Конспект уроку №3. Футбол. Фізична культура 9 клас

Про матеріал
Конспект уроку для 9 класу з фізичної культури. Модуль "Футбол". Розвиток швидкісно-силових якостей.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ №7

(МОДУЛЬ  ФУТБОЛ 4 ГОД ВИВЧЕННЯ )

  МЕТА: ВИХОВУВАТИ   ВИТРИМКУ,ДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ,СМІЛИВІСТЬ,ІНТЕРЕС ДО ЗАНЯТЬ ФУТБОЛОМ.

  ТИП УРОКУ: КОМБИНОВАНИЙ

  ЗАВДАННЯ УРОКУ: 1.Повторити ведення м’яча і зупинки м’яча.   

                                 2.Закріпити удари і зупинки м’яча ногою різними способами по м’ячу, що котиться.

                               3.Навчати зупинки м’яча стегном.

                                   4.Сприяти розвитку координації.

                                   5.Повторити жонглювання м’ячем стегном.

    Місце проведення: спортивна зала

Інвентар: футбольні м’ячі, свисток, манішки

 

Частина

    уроку

 Зміст   

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

(14-15хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна

(25-27хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна

(3-5хв)

1.Шикування в    шеренгу, рапорт, повідомлення завдань уроку

2.Інструктаж із техніки безпеки на уроках футболу

3.Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС)

4.Всі учні беруть по  одному  футбольному м’ячу.

5.Ходьба звичайна:

-з виконанням  ведення м’яча

- те саме з зупинкою підошвою по  свистку

6.Різновиди бігу:

- ведення м’яча з зупинкою по свистку

- те саме  з поворотом на 180* і продовженням руху  в зворотному напрямку.

7.Загальнорозвивальні вправи у русі:

*В. П. - руки в замок.1-руки уперед;2-руки в гору;3-руки уперед;4-В.П.

 *В. П. - руки  в сторонни.1-руки вгору, плеск; 2-В.П;3-руки вниз, назад, плеск;4-В.П.

*В. П. - руки за голову в замок;1-поворот тулуба ліворуч;2-В.П.

3-4-те саме праворуч;

*В. П. - руки на поясі.1-нахил ліворуч, права рука вгору;2-В.П;

3-4-те саме праворуч;

*В. П. - руки в замок;1-3-три нахили ,руки уперед;4-В. П.

*В. П. - руки за голову в замок. Ходьба випадами

*В.П. - присісти;Стрибки з присідом ліворуч і праворуч з рухом уперед.

 

*Біг із закиданням гомілок назад.

8.Вимірювання ЧСС

 

2.Удари і зупинки м’яча ногою різними способами по м’ячу, що котиться :

*удари  по нерухомому м’ячу та зупинки різними способами

 

*те саме по м’ячу, що котиться

 

 

 

3.Зупинки м’яча стегном:

*зупинка м’яча стегном після накидання партнером

Хлопці-те саме, після зупинки виконують удар підйомом партнеру

*накидання м’яча уперед-вгору ,рухаючись уперед виконання зупинки стегном з ударом  по воротах.

Дівчата

*накидання м’яча уперед-вгору ,рухаючись уперед  виконання удару по воротах по м’ячу, якій летить.

4.Навчальна гра.

Правила техніки безпеки.

Хлопці у ворота забивають або тільки м’яч, що котиться, або м’яч, що летить, головою,(враховується за оди н) або лівою ногою.(враховується за два)

Дівчата забивають будь-який м’яч, якій враховується за два

4.Жонглювання м’ячем стегном правою та  лівою ногою.

 

 

 

1.Шикування в одну шеренгу

 

2.Ходьба з утриманням кубика на голові, руки в сторони.

3.Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

4.Підбиття  підсумків уроку

 

 

5.Домашнє завдання

 

 

 

 

6.Организоване залишення

спортивної зали

 

 

 

 

 

1-2хв

 

 

1-2хв

 

30с

 

30с

 

1-2хв

 

 

 

2-3хв

 

 

 

 

 

6-8 хв

 

4-6  разів

 

 

6-8  разів

 

 

 

5-7  разів

 

 

 

5-7разів

 

 

 

6-8  разів

 

6-8  разів

 

до 30 с

 

 

 

до 30с

 

до30с

 

5-6хв

 

 

2-3хв

 

 

 

2-3хв

 

 

 

 

7-8хв

1-2хв

 

1-2хв

 

 

3-4хв

 

 

 

 

5-6хв

 

 

 

10-12хв

до1хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3хв

 

 

 

 

 

30с

 

1-2хв

 

 

30с

 

до1хв

 

 

до 30с

Звернути увагу на готовність учнів до уроку

 

У вигляді повідомлення

Опитування про стан самопочуття

До 80 ударів-добре.

 

 

 

Темп помірний, дотримуватися

дистанції.

 

 

Учні  за станом самопочуття  рухаються кроком

 

Під час повороту контролювати м’яч

 

 

Фронтальний метод

 

Руки не згинати

 

 

Тулуб тримати прямо, дивитися вперед.

 

 

Із максимальною амплітудою.

 

 

 

Із максимальною амплітудою.

 

 

 

Із максимальною амплітудою.

 

Тулуб тримати прямо, дивитися уперед.

У повільному темпі, дотримуватися  дистанції

 

 

Темп  швидкий

 

Рівень ЧСС у нормі-140-150 ударів за хв

Поєднатися у пари, враховуючи стать, підготовку та бажання учнів.

 

Виконувати лівою і правою ногою

 

 

 

Учні вибігають назустріч м’ячу, що котиться. Стежити за технікою виконання. Учні, які погано почуваються, виконують удари по нерухомому м’ячу

У парах. Учні, які добре виконують вправу, збільшують відстань і висоту м’яча.

Виконувати на точність

 

 

Стоячи у шерензі проти воріт. Хто гарно  виконує, збільшує відстань  до воріт.

 

 

Намагатися влучити у ворота. Рахувати кількість  влучень.

 

 

Розподілити учнів на команди. Перед початком гри-привітання команд, після завершення - підбиття підсумків гри. Учні, які погано почуваються, стають воротарями або вболівальниками. Стежити за діями учнів під час гри.

 

 

 

 

Груповий метод. Учні виконують у повільному темпі. Можна виконувати  тільки лівою або правою ногою. Учні, які добре виконують вправу, лівою і правою ногою по черзі. Рахувати кількість разів виконання.

Провести як змагання! ,,Яка команда швидше вишукується?”

У повільному темпі, дихання глибоке

 

 

Рівень ЧСС у нормі-100-110 ударів за хв

Відзначити команду-переможницю, кращих учнів

 

Імітація зупинки м’яча

стегном.

Стрибки через скакалку за 25с.

Учні, які погано почуваються, до - 20с.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку