Конспект уроку №4. Футбол. Фізична культура 9 клас

Про матеріал
Конспект уроку з фізичної культури для учнів 9 класу. Модуль "Футбол". Розробляє вміння ударів по мячу внутрішньою стороною стопи.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ №8

ДЛЯ  УЧНІВ 9 КЛАСУ

(МОДУЛЬ  ФУТБОЛ 4 ГОД ВИВЧЕННЯ )

МЕТА: ВИХОВУВАТИ   НАПОЛЕГЛИВІСТЬ, САМОСТІЙНІСТЬ, ЗАГАЛЬНУ ВИТРИВАЛІСТЬ, ІНТЕРЕС ДО ЗАНЯТЬ ФУТБОЛОМ.

ТИП УРОКУ: ЗАКРІПЛЯЮЧИЙ(КОЛОВЕ ТРЕНУВАННЯ).

 ЗАВДАННЯ УРОКУ: 1.Закріпити удари і зупинки м’яча ногою різними способами по м’ячу, що котиться

                                       2.Закріпити зупинки м’яча стегном.

                                   3.Сприяти розвитку координації, закріпити вивчені прийоми у навчальній  грі

                                   4.Закріпити жонглювання м’ячем стегном.

                                         5.Перевіріти  виконання домашніх завдань.

       Місце проведення:  спортивна зала

Інвентар: футбольні м’ячі ,свисток, футбольні манішки, картки-завдання 6, олівці,  г.мат,  скакалки, секундомір

Частина

уроку

 Зміст   

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

(11-13хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина (27-30 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна (3-5 хв.)

1.Шикування в    шеренгу, рапорт, повідомлення завдань уроку.

2.Інструктаж із техніки          безпеки на уроках футболу.

3.Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС)

4.Ходьба звичайна.

5.Різновиди бігу:

- за свистком «змійкою»між учнями (починає  останній учень);

- за свистком з поворотом на 360* (поворот виконувати ліворуч, праворуч)

6.Перешикування у колону по двоє

7.Загальнорозвивальні вправи у парах із м’ячем на місці:

*В.П. - стоячи обличчям один до одного, м’яч тримати перед грудьми; 1-піднятися на носки, руки з м’ячем вгору;В.П.;3-4 те саме;

*В.П. - стоячи обличчям один до одного, м’яч унизу; 1-руки в сторону; 2-вгору; 3-в другу сторону; 4-В.П.

*В.П. - стоячи спиною один до одного, м’яч тримати угорі; 1-нахил тулубу в сторону; 2-В.П.;

3-нахил у другу сторону; 4-В.П.

*В.П. - стоячи спиною один до одного на відстані до 1м, руки уперед;1-поворот тулубу ліворуч (праворуч) передача м’яча;2-В.П.;3-4-те саме;

*В.П. - стоячи спиною один до одного.1-передача м’яча вгору над головою,2передача знизу між ногами.

*В.П. - стоячи обличчям один до одного на відстані 1м,руки з м’ячем уперед.1-присідання;2-В.П.

3-4 те саме.

*В.П. - стоячи обличчям один до одного, руки з м’ячем уперед;1-стрибок,ноги нарізно;2-В.П.3-4-те саме.

*Ходьба на місці

9.Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

10.Поєднати учнів у шість груп.

 1.Вступне слово вчителя:

- сьогодні на  уроці ми закріпимо вправи, які вивчали, перевіримо домашні завдання, теоретичну підготовку. Групи будуть працювати по черзі на кожний станції, де буде можливість перевірити свої знання, уміння і навички.

Колове тренування :

Станції:

1.Прес,нахили тулуба: хлопці -2 Х 30 разів, дівчата-2 Х 25 разів;

2.Накидання м’яча уперед-вгору, рухаючись уперед виконання зупинки стегном з ударом  по воротах;

Дівчата-удари  по м’ячу, який летить, або стрибає.

3.Стрибки через скакалку:хлопці-3Х90 разів,дівчата-3Х80 разів;

4.Вікторина – Евро 2012.

 

- які команди потрапили у групу разом зі збірної  України;

-назвіть, будь ласка, головного тренера збірної України по футболу;

-в яких містах Польщі пройдуть ігри фінальної частини;

- які команди потрапили у групу разом зі збірної Росії;

-в яких містах України пройдуть ігри фінальної частини;

-напишіть, будь ласка, оптимальний склад(на ваш погляд) збірної України;

-гравці яких команд потрапляють до складу збірної України;

 

5. Жонглювання м’ячем стегном правою та  лівою ногою.

6. Удари і зупинки м’яча ногою різними способами по м’ячу, що котиться .

7.Навчальна гра.

Правила техніки безпеки.

 

 

 

 

1.Шикування в одну шеренгу.

 

2.Ходьба звичайна.

Гра на увагу «Хвилинка».

 

3.Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

4.Підбиття  підсумків

 

 

5.Домашнє завдання.

 

 

6.Организоване залишення

спортивної зали

 

1-2хв

 

до 1 хв.

 

30 сек.

 

30 сек.

1-2 хв.

 

 

до 1 хв.

 

 

 

 

30 сек.

 

 

5-6 хв.

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

30 сек.

30 сек.

 

 

 

 

30 сек.

 

 

до 1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15-17 хв.

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

10-12 хв.

 

30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

до 1 хв.

 

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

до 1 хв.

 

 

 

 

 

до 1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на готовність учнів до уроку.

У вигляді повідомлення

Опитування про стан самопочуття

 

До 80 ударів-добре.

 

 

Темп помірний, дотримуватися дистанції.

Поточний метод.

 

Фронтальний метод.

Учні  за станом самопочуття  рухаються кроком.

Послідовними поворотами

у русі, набути дистанцію 3м

 Поєднати у пари за  зростом.

  

У парі виконувати узгоджено.

 

У парі виконувати  узгоджено.

 

        Із великою    амплітудою.

 

 

     Із великою   амплітудою

 

 

Намагатися, щоб м’яч не випадав.

 

 

 

Виконувати ритмічно

Темп швидкий,

виконувати узгоджено.

 Поновити дихання.

Рівень ЧСС у нормі-140-150 ударів за хв

 

Поєднатися у групи, враховуючи підготовку та бажання учнів.

   Учні, які  погано почуваються, допомагають учителеві.

Стежити за правильними діями  учнів на станціях.

 

 

 

 

Партнер тримає ноги і рахує кількість разів.

 

Намагатися влучити у ворота. Рахувати кількість  влучень.

  

 

Стрибки на двох ногах, виконувати легко та ритмічно на швидкість.

Відповідь групи реєструється у картках.

 

Збірні Англії, Франції, Швеції.

 

Олег Володимирович Блохін

 

Варшава, Вроцлав, Познань, Гданьск.

 

Греції, Чехії, Польщі.

Київ, Донецьк, Харків, Львів.

 

 

Шовковський, Бутко, Селін, Ракицький,  Шевчук, Тимощук, Назаренко, Коноплянко, Гусев, Шевченко, Девіч.

«Динамо»,»Шахтар»,«Ворскла»,»Металіст»,

«Таврія», «Іллічивець»,«Дніпро»

 

Рахувати кількість разів.

 

Виконувати на точність, м’яч від підлоги не відривати.

 

Учнів поєднати у дві команди.

Хлопці у ворота забивають або  тільки м’яч, що котиться, або м’яч, що летить, головою. Враховується за один. За два враховується м’яч, забитий лівою ногою

Дівчата забивають будь-який м’яч, якій враховується за два.

Провести як змагання

«Хто швидше вишукується-дівчата чи хлопці?»

Під час ходьби дихання глибоке. Учні, рухаючись, повинні визначити відрізок

часу в 1 хв. Учитель фіксує точність часу.

Рівень ЧСС у нормі-100-110ударів за хв

 

Відзначити команду-переможницю; найстаранніших учнів на станціях, знавців вікторини. Виставити  оцінки за виконання домашніх завдань

Вправи для м’язів спини

(лежачи на животі) навантаження індивідуальні.             

 

 

doc
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
851
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку