МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ
БЕРИСЛАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІст. №3
Затверджую:
Директор школи
Дєрябіна О.Б.
Урок фізичної культури
у 9 класі
Тема: Спортивні ігри. Волейбол .
Вчитель фізичної культури
Курпієва Ю.А.
Берислав 2015 рік
Модуль: Волейбол
Тема : Техніко – тактичні прийоми у волейболі.
Мета: оволодіння техніко – тактичними прийомами у волейболі.
Місце проведення: спортивний зал
Завдання:
№ частини уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
І підготовча часта |
Повідомлення теми та завдань уроку. Правила техніки безпеки та поведінки на уроці волейболу. |
1хв |
Повідомити завдання уроку, розповісти про структуру уроку. Повторити правила техніки безпеки при виконанні кожної з вправ. |
|
Бесіда на тему: Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримки розумової працездатності. |
2хв |
Дану тему розкрити у вигляді слайд – презентації на початку уроку та під час періодів відпочинку. |
|
Вимірювання чсс за 10с |
30с |
Готовність організму учнів до уроку |
|
Різновиди ходьби:
Різновиди бігу:
Чергуючи приставні кроки лівим та правим боком |
2хв
3хв |
Спину тримати прямо, плечі розведені, підборіддя підняте, ноги в колінах не згинати.
Вправи виконуються в колону по одному по колу, по діагоналі спортивного майданчика. Руки перед грудьми. |
|
Загально розвиваючі вправи в русі:
|
3хв |
Підніматись на пальчики, дивитись догори.
При відведенні рук назад не згинати у ліктях. Руки в ліктях не згинати, амплітуда обертів повна.
Поворот виконується в опорному положенні на ногу, яка знаходиться попереду. Нахил відбувається в опорному положенні, ноги в колінах не згинати. Ходьба виконується на пальчиках, спина пряма.
Плечі відведені назад, спина пряма. |
|
Вправи на відновлення дихання. |
|
Руки піднімаємо через сторони, догори – вдих, донизу – видих. |
|
Пересування. Повторити розміщення гравців на майданчику та імітувати прийоми за допомогою гри.( схема1)
Призначити капітанів. |
3хв |
Гравець із зони 1 виконує прискорення у зону 2, звідти пересувається вздовж сітки приставними кроками в зону 4, а потім спиною вперед – у зону 5, із зони 5 гравець пересувається у зону 6, де виконує імітацію передачі двома руками знизу і шикується у шеренгу по одному. |
ІІ основна частина |
Передачі м’яча.
Індивідуальні вправи в передачах м’яча двома руками зверху.
|
3хв |
Учні розташовуються вздовж залу у дві шеренги. У кожного з них м’яч. По свистку починають виконувати передачу м’яча двома руками зверху над собою. Висота передачі низька та середня. |
|
Нижня передача м’яча з переміщенням праворуч, ліворуч після накидання партером. |
3хв |
Гравці розташовуються попарно. Дистанція між гравцями в парі 3-4м. Почергово гравці однієї шеренги накидають м’яч, іншої приймають його двома руками знизу. Виконавши передачу м’яча учень виконує переміщення праворуч, ліворуч. |
|
Підвідні вправи до нападаючого удару.
|
3хв |
Перші номери розташовуються з м’ячами по лінії нападу, другі – в шеренгу по одному за 5-6м від сітки навпроти перших номерів. Почергово виконують кидки м’яча. При цьому виконавши вправу відходять для наступного ловіння м’яча. |
|
Нападаючий удар на підвісному м’ячі.
|
3хв |
Учні розташовуються в колону по одному в зоні №2,4. Гравці почергово у стрибку виконують нападаючі удари по м’ячу. Один з них зупиняє м’яч після ударів партнера в стрибку. Гравець, який зупиняє м’яч періодично змінюється. |
|
Подачі м’яча нижня та верхня пряма |
3хв |
Подачі виконуються з лінії подач, звернути увагу на виконання подач.
|
|
Навчальна гра у волейбол через сітку. |
До 10хв |
Клас ділиться на дві команди. Звернути увагу на прийоми м’яча після подач, розігрування м’яча для нападаючого удару. |
ІІІ заключна частина |
Перешикування у колону по одному. Повільний біг. Повільна ходьба. |
3хв |
Повільний біг та ходьбу учні виконують за командою вчителя. Відновлення дихання відбувається з одночасними обертами руками . |
|
Підведення підсумків уроку. |
2хв |
Вказати на помилки, не принижуючи гідності учнів. Вселити кожному віру у свої сили. |
|
Домашнє завдання. |
1хв |
Відпрацювати стрибки з одночасною імітацією нападаючого удару, з місця, з одного, з двох кроків. |