24 квітня о 18:00Вебінар: Хто змінює світ? Результати найбільшого освітянського форуму Global Education and Skills Forum

Конспект уроку №4 з лікувальної фізичної культури

Про матеріал
Конспект уроку №4 з ЛФК розроблений для учнів 5 класу, що хворіють на ДЦП (індивідуальна форма навчання). У конспекті підібрані комплекси вправ на зміцнення суглобів, розвиток дрібної моторики, уваги. Пропонуються елементи ритмічної гімнастики та комплекси вправ на розслаблення м’язів та зміцнення нервової системи.
Перегляд файлу

Урок №___                                                                                                                               _____________

Завдання уроку:

1.Закріпити навичку ходьби із зупинками за сигналом.

2.Закріпити навичку виконання поворотів за словесною інструкцією.

3.Закріпити навичку прийняття різних вихідних положень.

4.Закріпити навичку виконання елементів ритмічної гімнастики.

5.Провести рухливу гру тренуючого характеру.

6.Повторити комплекс вправ на розслаблення мязів і зміцнення нервової системи.

Обладнання: секундомір, м’ячі, магнітофон, гімнастичний мат, стілець.

Місце проведення: спортивний зал

Частини уроку

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

 

У
Р
О
К

У


(13 хв.)

 

1.Організаційний момент:

- Привітання.

- Оголошення задач уроку.

- Вимірювання ЧСС.

2.Ходьба біля шведської стінки із зупинками за сигналом.

3.Виконання поворотів за словесної інструкціє.

4.Дихальні вправи:

Уяви, що в середині тебе є повітряна кулька. Її потрібно надути. Зроби глибокий вдих носом і затамуй подих. Чи не здається тобі, що ти став легшим? А тепер склади губи трубочкою і повільно (через рот) видали повітря з кульки. Ти знову став самим собою?

5.Вправи для кистей рук:

а). розпрямити кисть, щільно зімкнути пальці й повільно стиснути руку в кулак. Розслабити кисть.

б). щільно притиснути кисть до столу долонею вниз -  почергово згинати пальці: середній, вказівний, великий, мізинець, безіменний.

в). стиснувши пальці у кулак, виконати колові рухи кистями рук вліво (вправо);

г). затиснути олівець середним та вказівним пальцями, розігнути решту пальців, залишаючи олівець на місці.

4 хв.

2,5 хв.

1 хв.

30с

3 хв.

 

3 хв.

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

10р

 

10р

 

 

10р

 

10р

 

Розповідь дитини про самопочуття, настрій, бажання займатися на уроці.

Виміряти ЧСС за 10 секунд.

Вільною рукою триматися за шведську стінку.

Вільною рукою триматися за шведську стінку.

 

 

 

 

 

 

 

Почергово спочатку лівою, потім правою рукою.

Почергово спочатку лівою, потім правою рукою.

 

Одночасно двома руками.

 

Почергово спочатку лівою, потім правою рукою.

О
С
Н
О
В
Н
А 

 


Ч
А
С
Т
И
Н
А

 

 

 

У

Р

О

К

У

(23 хв.)

6.Прийняття різних вихідних положень:

- вихідне положення руки на поясі;

- вихідне положення руки біля плечей;

- вихідне положення руки вгорі;

- вихідне положення руки попереду;

- вихідне положення руки ліва вгорі, права внизу;

- вихідне положення руки в сторони.

7.Гра на увагу.

1 – руки до плечей,

2 – руки на пояс.

8.Ритмічна гімнастика.

а). Танок «Качки»,

б). Танок «Попотушки».

8.Рухливі ігри тренуючого характеру.

- перекидання волейбольного мяча з кисті на кисть,

- оберти мячем вперед – назад,

- підкидання та ловіння мяча двома руками,

- ловіння м’яча зліва (справа) від себе після відскоку його від підлоги,

- ведення мяча перед собою двома руками одночасно,

 - ведення мяча справа від себе правою рукою, зліва – лівою рукою.

9.Вправи на гімнастичному маті (вправи для зміцнення суглобів):

- з положення лежачи на спині, одну ногу слід зігнути у коліні і зафіксувати, іншу поступово згинати та розгинання у колінному суглобі,

- теж саме, але двома ногами одночасно,

- виконувати колові рухи, зігнутими у колінах ногами, у тазостегновому суглобі,

- зігнуті у колінах ноги, намагатися розвести якомога ширше так, щоб коліна наблизити до гімнастичного мату,

- зігнуті у колінах ноги намагатися плавно покласти на мат зліва (справа) від себе

- з положення лежачи на животі прогинання у верхній частині тулуба,

- з положення сидячи на пятах, переставляючи руки вперед, перейти в упор стоячи на колінах та повернутися у вихідне положення.

10.Вимірювання ЧСС.

11.Вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.

- «Складний ножик». Лежачи на правому (лівому) боці у позі ембріона за командою «Розкрити ніж» потрібно одночасно потягнутися руками вгору а ноги випрямити вниз. За командою «Скласти ніж» - повільно повернутися у вихідне положення.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

1,5 хв.

1,5 хв.

6 хв.

30с

 

30с

10р

10р

 

30с

 

2сх30с

 

7 хв.

 

2сх10р

 

 

10р

10р

 

10р

 

 

10р

 

 

10р

 

 

30с

3 хв.

2сх3р на кожному боці.

Сидячи на стільці.

 

 

 

 

 

 

Правила гри. Вчитель навмисно плутає учня, виконуючи завдання невірно.

 

Мелодія «На танцующих утят». Сидячи на стільці.

Сидячи на стільці.

Спину тримати прямо.

 

М’яч підкидати невисоко.

Вдарити м’ячем об підлогу і після відскоку впіймати його.

Ноги розвести у сторони, тулуб нахилити вперед.

Відскок мяча не вище рівня пояса.

 

 

Спочатку вправу виконувати одною ногою, потім іншою.

Зігнути ноги у колінах і наблизити їх до живота.

Всі вправи виконувати плавно, без ривків.

 

 

Верхня частина тулуба залишається лежати на гімнастичному маті.

 

 

Спиратися на руки.

 

 

 

 

 

Виконувати повільно.

 

 

 

Заключна

Частина

(4 хв.)

 

12.Вправи на релаксацію м’язової системи:

 гра «Сніговик»

13. Вимірювання ЧСС

14.Розповідь про самопочуття.

15.Прощання.

2 хв.

 

30с

1 хв.

30с

 

Уявити, що Ви Сніговик.
Пригріло сонечко, Сніговик почав танути. Покажіть, як Ви це бачите.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 лютого
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку