Конспект уроку 4 клас "Святкуємо день народження"

Про матеріал
План уроку за темою "Свята та традиції. Святкуємо день народження". Мета: сприяти розвитку комунікативної компетенції здобувачів освіти шляхом повторення лексико-граматичного матеріалу теми та засвоєння нового, удосконаленню навичок читання, аудіювання та навичок діалогічного мовлення, формуванню вміння уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно працювати під час парної роботи, виховувати уміння слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу у класі. Очікуваний результат: до кінця уроку учні користуються лексико-граматичним матеріалом теми, дізнаються ціну товару, вміють вести діалог у магазині, купуючи певний товар. Тип уроку: комбінований. Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, парна, групова. Методи і прийоми: словесний (бесіда), наглядний (ілюстрація), ігровий, практичний. Обладнання: підручник English 4 Карп’юк, Картки для мовленнєвої розминки (lollipops), картки для постановки проблеми, картки для роботи у парах, проектор і ноутбук з виходом до мережі інтернет для використання хмарних сервісів на уроці.
Перегляд файлу

Конспект відкритого уроку англійської мови

Клас: 4-Б                                                                                

Тема: Свята та традиції.

Підтема: Святкуємо День народження.

Мета: сприяти розвитку комунікативної компетенції здобувачів освіти шляхом повторення лексико-граматичного матеріалу теми та засвоєння нового, удосконаленню навичок читання, аудіювання та навичок діалогічного мовлення, формуванню вміння уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно працювати під час парної роботи, виховувати уміння слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу у класі.

Очікуваний результат: до кінця уроку учні користуються лексико-граматичним матеріалом теми, дізнаються ціну товару, вміють вести діалог у магазині, купуючи певний товар.

Тип уроку: комбінований.

Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, парна, групова.

Методи і прийоми: словесний (бесіда), наглядний (ілюстрація), ігровий, практичний.

Обладнання: підручник English 4 Карп’юк, Картки для мовленнєвої розминки (lollipops), картки для постановки проблеми, картки для роботи у парах, проектор і ноутбук з виходом до мережі інтернет для використання хмарних сервісів на уроці.

Хід уроку

  1. Введення в атмосферу іншомовного спілкування.
  1. Привітання. Організаційно-мотиваційний момент. (Warm up)

How are you?

Traditional treat at the beginning of the lesson.

Учні отримують «частування» із запитаннями, читають та відповідають на них.

  1. Повідомлення теми та мети уроку, постановка проблеми.
  • Everybody likes his birthday. And we always have birthday party. Today we are going to prepare for the BIRTHDAY PARTY. We`ll remember a lot, learn new material, read, listen and play. So, let`s start and get all the necessary for the birthday party.
  • What do we need (зображення на екрані). Отримаємо всі ці необхідні речі, якщо виконаємо всі етапи уроку.
  1. Основна частина уроку.
  1. Активізація ЛО теми
  • повторення назв грошових одиниць Британії
  • повторення назв продуктів, через відповіді на запитання.

! Отримуємо перший елемент для організації свята!

  1. Повторення структур How many/How much
  • повторення випадків використання структур
  • тренування використання структур у хмарному сервісі Wordwall з перевіркою результатів роботи.

! Отримуємо другий  елемент для організації свята!

  1. Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником. Розвиток навичок аудіювання. (впр. 4 с. 73)
  • Money детальне знайомство зі словом «гроші», усвідомлення, що слово відноситься до необчислювальних.
  • Як же запитати про ціну? Скільки коштує? (How much)

Але, не все так просто… Слухаємо аудіозапис і знаходимо запитання HOW MUCH IS IT/HOW MUCH ARE THEY. Формулюємо правило.

                ! Отримуємо третій елемент для організації свята!

  1. Фізхвилинка для очей

Look at the window

Look at the door

Look at the ceiling

Look at the floor

Turn to the window

Turn to the door

Turn to the ceiling

Turn to the floor

 

  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
  • Учні отримують список покупок (зображення на екрані) та заготовки на картках для складання діалогів. Працюють в парах, складаючи діалог «У магазині». Діалоги заслуховуються.

! Отримуємо четвертий елемент для організації свята!

  1. Заключний етап уроку.
  1. Підведення підсумку уроку.
  • Про що дізнались на уроці? Чи вирішили ми проблему з підготовкою до свята?

Закріпимо отримані знання. Let`s do the task.

Робота у сервісі Liveworksheet.

 

  1. Оцінювання роботи на уроці

 

  1. Інструктаж з виконання домашнього завдання.
  • Ex. 4. page 73 (listen, read and translate)
  • worksheet in Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 травня 2021
Переглядів
383
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку