Тема уроку. Координатний промінь. Шкала.
Мета уроку:
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок.
Хід уроку:
І . Організація класу.
Девізом нашого уроку будуть слова відомого французького письменника Анатоля Франса, який жив понад 100 років тому. Він говорив «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравлювати знання, треба поглинати їх з апетитом».
ІІ. Повторення вивченого матеріалу.
ІІІ. Формулювання теми і мети уроку.
ІV. Засвоєння знань.
Пояснення нового матеріалу.
Якщо придивитися до лінійки, то можна побачити, що на ній нанесено поділки. Відстань між сусідніми малими поділками дорівнює 1 мм, а між великими – 1 см.( числа написані тільки навпроти них).
Систему поділок з відповідними числами називають шкалою, а ціна поділки на ній становить 1 мм. Одна велика поділка складається з 10 малих. Шкали бувають різної форми.
Алгоритм побудови координатного променя – перегляд відеоролика.
V. Формування практичних вмінь.
1. Усні вправи:
назвати координати точок за малюнком:
а)
О(0), Е(1), М(2), N(3), K(5);
б)
K(1), L(4), N(5), M(7).
Яким числам відповідають точки A, B, C, D, E, зображені на рисунку?
Розв’язання
4. Виконання рухливих вправ.
VІ. Закріплення матеріалу.
Робота за підручником: (учні працюють біля дошки)
«Математика», Істер; ст. 106 № 629, 632
VІІ. Підсумок уроку.
1. На сьогоднішньому уроці ми повторили, що таке пряма, промінь, відрізок, площина.
2. Вивчили, що таке координатний промінь, шкала.
3. Розв’язали ряд практичних задач.
VІІІ. Домашнє завдання за підручником:
«Математика», Істер:§ 19 прочитати, виконати № 631, 633.