Календарне планування з фізичної культури для учнів 3 класу на І та ІІ семестр

Про матеріал

Календарне планування для учнів 3 класу на І та ІІ семестр. Враховано зміст навчального матеріалу, державні вимоги до навчальних досягнень учнів. Вказано назви рухливих ігор,які застосовують: під час активного відпочинку, під час вивчення вправ формувань культури рухів, навичок пересувань, навичок оволодіння мʼячем та вивчення стрибкових вправ.

Перегляд файлу

Розглянуто на засіданні                                                             « Затверджую»

педагогічної ради                                                                      Директор  закладу                                                                       

Протокол №                                                                                _________

 від                               

 

 

 

 

Календарне планування

 

 

складено за навчальною Програмою «Фізична культура для  загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи»,  яка розроблена відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти.

( оновлено  за автором Т. Ю.Круцевич.)

 

 

3 клас

 

                                                                                            Вчитель

                                                                         фізичної  культури

                                                                              Кривошея Тетяна Григорівна

 

 

 

                                                     2018 -2019 н.р.

3 клас

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

І. Теоретико-методичні знання

Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Дихання під час виконання фізичних вправ. Основні правила загартування. Правила рухливих ігор та  безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами.

 

ІІ. Способи рухової діяльності

  1.   Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики:

організовуючі вправи

 

 

 

 

загальнорозвивальні вправи

 

 

положення тіла у просторі

сіди

 

 

виси та упори

 

 

 

 

 

 

 

 

елементи акробатики;

вправи на релаксацію;

 

 

Учень/ учениця:

має уявлення:

 про фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень;

називає:

 основні правила загартування;  олімпійське гасло та символ Олімпійських ігор;

дотримується:

рухового режиму молодшого школяра; правил дихання під час виконання фізичних вправ; правил щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави; правил рухливих ігор та  безпеки на уроках фізичної культури і під час самостійних занять фізичними вправами;

виконує  організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (по чотири) способом послідовних поворотів ліворуч; перешикування із однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці;

загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави з гімнастичними палицями; для профілактики плоскостопості; комплекси ранкової гігієнічної гімнастики з предметами (малі м’ячі, скакалки)  та без предмета;

складає і виконує комплекси фізкультурних пауз і фізкультурних хвилинок;

розрізняє положення тіла у просторі;

 виконує: сіди – нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні;

виси та упори – згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині;

із упору на низькій перекладині,  обертаючись вперед, перехід у вис присівши; із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; підтягування у висі лежачи;

елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; два перекиди вперед злитно; “міст” із положення лежачи;

вправи на релаксацію: «Тихе озеро», «Дощ у лісі»; «Водоспад»; «Квітка добра»; «Пухнасті хмарки» тощо;

дотримується правил безпеки під час занять;

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

2. Вправи для оволодіння навичками пересувань:

ходьба

 

 

 

 

 

 

 

 

біг

 

 

 

 

 

 

 

танцювальні кроки

 

 

 

лазіння та перелазіння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень/ учениця:

виконує: ходьбу по діагоналі, ходьбу зі зміною частоти кроку; ходьбу із прискоренням та уповільненням; ходьбу зі зміною довжини кроку; ходьбу зі зміною напрямку за звуковим сигналом; ходьбу по підвищеній та обмеженій опорі (гімнастична лава, низька колода) з високим підніманням стегна, з переступанням предметів, приставним кроком правим і лівим боком, із присіданнями та поворотами переступанням з різними положеннями рук;

біг “протиходом”, “змійкою”, по діагоналі; біг із різних вихідних положень (сидячи, лежачи, з високого старту), біг з подоланням перешкод (умовна канава, шириною до 1 м, бар’єр, висотою до 50 см, лабіринт тощо), “човниковий “ біг 4 х 9м, біг із зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом; біг до 30 м, рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900м;

танцювальні кроки: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; );танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;кроки з                                                                                   притупуванням,“припадання”,”полька на місці”, бокові кроки;

 

лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами; лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору,  вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті); лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки; лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові (мішечки, картонні квадрати тощо); захват каната ногами у положенні сидячи; лазіння по канату, закріпленому над похилою гімнастичною лавою (лежачи на спині на похилій лаві);

перелізання через перешкоди, висотою до 100 см; подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 3-5 перешкод;

дотримується правил безпеки під час занять, пов’язаних з пересуваннями.

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

  1. Вправи для опанування навичками володіння м’ячем:

 

вправи з малим м’ячем (тенісним або гумовим)

 

 

 

 

 

 

 

вправи з великим м’ячем:

елементи баскетболу (м’яч для міні-баскетболу)

 

 

елементи футболу ( м’яч футбольний №3)

Учень/учениця:

виконує: підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою; із положення стоячи спиною до стіни, кидки м’яча у стіну, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням; перекидання м’яча  правою рукою в ліву через плече за спиною; метання м’яча “із-за спини через плече”, стоячи на одному, двох колінах; метання м’яча “із-за спини через плече” на дальність з місця, у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м; метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м) з відстані 10-12 м;

вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою;

елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м), ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок; вкидання м’яча в ноги партнеру з місця; жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата);

дотримується правил безпеки на заняттях з м’ячем.

 

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

  1. Стрибкові вправи:

стрибки зі скакалкою;

 

стрибки у висоту способом

 

 

 

стрибки у довжину

 

Учень/ учениця:

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад;

стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги” з 5-7 кроків розбігу; стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг з діставанням підвішених предметів; застрибування на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см;

стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”, стрибки “по купинах”;

дотримується правил безпеки під час занять стрибками

 

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальної підготовки учня/учениці

  1.                    Ігри для активного відпочинку:

 

рухливі ігри;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень/ учениця:

бере участь у рухливих та спортивних іграх, грає в них під час активного відпочинку:

 для  вправ у формуванні культури рухів:  

 “Вгадай, чий голос?”; «Чотири стихії», «Жива скульптура»;

 для вправ для оволодіння навички пересувань:

“Гуси-лебеді”, “Квач”, “Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”, “Горішки”, “Повінь”, “Запорожець на Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу»;

 для стрибкових вправ – “У річку, гоп!”, “Переправа через річку”, “Гречка”, “Пень”;

для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча – “Попади в ціль!”, “Передав – сідай!”, “Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай», «Найкраща пара»; «Артбол» (за спрощеними правилами);

зимові ігри: «Кидання сніжок», «Лісова стежинка», «Веселі горобчики»,  «Влуч у відро!» (різновид гри «Влуч у м’яч!»)«Перебіжками зі сніжками», «Біг по слідах», «Білі ведмеді», « Кинь далі!», «Швидкі та влучні», «Захист фортеці», «Сніжкова естафета» -групова гра з призами;

 

дотримується правил рухливих ігор та  правил безпеки під час гри

 

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

  1.             Вправи для розвитку фізичних якостей:

- сили

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • швидкості;

 

 

 

 

  • витривалості;

 

 

 

 

 

  • гнучкості;

 

 

 

 

 

 

 

  • координації.

 

 

 

Учень/учениця:

застосовує вправи для розвитку:

сили – у висі піднімання зігнутих і прямих ніг до кута 90 градусів; у положенні лежачи на спині піднімання прямих ніг до кута 90 градусів; у положенні лежачи на спині згинання і розгинання рук, утримуючи обтяження до 1 кг; підтягування у висі лежачи на низькій перекладині; стрибки у довжину з місця; вистрибування вгору із положення в присіді;

швидкості – біг за м’ячем, обручем, що котиться; прискорення до 10 м; підкидання і ловіння малого м’яча почергово правою і лівою рукою; удари м’яча об стіну і ловіння його; біг в з високим підніманням стегна  в положенні упору;

витривалості – рівномірний біг у повільному темпі (до 6 хв., можливий перехід на ходьбу, враховуючи індивідуальні особливості учня); 

гнучкості – рухи руками, ногами і тулубом амплітудного характеру з поступовим збільшенням амплітуди рухів; вправи біля гімнастичної стінки: пружинясті нахили тулуба, махи ногами у різних площинах; вправи на розтягування; викрути рук вперед і назад, тримаючи гімнастичну палицю або скакалку;

координації – перекидання малого м’яча під піднятою ногою, перекидання через плече

(під плечем) з однієї руки в другу; ловіння великого м’яча двома руками за спиною після підкидання вгору; пересування по обмеженій і підвищеній опорі з подоланням перешкод; вправи зі зміною положення тіла у просторі;

дотримується умов і правил безпечного виконання вправ.

 

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

7. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості:

загальнорозвивальні вправи на місці без предметів

 

 

 

 

 

 

 

загальнорозвивальні вправи в русі

 

загальнорозвивальні вправи з предметами

 

загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави

вправи для попередження плоскостопості

 

 

 

Учень/ учениця:

виконує

 

вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови;

вправи для плечового пояса і верхніх кінцівок: згинання та розгинання рук, пружинячі рухи, викрути;

для м’язів спини, живота та тулуба з вихідних положень лежачи на спині, животі та стоячи в упорі на колінах, статичні вправи на рівновагу;

для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки;

загальнорозвивальні вправи в русі:

ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, вправи на координацію, викрути тулуба;

загальнорозвивальні вправи з предметами:

з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалками, обручами, мішечками піску на голові під час ходьби;

загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави: біля гімнастичної стінки, вертикальної осі,  біля дзеркала;

вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки;

дотримується вимог до послідовності виконання вправ на формування правильної постави.

 

 

 

 

 

 

Робочий план  реалізації  навчальної програми

з фізичної культури для 3 класу.

 

Графік

розподілу  і проходження  навчального матеріалу  протягом навчального  року

п.п

                Розділ,тема

Години

І семестр

ІІ семестр

 

 

   3 години

на тиждень

 

 

І.

Основи знань з фізичної культури

     3

 В процесі занять

В процесі занять

ІІ. Способи рухової діяльності

 

 

 

1.

 вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

18

 

18

2.

 вправи для оволодіння навичками пересувань

30

12

18

3.

 вправи для опанування навичками володіння м’ячем

35

 24

11

4.

 стрибкові вправи

22

12

10

5

 ігри для активного відпочинку

                  На всіх уроках

6.

 вправи для розвитку фізичних якостей

У змісті відповідних  розділів програми               на   всіх уроках

7.

 вправи для формування постави і профілактики плоскостопості

У змісті відповідних  розділів програми               на   всіх уроках

 

 

105

  48

 57

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури у 3 класі

на 2018/2019 навчальний рік 

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Основи знань з фізичної культури. Стрибкові вправи.  Вправи для розвитку фізичних якостей. Ігри для активного відпочинку

1

 

  Правила рухливих ігор та  безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Організовуючі вправи: перешикування із однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. ЗРВ в русі та на місці.. Рухливі ігри  “Вгадай, чий голос? , “Переправа через річку”.

 

 

2

 

Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (по чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предметів. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра – “У річку, гоп!”.

 

 

3

 

Дихання під час виконання фізичних вправ. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави  та  для профілактики плоскостопості. Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) .Рухливі  ігри “Гречка”, “Пень”;«Переправа через річку»

 

 

4

 Основні правила загартування . Організовуючі вправи Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики з   скакалками.  стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад.. Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг з діставанням підвішених предметів.  Рухливі ігри «У річку, гоп!”, “Переправа через річку”.

 

 

 5

Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організовуючі вправи . Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики з  м’ячами. Стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги».  Рухливі гра «Квач»,“ Рухливі  ігри “Гречка”, “Пень”;

 

 

6

 

Основні правила загартування.  Організовуючі вправи Загальнорозвивальні вправи  для формування правильної постави  та для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця. Стрибки “по купинах”; Рухлива гра «Команда швидконогих» ,«Переправа через річку»

 

 

7

 

Організовуючі вправи, ЗРВ. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави.  Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги». Рухливі  ігри “Гречка”, “Пень”;» У річку гоп»

 

 

8

 

Організовуючі вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предметів. Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг з діставанням підвішених предметів; Рухлива гра «Білі ведмеді» Рухливі  ігри “Гречка”, “Пень”; У річку гоп»

 

 

9

 

Правила безпеки під час занять стрибками. Організовуючі вправи . Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики з  скакалками . Застрибування на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см. Рухливі ігри. Стрибки “по купинах”;   “Запорожець на Січі”

 

 

10

 

 Олімпійські ігри Стародавньої Греції. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організовуючі вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики з  м’ячами. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”. Рухлива гра “Запорожець на Січі”«Переправа через річку»

 

 

11

 

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги” з 5-7 кроків розбігу. Рухливі  ігри “Гречка”, “Пень”;

 

 

12

 

Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг з діставанням підвішених предметів; застрибування на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см. Рухлива гра «Пень», «Гречка» «Переправа через річку»

 

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань. Ігри для активного відпочинку

13

Організовуючі вправи,  ЗРВ. Біг “протиходом”, “змійкою”, по діагоналі. «Човниковий“ біг 4 х 9м. Лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами. Рухливі ігри : – “Гуси-лебеді”, “Квач”.

 

 

14

 

 Організовуючі вправи,  ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Біг з подоланням перешкод (умовна канава, шириною до 1 м). Біг із зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом. Танцювальні кроки: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків. Рухливі ігри : “Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”.

 

 

 15

Організовуючі вправи,  ЗРВ. Ходьб по діагоналі зі зміною частоти кроку; із прискоренням та уповільненням; зі зміною довжини кроку; зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг до 30 м. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;кроки з                                                                                   притупуванням,“припадання”. Лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору,  вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті). Рухливі ігри : “Горішки”, “Повінь”, “Запорожець на Січі”.

 

 

16

 

Організовуючі вправи,  ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м.  перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухливі ігри : «Ямки»; «Кульку за смугу».

 

 

17

 

 Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Рівномірний біг до 900м. Танцювальні кроки:притупування,“припадання”,”полька на місці”, бокові кроки.   Подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 3-5 перешкод; Рухливі ігри : – “Гуси-лебеді”, “Квач”, “Команда швидконогих”.

 

 

18

 

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу.  Біг із зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом. Танцювальні кроки: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; ).  Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. Рухливі ігри : –“Білі ведмеді”, “Горішки”, “Повінь».

 

 

19

 

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж, кроки з                                                                                   притупуванням,“припадання”,”полька на місці”, бокові кроки. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові (мішечки, картонні квадрати тощо). Рухливі ігри : – “Гуси-лебеді”, “Квач”, “Команда швидконогих”, «Ямки»; «Кульку за смугу».

 

 

20

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. “Човниковий “ біг 4 х 9м.  Перелізання через перешкоди :подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 3-5 перешкод.  Рухливі ігри : – “Гуси-лебеді”, “Квач”, “Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”, “Горішки”, “Повінь”.

 

 

21

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Біг до 30 м. Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. Рухливі ігри : – “Гуси-лебеді”, “Квач”, “Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”.

 

 

22

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;кроки з                                                                                   притупуванням,“припадання”,”полька на місці”, бокові кроки. Рухливі ігри : “Горішки”, “Повінь”, “Запорожець на Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу».

 

 

23

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Рівномірний біг до 900м. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові (мішечки, картонні квадрати тощо). Рухливі ігри : – “Гуси-лебеді”, “Квач”, “Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”.

 

 

24

Організовуючі вправи,  ЗРВ. “Човниковий “ біг 4 х 9м. Танцювальні кроки: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків. Лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору,  вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті ,з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. Рухливі ігри : “Горішки”, “Повінь”, “Запорожець на Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу».

 

 

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Ігри для активного відпочинку

25

 

 Організовуючі вправи,  ЗРВ. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Метання м’яча “із-за спини через плече”, стоячи на одному, двох колінах. Рухливі ігри : “Попади в ціль!”, “Передав – сідай!”.

 

 

26

 

 Організовуючі вправи,  ЗРВ. Метання м’яча “із-за спини через плече” на дальність з місця, у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м .Рухливі ігри : “Попади в ціль!”, “Передав – сідай!”, “Зустрічна естафета”.

 

 

 

27

 Організовуючі вправи,  ЗРВ. Метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м) з відстані 10-12 м. Рухливі ігри : “Попади в ціль!”, “Передав – сідай!”, «Грай та не втрачай», «Найкраща пара».

 

 

28

 

Організаційні вправи,  ЗРВ підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Метання м’яча “із-за спини через плече” на дальність з місця, у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м  Рухливі ігри : “Попади в ціль!”, «Найкраща пара».

 

 

29

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу . Метання м’яча “із-за спини через плече на дальність .Рухливі ігри : “Попади в ціль!”,  «Грай та не втрачай», «Найкраща пара».

 

 

30

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу.  Метання м’яча “із-за спини через плече” на дальність з місця, у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м. Рухливі ігри : “Попади в ціль!”, “Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай»,

 

 

31

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вправи з великим м’ячем:елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м). Рухливі ігри : «Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”. 

 

 

32

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вправи з великим м’ячем: елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м). Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. Рухливі ігри : “Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай».

 

 

33

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вправи з великим м’ячем: елементи футболу –ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Рухливі ігри ”, “Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай».

 

 

34

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вправи з великим м’ячем: елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу. Жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата) Рухливі ігри : “Попади в ціль!”, “Передав – сідай!”, “Наввипередки за м’ячем”. 

 

 

35

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. вправи з великим м’ячем: елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу.  Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця..  “Зустрічна естафета”. 

 

 

36

. Повороти на місці.    Біг у повільному темпі. ЗРВ на місці в колі. Вправи з великим м’ячем: елементи футболу – жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата). Удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу. Ведення м’яча з обведенням стійок. Рухливі ігри : “Передав – сідай!”, “Наввипередки за м’ячем».

 

 

37

 

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби.. Біг у повільному темпі. Вправи з великим м’ячем:елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу. Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата). Рухливі ігри : «Грай та не втрачай», «Найкраща пара».

 

 

38

 

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: елементи футболу – жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата). Удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль.  Ведення м’яча з обведенням стійок Рухливі ігри : “Попади в ціль!”, “Зустрічна естафета».

 

 

39

Правила безпеки під час занять баскетболом. Спортивний одяг баскетболістів Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – тримання баскетбольного м’яча. Передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча. Рухливі ігри : “Передав – сідай!”, «Грай та не втрачай».

 

 

40

  Організовуючі вправи. Ходьба із зупинкою за сигналом. Пересування приставними кроками. ЗРВ в колі по одному. Вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу –передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Ведення м’яча на місці.  Рухливі ігри : “Наввипередки за м’ячем”, «Найкраща пара».

 

 

41

  Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба на носках і п'ятках. Біг спиною вперед.ЗРВ в парах. Вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу –передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча. Ведення м’яча під час ходьби правою та лівою рукою. Рухливі ігри : “Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай», «Артбол» (за спрощеними правилами).

 

 

42

 Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба на носках і п'ятках. Біг спиною вперед.ЗРВ в парах. Вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу –передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги.. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Рухливі ігри : “Попади в ціль!”, “Передав – сідай!”, “Наввипередки за м’ячем”.

 

 

43

Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба на різних сторонах ступні. Біг з прискоренням до 5-6 м. ЗРВ з м'ячем. Вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Гра «Артбол» (за спрощеними правилами).

 

 

44

Перешикування з колони по одному, розмикання в дві і чотири колони. Ходьба випадами. Біг із зміною напряму руху. ЗРВ на місці в розімкнутому строю. Вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Рухливі ігри : “Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”., «Грай та не втрачай». 

 

 

45

 Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба на носках і п'ятках. Біг спиною вперед.ЗРВ в парах. Вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Гра «Артбол» (за спрощеними правилами).

 

 

46

Перешикування з колони по одному, розмикання в дві і чотири колони. Вправи з великим м’ячем:  передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Рухливі ігри : “Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай».

 

 

 47

Організовуючі вправи. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем:, передачі м'яча, ведення м'яча вивченими способами. Рухлива гра «Грай та не втрачай» «Найкраща пара»

 

 

48

Організовуючі вправи. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу.. Вправи з великим м’ячем: передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча. Передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Гра (за спрощеними правилами).

 

 

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Ігри для активного відпочинку

49

Організовуючі вправи. Перешикування із колони по одному в колону по три (по чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. ЗРВ. Елементи акробатики: перекид уперед. Сіди – нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг. Рухливі  ігри «Ямки» “Вгадай, чий голос?”; «Чотири стихії»,

 

 

50

Організовуючі вправи. Перешикування із однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці.,  ЗРВ. Елементи акробатики: перекид уперед. Вправа « Міст» Рухливі ігри «Жива скульптура»,  “Квач”.

 

 

51

Організовуючі вправи. Перешикування із колони по одному в колону по три (по чотири) способом послідовних поворотів ліворуч.  ЗРВ. Елементи акробатики: перекид уперед. Сіди – нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг . Рухливі  ігри “Запорожець на Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу».

 

 

52

Перешикування із однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці.. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Сіди – нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг. Рухливі  ігри «Жива скульптура»,  “Квач”,“Кульку за смугу».

 

 

53

Організовуючі вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики з предметами (м’ячі).. Танцювальні кроки. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Сіди - перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні. Рухливі  ігри «Мак» “Вгадай, чий голос?”; «Чотири стихії».

 

 

54

Організовуючі вправи. Перешикування із колони по одному в колону по три (по чотири) способом послідовних поворотів ліворуч., ЗРВ. Танцювальні кроки. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Сіди - перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні Рухливі ігри “Запорожець на Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу».

 

 

55

 Перешикування із однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. Танцювальні кроки. Елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. Сіди - перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні Рухливі  ігри «Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”, “Горішки”

 

 

56

Організовуючі вправи . Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики з предметами (скакалки)  .Елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. Виси та упори – згинання і розгинання рук в упорі на стегнах. Рухливі ігри “Вгадай, чий голос?”; «Чотири стихії».

 

 

57

Організовуючі вправи. Перешикування із колони по одному в колону по три (по чотири) способом послідовних поворотів ліворуч., ЗРВ. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Два перекиди вперед злито. “Міст” із положення лежачи. Виси та упори – перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки. Рухливі  ігри «Дрова», «Жива скульптура»,  “Квач”.

 

 

58

Організовуючі вправи., ЗРВ. Танцювальні кроки. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Два перекиди вперед злито. “Міст” із положення лежачи. Виси та упори – згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи.  Рухливі ігри “Запорожець на Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу»

 

 

59

Організовуючі вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предметів. Танцювальні кроки. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Виси та упори –перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки. Рухлива гра «Дрова»

 

 

60

Перешикування із колони по одному в колону по три (по чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Два перекиди вперед злито. “Міст” із положення лежачи. Рухлива гра «Повінь» ,Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”, “Горішки”

 

 

61

Перешикування із однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці... Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Підтягування у висі лежачи ( на низькій перекладині).  Рухливі  ігри «Повінь», «Жива скульптура»,  “Квач”.

 

 

62

Організаційні вправи. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Два перекиди вперед злито. “Міст” із положення лежачи. Підтягування у висі лежачи ( на низькій перекладині). Рухливі  ігри «Гуси- лебеді» “Вгадай, чий голос?”; «Чотири стихії».

 

 

63

Перешикування із колони по одному в колону по три (по чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Два перекиди вперед злито. “Міст” із положення лежачи. Підтягування у висі лежачи ( на низькій перекладині). Рухлива  ігри “Запорожець на Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу».

 

 

64

Організаційні вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предметів. Танцювальні кроки: найпростіші комбінації з елементів українського танцю. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши.. Рухлива гра «Повінь», Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”, “Горішки”.

 

 

65

Перешикування із однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Два перекиди вперед злито. “Міст” із положення лежачи. Підтягування у висі лежачи ( на низькій перекладині). Рухливі  ігри «Гуси- лебеді» “Вгадай, чий голос?”; «Чотири стихії».

 

 

66

Перешикування із колони по одному в колону по три (по чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Два перекиди вперед злито. “Міст” із положення лежачи. Підтягування у висі лежачи ( на низькій перекладині). Рухливі ігри Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”, “Горішки”.

 

 

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Ігри для активного відпочинку

67

 Різновиди ходьби та бігу. Елементи баскетболу – передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухливі ігри “Попади в ціль!”, “Передав – сідай!”, “Наввипередки за м’ячем”.

 

 

68

 ЗРВ на місці в розімкнутому строю. Передача м'яча  однією рукою від плеча. Передача м'яча  з ударом об підлогу. Ведення  м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Рухлива гра «“Попади в ціль!”, “Зустрічна естафета”, «Найкраща пара».

 

 

69

  ЗРВ в парах. Передачі м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги. Ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Рухлива гра «Грай та не втрачай».

 

 

70

 ЗРВ на місці в розімкнутому строю. Передача м'яча  однією рукою від плеча. Передача м'яча  з ударом об підлогу. Ведення м'яча однією рукою з прискоренням. Рухлива гра «“Попади в ціль!”, «Грай та не втрачай», «Найкраща пара».

 

 

71

Організовуючі вправи. Передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі. Ведення м’яча. Рухливі ігри “Передав – сідай!”, “Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай», «Найкраща пара».

 

 

72

 Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу Ведення м’яча вивченими способами між стійок. Рухливі ігри “Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”. 

 

 

73

Організовуючі вправи, ЗРВ. Елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м). Ведення м’яча з обведенням стійок. Рухлива гра «Переправа через річку» “Попади в ціль!”, “Передав – сідай!”, “Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай», «Найкраща пара».

 

 

74

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м).  Ведення м’яча. Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата). Рухливі ігри “Наввипередки за м’ячем”, «Грай та не втрачай» .

 

 

75

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу. Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата).   Рухливі ігри «Грай та не втрачай», «Найкраща пара».

 

 

76

Організовуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу. Ведення м’яча з обведенням стійок. Рухливі ігри “Попади в ціль!”, “Наввипередки за м’ячем”, “ «Найкраща пара».

 

 

77

Організовуючі вправи., ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у цілі . Вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата);   Рухливі ігри “Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай».

 

 

Стрибкові вправи. Ігри для активного відпочинку

 

78

Організаційні вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухливі  ігри та естафети .

 

 

79

Організовуючі вправи.,  ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива  гра «Пень», естафети з стрибками

 

 

80

Організаційні вправи,  ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги” з 5-7 кроків розбігу Ігрові вправи та естафети  з стрибками.

 

 

81

Організовуючі вправи.,  ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги” з 5-7 кроків розбігу Рухливі  ігри «У річку, гоп!» ,“Переправа через річку”.

 

 

82

Організовуючі вправи., ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг з діставанням підвішених предметів. Стрибки “по купинах”. Рухливі  ігри «Влуч у ціль!» “У річку, гоп!”, “Переправа через річку”, “Гречка”, “Пень”.

 

 

83

Організовуючі вправи., ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг з діставанням підвішених предметів. Рухливі  ігри “У річку, гоп!”, “Переправа через річку”, “Гречка”, “Пень”;

 

 

84

Організовуючі вправи., ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Застрибування на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см. Стрибки “по купинах” Ігрові вправи та естафети з стрибками.

 

 

85

Організовуючі вправи., ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Застрибування на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см. Стрибки “по купинах” . Рухливі ігри “У річку, гоп!”, “Переправа через річку”, “Гречка”.

 

 

86

Організовуючі вправи., ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”.. Рухливі ігри «“У річку, гоп!”, “Переправа через річку”, “ Пень ”.

 

 

87

Організовуючі вправи., ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”.  Стрибки “по купинах”. Ігрові вправи та естафети з стрибками.

 

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань.   Ігри для активного відпочинку

88

Організовуючі вправи., ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. “Човниковий “ біг 4 х 9м. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см.. Рухливі  ігри Гуси-лебеді”, “Квач.

 

 

89

Різновиди ходьби та бігу. Біг до 30 м. Танцювальні кроки: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків. Лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами. Рухливі ігри  “Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”.

 

 

90

Організовуючі вправи., ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м. Лазіння по  гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору,  вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті). Рухливі  ігри “Горішки”, “Повінь”, “Запорожець на Січі”.

 

 

 91

Різновиди ходьби та бігу.  “Човниковий “ біг 4 х 9м. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові (мішечки, картонні квадрати тощо).  Рухливі ігри “Повінь”, “Запорожець на Січі”.

 

 

92

ЗРВ. Рівномірний біг до 900м. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові (мішечки, картонні квадрати тощо). Танцювальні кроки: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків. Рухливі ігри «Ямки»; «Кульку за смугу».

 

 

93

Повороти на місці та в русі. ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Біг до 30 м. Перелізання через перешкоди. Рухливі ігри “Квач”, “Білі ведмеді”, «Запорожець на Січі”.

 

 

94

Рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м. Перелізання через перешкоди, перелізанням та підповзанням смуги із 3-5 перешкод. Рухливі ігри «Ямки»; “Горішки”, “Повінь”.

 

 

95

Повороти на місці та в русі. ЗРВ. Різновиди ходьби. Рівномірний біг до 900м.. Рухливі ігри Гуси-лебеді”, “Квач”, “Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”, “Запорожець на Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу».

 

 

96

Рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м..  Лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами. Рухливі ігри  Гуси-лебеді”, “Квач”, “Команда швидконогих”.

 

 

97

ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу  ”. “Човниковий “ біг 4 х 9м. Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. Рухливі ігри Білі ведмеді”, “Горішки”, “Повінь”.

 

 

98

Визначення показників динаміки змін розвитку фізичних якостей учнів. Рухливі ігри (за вибором дітей)

 

 

99

Рівномірний біг до 900м. Танцювальні кроки: притупування,“припадання”,”полька на місці”, бокові кроки. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові (мішечки, картонні квадрати тощо. Рухливі ігри “Запорожець на Січі”; «Ямки».

 

 

100

Різновиди ходьби та бігу.“Човниковий “ біг 4 х 9м. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см.  Лазіння та пере лазіння через перешкоди. Рухливі ігри Гуси-лебеді”, “Квач”, “Команда швидконогих”.

 

 

101

Організовуючі вправи., ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Біг до 30 м. Танцювальні кроки: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків Рухлива гра “Білі ведмеді”, “Горішки”, “Повінь”, “Запорожець на Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу»;

 

 

102

Організовуючі вправи. Рівномірний біг до 900м. Лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами. Танцювальні кроки. Рухливі ігри “Квач”, “Команда швидконогих”, “Запорожець на Січі”.

 

 

103

  Ходьба із зупинкою за сигналом. Пересування приставними кроками. Біг із різних вихідних положень (сидячи, лежачи, з високого старту). Біг з подоланням перешкод (умовна канава, шириною до 1 м, перешкода, висотою до 50 см, лабіринт тощо)..  Рухливі ігри “Горішки”, “Повінь”, «Ямки»; «Кульку за смугу».

 

 

104

 ЗРВ в парах. Танцювальні кроки: притупування,“припадання”,”полька на місці”, бокові кроки . Біг 30 метрів. Перелізання та підповзанням смуги із 3-5 перешкод. Рухливі  ігри “Квач”, “Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”. 

 

 

105

Різновиди ходьби та бігу. Біг із різних вихідних положень (сидячи, лежачи, з високого старту). Човниковий біг 4х9 м. Рухливі ігри на вибір учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.7
Оригінальність викладу
3.3
Відповідність темі
3.3
Загальна:
3.4
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Доброніченко Людмила Іванівна
    вибачте, але це методика, а саме планування можна побачити зразок?дякую)
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Чередюк Алена
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Шульгіна Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня 2019
Переглядів
10159
Оцінка розробки
3.4 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку