Конспект уроку. 3 Клас. "Ключові слова для пошуку"

Про матеріал
Мета: навчальна:сформувати уявлення про рядок пошуку, ключові слова, правила пошуку необхідної інформації в Інтернеті; формувати вміння використовувати рядок пошуку для знаходження інформації; розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки; виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Перегляд файлу

 3 Клас  

Тема: Ключові слова для пошуку.

Мета:

  • навчальна:сформувати уявлення про рядок пошуку, ключові слова, правила пошуку необхідної інформації в Інтернеті; формувати вміння використовувати рядок пошуку для знаходження інформації;
  • розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

З поданих слів склади й запиши речення.

  1. Браузер, перегляд, веб-сторінки, призначення, це, комп’ютерна програма, для.
  2. Пошукова, інформація, веб-сайт, можливість, в Інтернеті, система,  що надає, пошук.

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

— Ми з вами вже знаємо, що кожна веб-сторінка має свою адресу, ввівши яку ми легко знайдемо необхідний матеріал. А що робити, якщо ми не знаємо цієї адреси?

IV. Засвоєння нових знань

Пошук даних в Інтернеті з використанням пошукових систем здійснюється за  ключовими словами, які вводять у спеціальне поле пошуку. Але не можна гарантувати, що всі знайдені документи стосуються потрібної теми. Адже ти отримаєш посилання на всі сайти, де зустрічаються ці слова.

Ключові слова — слово або кілька слів, за якими здійснюється пошук потрібних відомостей.

Результат пошуку в Інтернеті залежить від уміння користувача правильно визначати ключові слова. Для більш точного пошуку можна використовувати відразу кілька слів. При цьому слова мають якомога точніше відображати суть шуканої інформації.

 Поміркуй, яку інформацію ти отримаєш, якщо використаєш ключові слова «робочий стіл», «меню», «миша».

C:\Documents and Settings\вадим\Рабочий стол\7195dd353.jpg

C:\Documents and Settings\вадим\Рабочий стол\2019-04-08.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\вадим\Рабочий стол\17140163919_d6b6df1e20_b.jpgC:\Documents and Settings\вадим\Рабочий стол\images.jpg

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\вадим\Рабочий стол\-e1515912829280.jpgC:\Documents and Settings\вадим\Рабочий стол\1_xo13-qy.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Є певні  правила визначення ключових слів.

1. Ключові слова мають чітко відбивати тему шуканої інформації.

2. Використовуй для пошуку більш ніж одне ключове слово.

3. Великі букви використовуй тільки для написання першої букви у власних іменах.

4. Перевіряй правильність написання ключових слів. Якщо пошук не дав результату, можливо, ти припустився помилки в написанні слів.

Розглянь малюнок. Які ключові слова ти вибереш для пошуку інформації про те, коли «народився» Смайлик? Обґрунтуй свою  відповідь.

 

 

 

 

 

 

V. Фізкультхвилинка

Всі піднесли руки – раз!
На носках стоїть весь клас,
Два – присіли, руки вниз,
На сусіда подивись.
Раз! – і вгору,
Два! – і вниз,
На сусіда не дивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Раз – присіли, два – піднялись.
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.

VІ. Формування вмінь і навичок

Завдання 1. Вставити необхідні слова в розповідь.

Одного разу Василько запитав Ганнусю:

  • Як знайти необхідну ________________ в мережі ___________?
  • Для цього потрібно, запустити програму ______________, увести в рядок ___________ ключові ________ та натиснути клавішу _________.

Слова-підказки: Enter, слова, браузер, пошук, інформація, Інтернет.

Завдання 2. Дібрати ключові слова для здійснення пошуку.

Якщо потрібна інформація про виготовлення годівнички для птахів.

Якщо потрібна інформація про тваринний світ в Австралії.

Якщо потрібно знайти автора та текст пісні, що починається «Скільки б не співали ми про матерів, та не вистачає тих чарівних слів…»

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами:

Завдання 1. Знайди за допомогою пошукової системи малюнки, що будуть відповідями на загадки. Відкрий кожний малюнок в окремій вкладці.

А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж, це ……………

 

Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я …………..

 

Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує без зупинки

Вірші, пісні і картинки

І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це ...

 

Він покаже все на світі: 
Що малюють, пишуть діти, 
Грають як і що співають, 
І як пошту відправляють. 
Все, що є відображає, 
Без нього ПК немає!

  1. Вправи для очей.

VІІ. Підсумок уроку

  1. Що вивчали на уроці?
  2. Що Для чого призначені пошукові системи?
  3. Що таке ключові слова?
  4. Які є правила визначення ключових слів?

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лаштопа Анна Максимівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 жовтня 2019
Переглядів
12656
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку