маленька Україночка»

Ведуча 1: А я завжди знала, що у нашій школі є багато талановитих учнів.

Ведучий 2: Так. Звісно! Зустрічайте! Наступні конкурсанти дует Самєдова Софія та Богатирьова Анастасія

Ведуча 1: Настав час почути, як співають наші треті учасники. То ж, ми запрошуємо їх! Біньковська Карина та Церковська Сніжана

Ведуча 1: Знаєш, у мене завжди була мрія!

Ведучий 2: Це ж яка???

Ведуча 1: Я завжди мріяла про те, що коли виросту, обов’язково стану музичним продюсером.

Ведучий 2: Ну нічого ще трішки повчишся, і усе попереду.

Ведуча 1: Ти маєш рацію, але я вже від сьогодні знаю, кого я буду продюсерувати, і кого повезу на наступний сезон х-фактору!

Ведучий 2: І кого ж саме?

Ведуча 1: Ну перші три  співаки  у мене вже є!

Ведучий 2: Так! А ми продовжуємо наш конкурс! І на сцену запрошуються учениці 7 класу Прайс Анастасія та Раленко Катерина

 

 

Ведуча 1: Струмками в пісню голоси течуть.

Та без душі вони так мало значать.

А пісню ту далеко довго чуть,

В якій сміються пристрасті і плачуть.

Ведучий 2: Наступний конкурсант Колодієнко Ксенія

Ведуча 1: Тож над землею лийся, пісне, знов,

Сій між людьми краси й добра насіння.

Гнів заколисуй і неси любов

Із покоління в нові покоління.

Ведучий 2: Зустрічайте наступних конкурсантів Данилюк Анжелу, Шинкаренко Дарю та Сергійчук Альону з піснею «Україна – це ти»

Ведуча 1: Нахлинуло щось, заполонило, слово з’єдналося з музикою і зазвучало. І якщо б’ється в одному ритмі з вашим серцем, єднається з музикою вашої душі, тоді ви дійсно щасли­ва людина, бо розумієте поезію і насолоджуєтеся музикою.

Ведучий 2: А ми продовжуємо насолоджуватися співом. Зустрічайте Фокшан Світлану та Глущук Аліну

Ведуча 1: Мене аж заздрощі взяли. Скільки талановитих дітей в нашій школі. Так всі гарно співають!

Ведучий 2: Людина починає слухати музику ще з самого дитинства. Спочатку це мамина колискова, потім це мільйони пісень, які звучать навколо нас по радіо, по телебаченню, з магнітофонів, телефонів, плеєрів. Музика – це справжнє диво.

Ведуча 1: Тож давайте послухаємо пісню «Бабусина вишиванка» у виконанні квартету учнів 4 класу.

Ведучий 2: Музика навколо нас, вона супроводжує наше жит­тя і здатна відтворити будь-який стан душі людини. Веселість і сум, радість і туга, любов і ненависть — все підвладне музиці, цій чарівниці, здатній піднести людину, прикрасити її життя.

Ведуча 1: Зараз на сцену вийдуть конкурсанти, які виконають пісню «Сансара». Зустрічайте бурхливими оплесками

Ведучий 2: Ми бажаємо, щоб лунало

Більше радісних пісень.

Найщиріше вам бажаємо

Жити в дружбі кожен день.

Зустрічайте оплесками учнів 8 класу з піснею _______________________________________________________

Ведуча 1: Підростають в нас таланти:

Співаки і музиканти,

Віртуози – танцюристи.

Добрі будуть з них артисти!

Ведучий 2: На сцену запрошується учні 2-а класу з піснею «Щастя»

Ведуча 1: Ну ось і все, всі номери ми  побачили з вами, тепер нам потрібно дочекатися рішення журі

Ведучий 2: А поки ведуться підрахунки голосів і наше шановне журі визначить переможців у  нас музична пауза.

Ведуча 1: Нарешті наше журі закінчило підводити підсумки, надаємо слово їм.

Слово журі. Нагородження!

 (Оголошення результатів. Нагородження переможців)

Ведуча 1:  Наш конкурс підійшов до кінця.

Ведучий 2:   Ми дякуємо всім конкурсантам!

Ведуча 1:   Ми вітаємо переможців гучними оплесками!

Ведучий 2:   І до нових зустрічей, дорогі друзі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Критерії   

     оцінювання

 

Клас

Вокал

Характер

пісні

Артистизм

3

 

 

 

6

 

 

 

10

 

 

 

7

 

 

 

2-б

 

 

 

5

 

 

 

9

 

 

 

4

 

 

 

11

 

 

 

8

 

 

 

2-а

 

 

 

 

 

           Критерії   

     оцінювання

 

Клас

Вокал

Характер

пісні

Артистизм

3

 

 

 

6

 

 

 

10

 

 

 

7

 

 

 

2-б

 

 

 

5

 

 

 

9

 

 

 

4

 

 

 

11

 

 

 

8

 

 

 

2-а

 

 

 

           Критерії   

     оцінювання

 

Клас

Вокал

Характер

пісні

Артистизм

3

 

 

 

6

 

 

 

10

 

 

 

7

 

 

 

2-б

 

 

 

5

 

 

 

9

 

 

 

4

 

 

 

11

 

 

 

8

 

 

 

2-а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма

 

  1. Матвєєва Валерія – 3 клас
  2. Самєдова С., Богатирьова А. – 6 клас
  3. Біньковська К., Церковська С. – 10 клас
  4. Прайс А., Раленко К. – 7 клас
  5. Колодієнко ксенія – 2-б клас
  6. Тріо – 5 клас
  7. Фокшан С., Глущук А. – 9 клас
  8. Квартет – 4 клас
  9. Журавльов В., Шелюстенко О. – 11 клас
  10.             8 клас
  11.             Тріо – 2-а клас

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
1 вересня 2020
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку