Конспект тренінгового заняття для 4 -го класу з теми: «Як знайти друга»

Про матеріал

Тренінгове заняття для учнів 4-го класу


Тема: «Як знайти друга»

Мета: розкрити зміст понять «дружба», «дійсний друг»; прищепити учням повагу до цінностей дружби; вчити правильно обирати собі друзів; розвивати уміння дітей спілкуватися та підтримувати товариські стосунки, співпрацювати, слухати, висловлювати свою думку; виховувати тактовне ставлення до людей, потребу в друзях, доброзичливість.

Обладнання: презентація, проектор, предметні малюнки.

Перегляд файлу

Тренінгове заняття для учнів 4-го класу


Тема: «Як знайти друга»

 

Мета: розкрити зміст понять «дружба», «дійсний друг»; прищепити учням повагу до цінностей дружби; вчити правильно обирати собі друзів; розвивати уміння дітей спілкуватися та підтримувати товариські стосунки,  співпрацювати, слухати, висловлювати свою думку; виховувати тактовне ставлення до людей, потребу в друзях, доброзичливість.

 

Обладнання: презентація, проектор,  предметні малюнки.

 

Хід тренінгу:

 

І. Організаційна частина.

Вже дзвінок нам дав сигнал.

Працювати час настав.

Тож і ти часу не гай.

Працювати починай.

 

Вступне слово. Ознайомлення з темою заняття.

- Доброго дня діти та шановні гості! Сьогодні  ми  зібралися разом на тренінговому занятті, де будемо обговорювати кілька серйозних питань. Як ви розумієте слово «дружба»? Хто такий друг?  Що значить дружити? Як знайти друга?

Але для початку я пропоную познайомитися.

 

Вправа на знайомство.

Кожен з учнів по черзі буде називати своє ім’я та рису характеру на першу літеру імені учасника. Наприклад: Аліна – артистична, азартна; Валерій  – веселий, відважний;  Тетяна  – товариська, толерантна.

Таким чином і відбудеться знайомство.

 

ІІ. Повідомлення теми тренінгу.
Тема: «Як знайти друга»

 

1.Правила роботи:

  1. Відповідати швидко, вчасно.
  2. Уважно слухати того , хто говорить.
  3. Поважати думку кожного.
  4.  Правило піднятої руки.
  5. Правило додавання (Я + Ти + Ми).

 

 

ІІІ. Основна частина.

 

1. « Калейдоскоп запитань»

- Чиє у тебе друзі?

- Кого ти вважаєш своїм найкращим другом?

- Кращий друг – це той, хто … .

- Я переживаю, коли мій друг… .

- Я радію, коли мій друг … .

- Мені приємно, коли мій друг … .

- Мені не приємно, коли мій друг … .

- Мені хотілося, щоб мій друг … .

- Коли я виросту, я хочу, щоб мій друг … .

- Коли я виросту, я не хочу, щоб мій друг … .

 

2. «Асоціативний кущ»

( Перерахувати якості вашого друга, складання асоціативного куща)

(Добрий, розумний, кмітливий, порядний, веселий, вихований, надійний, чуйний, відповідальний, співчуваючий, доброзичливий, сміливий, стриманий, совісний).

 

- Так, а хто такий друг?

- Друг – це той, хто тебе любить таким, яким ти є. Це може бути хлопчик чи дівчинка. Інколи ти не знаєш, хто твої друзі. Вони поруч з тобою, але ти проходиш повз них, і не помічаєш, що вони люблять тебе кожен по – своєму. І тобі сумно, що в тебе немає друзів. Зупинися тоді. Не бігай, не метушись, а йди поволі й пильнуй, щоб угледіти друга, який усміхається до тебе.

 

3. Вправа «Справжній друг»

Слухайте твердження і,  якщо ви згодні з ним, то плескайте у долоні, якщо ні – тупотіть ногами.

 Справжній друг – це той, хто ніколи не обманює свого друга.

 Справжній друг – це той, хто нікому не розповість про секрети свого друга.

 Справжній друг радіє, коли товариш отримав погану оцінку.

 Справжній друг – завжди намагається захистити від образ.

 Справжній друг насміхається, коли в його товариша щось не виходить.

 Справжній друг – це той, хто не шкодує для друга нічого з того, що має.

 

 

4. Перегляд мультфільму.

Обговорення мультфільму. «Корисні підказки. Як знайти друга.»

Хто такі ж такі  справжні друзі? Що робити якщо з тобою не дружать?

 

 

5. Вправа «Стіна дружби»

Зараз створимо стіну дружби  4-А класу. Учні діляться на групи по 5 осіб. Кожній  групі  дається аркуш паперу на якій вони малюють руку, на кожному пальці діти пишуть правило дружби. Усі долоньки треба прикріпити на видному місці в класі на ватмані під назвою «Стіна дружби».

1. Бути щирим, відвертим.

2. Не видавати секретів інших.

3. Ділитися з друзями (другом).

4. Не ображати друзів.

5. Не боятися попросити пробачення.

6. Допомагати другові у всьому.

7. Дарувати друзям подарунки.

8. Вітати зі святами.

9. Разом робити різні справи.

10. Зберегти друга в серці на все життя.

 

ІV. Підведення підсумків.

Я хочу, щоб ви зараз написали побажання і на перерві подарували його своєму другові. Я вам бажаю бути добрими,  відвертими, веселими, щирими. Нехай біля вас завжди будуть люди, які можуть розділити  з вами радості і печалі, допомогти у складній ситуації, завжди вислухати. Бажаю щоб у кожного з вас був справжній друг! Наш клас – це маленька сім'я. Хотілося б, щоб в нашій сім'ї завжди панували доброта, пошана, любов, взаєморозуміння.

А на кінець музичний подарунок.

Пісня про дружбу.

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
13 березня 2018
Переглядів
1667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку