Конспект уроку №2. Футбол. Фізична культура 9 клас

Про матеріал
Конспект уроку для учнів 9 класів. Фізкультура. Модуль "Футбол". Урок передбачає вміння розвитку вмінь ведення, ударів та зупинок мяча.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ №6

для учнів 9 класу

(МОДУЛЬ  ФУТБОЛ 4 ГОД ВИВЧЕННЯ)

             МЕТА: ВИХОВУВАТИ  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ,ДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ,НАСТИРНІСТЬ,КОЛЕКТИВІЗМ

             ТИП УРОКУ: КОМБІНОВАНИЙ

         ЗАВДАННЯ УРОКУ:    1.Повторити удари і зупинки м’яча ногою різними способами по м’ячу, що котиться.

                                                         2.Навчати зупинки м’яча стегном.

                                                  3.Сприяти розвитку координації, спритності, витривалості

                                                  4.Навчати жонглюванню м’ячем стегном.

       Міжпредметні зв’язки: фізика

       Місце проведення: спортивна зала

Інвентар :футбольні м’ячі, свисток, футбольні манішки, 10 фішок, 2 м. обруча, 2-4 мотузка, 6 кубиків.

 

Частина

уроку

 Зміст   

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

(14-15хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна

(25-27хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна

(3-5хв)

1.Шикування в    шеренгу рапорт, повідомлення завдань уроку

2.Інструктаж із техніки безпеки

на уроках футболу

 

3.Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС)

 

4.Ходьба звичайна

5.Різновиди бігу(перехресними шагами правим (лівим) боком уперед із високим підніманням стегна.

6.Ходьба,перешикування в колонну по двоє

7.Слово вчителя:

Сьогодні ми проведемо розминку у вигляді естафет:

*Біг «змійкою»:

Учень з м’ячем в руках рухається «змійкою»між фішками до позначки та кладе м’яч в обруч та повертається «змійкою» до своєї колони, передаючи естафету наступному учасникові.

* «Хто швидше?»:

Учні, рухаючись у положенні присівши, повинні по черзі до позначки  розкласти три кубика та бігом повернутися до своєї колони, передаючи естафету наступній парі.

*Біг на «трьох ногах»:

Знаходячись у парах, учні прив’язують ременем разом одну ногу кожного учасника, їм необхідно  оббігти позначку та повернутися до своєї колони, передаючи естафету наступній парі.

8.Пібиття підсумків естафет.

 

9.Вимірювання ЧСС за 10с

 

1.Удари і зупинки м’яча ногою різними способами по м’ячу, що котиться :

*удари  по нерухомому м’ячу та зупинки різними способами

 

*те саме по м’ячу, що котиться

 

 

 

 

 

 

 

2.Зупинки м’яча стегном:

*зупинка м’яча стегном після накидання партнером

*те саме. Після зупинки виконати удар підйомом партнеру

Дівчата: удари по м’ячу підйомом після накидання партнером

 

3.Навчальна гра.

Правила техніки безпеки.

Хлопці у ворота забивають  або тільки м’яч, що котиться, або м’яч, що летить, головою. Враховується за один

Дівчата забивають будь-який м’яч, який враховується за два

 

4.Жонглювання м’ячем стегном правою та  лівою ногою

 

 

1.Шикування в одну шеренгу

 

 

2.Гра на увагу «Клас, смирно!»

Вчитель проводить вправи (руки вперед, руки вгору,…),тільки  коли вживає слово «Клас», учні виконують вправи. Той, хто помилився, стає на лівий фланг та продовжує гру

3.Вимірювання ЧСС

 

4.Підбиття  підсумків уроку

 

5.Домашне завдання

 

6.Команда-переможниця навчальної гри організовано

під оплески залишає спортивну залу.

 

 

 

 

 

1-2хв

 

1-2хв

 

 

30с

 

 

1-2хв

2-3хв

 

 

 

30с

 

30с

 

 

1-2хв

 

 

 

 

 

 

1-2хв

 

 

 

 

 

 

1-2хв

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

30с

 

5-6хв

 

 

2-3хв

 

 

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

7-8хв

2-3хв

 

3-4хв

 

5-6 хв

 

 

 

 

10-12хв

 

 

 

 

 

 

 

2-3хв

 

 

 

30с

 

 

1-2хв

 

 

 

 

 

 

30с

 

30с

 

До 1 хв

 

До 30с

Звернути увагу на готовність учнів до уроку

 

У вигляді повідомлення

Опитування про стан самопочуття

Готовність учнів до уроку

 ЧСС у межах 65-80 ударів

 

 

 

Темп помірний, дотримуватися дистанції. Учні за

 самопочуттям  рухаються кроком.

 

 

Послідовними поворотами ліворуч у русі.

 

 

Враховуючи, що естафети проводяться в підготовчій частині уроку, то відстань, завдання підібрані такі, що в повній мірі продемонструвати силу, спритність, швидкість неможливо; але в плані розминки  учні отримають необхідне навантаження. Учні, які   погано почуваються, можуть брати участь у деяких естафетах.

 

 

Стежити за виконанням

 

 

 

 

 

 

Учні поєднуються у пари, враховуючи фізичні данні. У парі виконувати узгоджено.

 

 

 

 

 

 

Відзначити найстаранніших учнів, звернути увагу на помилки

Рівень ЧСС у нормі-140-150

ударів за хв

Поєднатися у пари, враховуючи підготовку та бажання учнів

 

Виконувати лівою і правою ногою, збільшуючи силу  удару.

 

Учні вибігають назустріч м’ячу, що котиться. Стежити за технікою виконання. Учні, в яких добре виходить, можуть збільшувати силу удару та стежити за точністю. Учні, які погано почуваються, виконують удари по нерухомому м’ячу.

 

 

 

 

В парах на відстані3-4м.

В парах позмінно ,удар виконувати несильно, по середній траєкторії, на точність.

 

В парах позмінно. Удар виконувати несильно, по середній траєкторії, на точність

 

 

 

Розподілити учнів на команди. Перед початком гри-привітання команд, після завершення -  підбиття підсумків гри. Учні, які погано почуваються, стають воротарями або вболівальниками. Стежити за діями учнів під час гри.

 

 

 

Груповий метод. Учні виконують у повільному темпі, рахують кількість повторювань. Можна виконувати  тільки лівою або правою ногою.

 

Провести як змагання! ,,Яка команда швидше вишукується?

 

Фронтальний метод. Підвести підсумки гри. Відзначити уважних учнів.

 

 

 

 

 

Рівень ЧСС у нормі-100-110ударів за хв

 

Відзначити кращих учнів; учнів, які досягли певних результатів в жонглюванні.

Імітація зупинки  м’яча стегном, з ударом партнеру.

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку