Використано метод колового тренування з використанням загадок спортивної тематики. Цікавий організаційний початок уроку шикуванням в коло. Підібрано різні стрибкові вправи. Вказано правила ігор "Білі ведмеді", "Гречка" та " У річку гоп". Використання заспокійливої вправи "Цікава цифра""
Ганнівська філія І-ІІ ступенів
Комунального закладу»Боківський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»
Конспект уроку
з фізичної культури
для учнів 3 класу
Вчитель фізичної культури:
Кривошея Т.Г.
2018 - 2019 н.р.
Тема уроку: Стрибкові вправи. Вивчення техніки виконання стрибків вгору
поштовхом однієї та двох ніг з діставанням підвішених предметів.
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: обручі, підвішені стрічки, плакати із ключовим висловом, малюнки учнів, пакети, магнітофон.
№ п.п. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
І. |
Підготовча частина |
10 хв |
|
1 |
Шикування у коло, привітання, перевірка готовності учнів до уроку. Повідомлення завдань уроку. Девіз нашого уроку: З спортом будемо дружити Фізкультуру теж любити. Про здоров’я своє дбати, Організм свій захищати. Бесіда про патріотизм: Кольоротерапія (жовтий і блакитний). Жовтий колір піднімає настрій, покращує пам’ять. Блакитний – зменшує хвилювання, заспокоює і знімає біль. Метод очікування. (Кріплення фішок очікування на магнітну дошку ) Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? |
1 хв
1 хв
30с
30с
30с |
Запитати, чи всі добре себе почувають (підняти руки вгору). Кого називають патріотом?
Розповісти про те, чому ми одягнені саме в одяг таких кольорів. Вчитель запитує у дітей, чого вони очікують від уроку. |
|
3. Ходьба: - звичайна: - на носках; - на зовнішній стороні стопи; - на внутрішній стороні стопи; - на п’ятках; - у повному присіді, як «грибочки». |
2-3 хв. 3-5 м. 3-5 м. 3-5 м. 3-5 м.
|
Руки на пояс.
Руки на колінах, тулуб вперед не нахиляти.
|
|
4. Біг: - Звичайний - Біг у протилежному напрямку - Біг з високим підніманням стегна - Біг із накиданням гомілки - Біг з підстрибом |
2 хв.
3-5 м. 3-5 м. 3-5 м. 1 хв. |
Темп виконання повільний. за сигналом учителя.
|
|
Вправи на відновлення ритму дихання 1 - вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору 2-3-4 – видих через рот за допомогою рук. |
6 разів
|
в русі по колу. |
|
5. Комплекс загально розвивальних вправ. 1) В.п – стійка ноги нарізно, 1,2 – нахил голови вправо 3,4 – нахил голови вліво. 2) В.п – стійка ноги нарізно, 1,2 – руки розвести перед грудьми 3,4 – поворот тулуба вліво, руки в сторону; 1,2 – руки розвести перед грудьми 3,4 – поворот тулуба вправо, руки в сторони; 3) В.п – стійка ноги нарізно, 1 – дотягнутись коліном правої ноги до ліктя лівої руки. 2 – в.п. 3 - дотягнутись коліном лівої ноги до ліктя правої руки. 4) В.п – стійка ноги нарізно, 1,2 – поворот тулуба вліво 3,4 – поворот тулуба вправо. 5) В.п – стійка ноги нарізно, 1 – мах лівої, сплеск під зігнутим коліном 2 – в.п. руки в сторони 3 – мах правої, сплеск під зігнутим коліном 4 – в.п. руки в сторони. 6) В.п. – присід, руки на коліна 1,2,3,4, - стрибки з поворотом праворуч у присіді 5,6,7,8 – стрибки з поворотом ліворуч у присіді. |
5-6 р.
5-6 р.
5-6 р.
5-6 р.
7-8 р.
5-6 р.
1-4повороти 5-8 повороти |
Темп виконання вправ середній.
Тулуб тримати прямо
Стежити за амплітудою повороту
Стежити за чітке виконання
Темп виконання повільний
Стежити за правильним виконанням
Звернути увагу чітке виконання |
ІІ. |
Основна частина |
26 хв. |
|
|
Метод колового тренування 1. Станція «Перестрибування через резинову мотузку»: -перестрибування з лівої ноги на праву, -перестрибування резинової мотузки на на одній нозі, -перестрибування резинової мотузки на двох ногах. Загадка Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти. М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра… (футбол) 2. Станція Виконання стрибків вгору поштовхом двох ніг із діставанням предмета. Загадка Рукавиці надівай і суперника вдаряй. (бокс) 3. Станція Виконання стрибків в довжину з місця. Загадка Коли ключка є окей, хлопці грають у ….(хокей) 4. Станція . Виконання стрибків вгору поштовхом однієї ноги із діставанням предмета. Загадка Б’ють мене старі й малі І в повітрі, й на землі. Та від цього не вмирають Тільки весело стрибаю. (м’яч) 5. Станція «Стрибки по купинах» -стрибки з місця з обруча в обруч. Загадка Щоб силу мати, треба мене піднімати. (штанга, гантелі) Рухливі ігри: «Білі ведмеді», «Гречка», «У річку гоп» |
2 хв.
2 хв.
2 хв.
2 хв.
2 хв.
по 5 хв.
|
Діти отримують персональну карту, в якій будуть писати відповіді до загадок
Звернути увагу на БЖ
Сила поштовху максимальна
Звернути увагу на приземлення
Вистрибування в гору з місця та з 3-4 кроків розбігу
Звернути увагу на правильність виконання
Учні дотримуються правил рухливих ігор |
ІІІ. |
Заключна частина |
3-4 хв. |
|
|
Шикування у коло. Заспокійлива вправа «Цікава цифра» «Написання» носом цифр від 1 до 5. ЧСС за 10 с Підведення підсумків уроку. Організований вихід із спортивного залу. |
|
Звернути увагу на заспокоєння учнів.
Подяка самим активним на уроці. |
Рухливі ігри
Білі ведмеді
За метою і характером є однією з різновидів гри «Ловишки».
В середині ігрового майданчика чертится коло або овал, який зображує крижину. З числа гравців вибирають двох «білих ведмедів», які встають на «запоріжжі». Інші гравці вільно ходять і бігають поза межами «крижини» на ігровому майданчику.
За сигналом вчителя (свисток, хлопок у долоні тощо) або за його командою «білі ведмеді» вирушають «на полювання». Вони ідуть, взявшись одними різнойменними руками (ліва-права) і намагаються обхопити кого-небудь із гравців вільними руками. Спійманого гравця вони відводять на крижину. Коли на крижині виявляється двоє спійманих гравців, вони стають другою парою «білих ведмедів».
Гра закінчується за договором: коли більша частина гравців стала «білими ведмедями» або коли залишиться 2 - 3 гравців на ігровому полі.
Категорія: Ігри на свіжому повітрі та у приміщенні
Розвиває: координацію рухів, спритність, опорно-руховий апарат, здібності бігу, почуття спортивного суперництва
«Гречка» Значення гри: сприяє розвитку стрибучості.
Учні стають у дві колони. Кожен згинає ліву ногу в коліні і тримає Ії лівою рукою. Праву руку кладе на плече попередньому гравцеві. Зоставшись на одній нозі, починають одночасно стрибати у певному напрямку, приспівуючи: Ой чук , гречки, Чорні овечки, А я гречки намелю,
«У річку гоп» Значення гри: сприяє розвитку стрибучості.
Учні стають у дві шерензі одна проти одної на віддалі 3 - 5 метрів. Вчитель подає команду: - У річку гоп! - всі стрибають вперед. - На берег гоп! - всі стрибають назад. Часто вчитель повторює однакову команду декілька разів. У такому випадку всі залишаються на місці. Наприклад: - У річку гоп! - всі стрибають вперед. - У річку гоп! - всі стоять на місці Хто стрибнув, той вибуває з гри. Гра продовжує ться до останньог о гравця.