Урок "Конспект уроку з фізичної культури для учнів 3 класу. Вивчення стрибкових вправ

Про матеріал

Використано метод колового тренування з використанням загадок спортивної тематики. Цікавий організаційний початок уроку шикуванням в коло. Підібрано різні стрибкові вправи. Вказано правила ігор "Білі ведмеді", "Гречка" та " У річку гоп". Використання заспокійливої вправи "Цікава цифра""

Перегляд файлу

Ганнівська філія  І-ІІ ступенів

Комунального закладу»Боківський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»

 

 

 

Конспект  уроку

з фізичної культури

для учнів 3 класу

 

 

Вчитель фізичної культури:

Кривошея Т.Г.

 

 

 

 

2018  - 2019 н.р.

 

 

 

Тема уроку: Стрибкові  вправи. Вивчення техніки виконання стрибків вгору

поштовхом однієї та двох ніг з діставанням підвішених  предметів.

Завдання уроку:

  1. Вивчення техніки виконання стрибків із розбігу поштовхом однієї ноги з діставанням предмета та поштовхом двох ніг з діставанням предметів.
  2. Розвиток швидкісно – силових якостей, координації рухів під час виконання стрибків у довжину з місця.
  3. Виховання морально – вольових якостей, організованості, взаємодопомоги, дисциплінованості, патріотизму, пропагування здорового способу життя.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: обручі, підвішені стрічки, плакати із ключовим висловом, малюнки учнів, пакети, магнітофон.

№ п.п.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

І.

Підготовча частина

10 хв

 

 1

Шикування у коло, привітання, перевірка готовності учнів до уроку. Повідомлення завдань уроку.

Девіз нашого уроку:

З спортом будемо дружити

Фізкультуру теж  любити.

Про здоров’я своє дбати,

Організм свій  захищати.

Бесіда про патріотизм:

Кольоротерапія (жовтий і блакитний). Жовтий колір піднімає настрій, покращує пам’ять. Блакитний – зменшує хвилювання, заспокоює і знімає біль.

Метод очікування.               (Кріплення фішок очікування на магнітну дошку ) Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

       1 хв

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

30с

Запитати, чи всі добре себе почувають (підняти руки вгору).

  Кого називають патріотом?

  • Чи достатньо лише одягнути патріотичне вбрання, щоб бути патріотом?

Розповісти про те, чому ми одягнені саме в одяг таких кольорів.

  Вчитель запитує у дітей, чого вони очікують від уроку.

 

 

3. Ходьба:

- звичайна:

- на носках;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи;

- на п’ятках;

- у повному присіді, як «грибочки».

 

2-3 хв.

3-5 м.

3-5 м.

3-5 м.

3-5 м.

 

 

Руки на пояс.

 

 

Руки на колінах, тулуб вперед не нахиляти.

 

 

4. Біг:

- Звичайний

 - Біг у протилежному напрямку

- Біг з високим підніманням стегна

- Біг із накиданням гомілки

- Біг з підстрибом

 

2 хв.

 

3-5 м.

3-5 м.

3-5 м.

1 хв.

 

Темп виконання повільний.

за  сигналом учителя.

 

 

 

Вправи на відновлення ритму дихання

1 - вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору

2-3-4 – видих через рот за допомогою рук.

 

6 разів

 

 

в русі по колу.

 

5. Комплекс загально розвивальних вправ.

1) В.п – стійка ноги нарізно,

1,2 – нахил голови вправо

3,4 – нахил голови вліво.

2) В.п – стійка ноги нарізно,

1,2 – руки розвести перед грудьми

3,4 – поворот тулуба вліво, руки в сторону;

1,2 – руки розвести перед грудьми

3,4 – поворот тулуба вправо, руки в сторони;

3) В.п – стійка ноги нарізно,

1 – дотягнутись коліном правої ноги до ліктя лівої руки.

2 – в.п.

3 - дотягнутись коліном лівої ноги до ліктя правої руки.

4) В.п – стійка ноги нарізно,

1,2 – поворот тулуба вліво

3,4 – поворот тулуба вправо.

5) В.п – стійка ноги нарізно,

1 – мах лівої, сплеск під зігнутим коліном

2 – в.п. руки в сторони

3 – мах правої, сплеск під зігнутим коліном

4 – в.п. руки в сторони.

6) В.п. – присід, руки на коліна

1,2,3,4, - стрибки з поворотом праворуч у присіді

5,6,7,8 – стрибки з поворотом ліворуч у присіді.

 

5-6 р.

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

7-8 р.

 

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

1-4повороти

5-8 повороти

Темп виконання вправ середній.

 

 

 Тулуб тримати прямо

 

 

 Стежити за амплітудою повороту

 

 

  

Стежити за чітке виконання

 

  

Темп виконання повільний

 

 

Стежити за правильним виконанням

 

 

 

 

 

Звернути увагу  чітке виконання

ІІ.

 Основна частина

26 хв.

 

 

Метод  колового тренування

1. Станція

«Перестрибування через резинову мотузку»:

-перестрибування з лівої ноги на праву,

-перестрибування резинової мотузки на  на одній нозі,

-перестрибування резинової мотузки на двох ногах.

Загадка

Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти.

     М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра… (футбол)

2. Станція

Виконання стрибків вгору поштовхом двох  ніг  із діставанням предмета.

Загадка

Рукавиці надівай і суперника вдаряй. (бокс)

3. Станція

Виконання стрибків в довжину з місця.

Загадка

Коли ключка є окей, хлопці грають у ….(хокей)

4. Станція .

Виконання стрибків вгору поштовхом однієї ноги із діставанням предмета.

Загадка

Б’ють мене старі й малі

     І в повітрі, й на землі.

     Та від цього не вмирають

     Тільки весело стрибаю. (м’яч)

5. Станція

«Стрибки по купинах»

-стрибки з місця з обруча в обруч.

Загадка

Щоб силу мати, треба мене піднімати. (штанга, гантелі)

Рухливі ігри:

«Білі ведмеді», «Гречка»,

«У річку гоп»

 

 2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

по 5 хв.

 

 

Діти отримують персональну карту, в якій будуть писати відповіді до загадок

 

Звернути увагу  на БЖ

 

 

 

 

 

 

Сила поштовху максимальна

 

 

 

 

 

Звернути увагу на приземлення

 

 

 

 

 

Вистрибування в гору з місця та з 3-4 кроків розбігу

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на правильність виконання

 

 

 

Учні дотримуються правил рухливих ігор

ІІІ.

 Заключна частина

 3-4 хв.

 

 

Шикування у коло.

Заспокійлива  вправа «Цікава цифра»

«Написання» носом цифр від 1 до 5.

ЧСС за 10 с

Підведення  підсумків уроку.

Організований вихід із спортивного залу.

 

Звернути увагу на заспокоєння учнів.

 

 

Подяка самим активним на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

Рухливі ігри

Білі ведмеді
За метою і характером є однією з різновидів гри «Ловишки».
В середині ігрового майданчика чертится коло або овал, який зображує крижину. З числа гравців вибирають двох «білих ведмедів», які встають на «запоріжжі». Інші гравці вільно ходять і бігають поза межами «крижини» на ігровому майданчику.
За сигналом вчителя  (свисток, хлопок у долоні тощо) або за його командою «білі ведмеді» вирушають «на полювання». Вони ідуть, взявшись одними різнойменними руками (ліва-права) і намагаються обхопити кого-небудь із гравців вільними руками. Спійманого гравця вони відводять на крижину. Коли на крижині виявляється двоє спійманих гравців, вони стають другою парою «білих ведмедів».
Гра закінчується за договором: коли більша частина гравців стала «білими ведмедями» або коли залишиться 2 - 3 гравців на ігровому полі.
Категорія: Ігри на свіжому повітрі та у приміщенні 
Розвиває: координацію рухів, спритність, опорно-руховий апарат, здібності бігу, почуття спортивного суперництва 

«Гречка» Значення гри: сприяє розвитку стрибучості.

Учні стають у дві колони. Кожен згинає ліву ногу в коліні і тримає Ії лівою рукою. Праву руку кладе на плече попередньому гравцеві. Зоставшись на одній нозі, починають одночасно стрибати у певному напрямку, приспівуючи: Ой чук , гречки, Чорні овечки, А я гречки намелю,

«У річку гоп» Значення гри: сприяє розвитку стрибучості.

Учні стають у дві шерензі одна проти одної на віддалі 3 - 5 метрів. Вчитель подає команду: - У річку гоп! - всі стрибають вперед. - На берег гоп! - всі стрибають назад. Часто вчитель повторює однакову команду декілька разів. У такому випадку всі залишаються на місці. Наприклад: - У річку гоп! - всі стрибають вперед. - У річку гоп! - всі стоять на місці Хто стрибнув, той вибуває з гри.  Гра продовжує ться до останньог о гравця.

docx
Додано
10 січня 2019
Переглядів
5289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку